smetjesmee Posted April 15, 2011 Posted April 15, 2011 Mochten er mensen zijn met een zwarte SP3 (Belgen dus ) die zo'n chroom-strip op de achterklep hebben, kunnen die dan eens een foto posten aub? Mijn eerdere vraag bij het topic 'accessoires' leverde niet veel op en in de hoop zo meer succes te hebben maak ik er een nieuw topic van. Het kan ook zijn dat er niemand met een zwart exemplaar rondrijdt met dergelijke strip natuurlijk... We overwegen nl. om die te laten plaatsen op de onze, maar mijn wederhelft is bang dat ie wat aan de brede kant is en zo een beetje log aandoet. Volgens mij komt ie mooi uit op die - naar mijn mening - toch wel speciaal gevormde kont. Eerlijk gezegd moet ik daar nog steeds aan wennen als ik een SP3 tegenkom. Gelukkig maken de voor- en zijkant veel goed. Alvast bedankt voor de vele mooie foto's Quote
Derkie Posted April 15, 2011 Posted April 15, 2011 Geen zwarte sportage maar wel op een donker auto (dark gun) Strip had voor mij wat smaller en subtieler mogen zijn maar het fleurt de achterkant wel op. Met nog een fotootje van de voorkant. En daar mee is het bling bling genoeg. Quote
Sjölp Posted April 15, 2011 Posted April 15, 2011 Is dat zo'n universele strip die je zelf op maat moet snijden of was deze speciaal voor de SP3? Zo ja, waar heb je die besteld (kan op ebay niets vinden behalve die heel brede). Quote
Derkie Posted April 15, 2011 Posted April 15, 2011 als je de onderste strip bedoeld die komt van http://www.vmaxx.de/ en is speciaal op maat gemaakt voor de sportage Quote
smetjesmee Posted April 15, 2011 Author Posted April 15, 2011 als je de onderste strip bedoeld die komt van http://www.vmaxx.de/ en is speciaal op maat gemaakt voor de sportage Bedankt voor de foto's en de link Derkie. Ik heb ze even getoond aan mijn vrouw en zoon, en ze waren (jammer genoeg) niet meteen enthousiast. De achterstrip lijkt hen wat te 'zwaar' en de voorkant vinden ze zo al heel mooi. Voorlopig is de stand 2-1, maar er is nog niets verloren. We zitten pas in de 1ste helft... (besteld 24/01 en verwacht begin juli). Quote
bigwade Posted April 15, 2011 Posted April 15, 2011 Ik heb ze even getoond aan mijn vrouw en zoon, en ze waren (jammer genoeg) niet meteen enthousiast. De achterstrip lijkt hen wat te 'zwaar' Dat had ik ook hoor. Ik heb dat ding op mijn Machine Silver, (Metallic Wit volgens sommigen) en moest er erg aan wennen. Maar ja hij zat al vast hè, haha! Vind het nu wel leuk. De reflecties zijn best aardig omdat het ding zo plat is. Het is wel mijn laatste blingding iig. Zal morgen eens een plaatje maken. 1 Quote
elmerblues Posted April 15, 2011 Posted April 15, 2011 Met alle respect aan de eigenaars van zo'n strip, maar ik vind het niet mooi staan. Het is net of de achterkant nu een snor heeft, het is ook iets te bling. Maarrr...over smaak valt niet te twisten Quote
Preston Posted April 15, 2011 Posted April 15, 2011 Met alle respect aan de eigenaars van zo'n strip, maar ik vind het niet mooi staan. Het is net of de achterkant nu een snor heeft, het is ook iets te bling. Maarrr...over smaak valt niet te twisten Behalve op de Sirius Silver.. wel mooi al gezien Quote
bigwade Posted April 15, 2011 Posted April 15, 2011 Met alle respect aan de eigenaars van zo'n strip, maar ik vind het niet mooi staan. Het is net of de achterkant nu een snor heeft, het is ook iets te bling. Maarrr...over smaak valt niet te twisten Bedoel je nou dat glimding rond het logo of onderaan de klep, want DIE wordt bedoeld en die heb ik ook. Snor ? Quote
elmerblues Posted April 15, 2011 Posted April 15, 2011 Dat glimding bij het logo vind ik ook niet mooi maar ik bedoel dus de strip onderaan de klep. Veel te groot en te massief. Ja..snor...stel je voor de de achterlichten de ogen zijn en de kentekenplaat de mond dan...ach laat ook maar dat zal wel tussen mijn oren zitten Ik vind het sowieso een auto waar je je niet teveel moet doordraaien met chroom, bullbars, sidesteps en achterwielen op de achterklep met airbrush tekening van een indiaan/berg/wolf (om maar eens wat te noemen). Na heel veel twijfelen en piekeren heb ik de chinese grille besteld maar daar blijft het wat mij betreft ook bij. De designers van de auto waren niet helemaal op hun achterhoofd gevallen...denk ik dan als ik sommige 'accessoires' zie. Quote
bigwade Posted April 15, 2011 Posted April 15, 2011 Dat glimding bij het logo vind ik ook niet mooi maar ik bedoel dus de strip onderaan de klep. Veel te groot en te massief. Ja..snor...stel je voor de de achterlichten de ogen zijn en de kentekenplaat de mond dan...ach laat ook maar dat zal wel tussen mijn oren zitten Ik vind het sowieso een auto waar je je niet teveel moet doordraaien met chroom, bullbars, sidesteps en achterwielen op de achterklep met airbrush tekening van een indiaan/berg/wolf (om maar eens wat te noemen). "SilverSnor" op mijn "witte" Machine Silver metallic valt amper op. Bull/Push bars zijn zoooooo yesterday.. Geef dan maar geld uit aan kekke velgen, dat doet het meest, heb ik het idee. Quote
Derkie Posted April 15, 2011 Posted April 15, 2011 Smaken zijn verschillend gelukkig, daarom is het leven elke dag onverwacht, verrassend en verschillend. Eentonigheid is de andere kant. Dit was de dagsluiting; iedereen een goede nacht Derkie Quote
bowie97 Posted April 16, 2011 Posted April 16, 2011 Bedankt voor de foto's en de link Derkie. Ik heb ze even getoond aan mijn vrouw en zoon, en ze waren (jammer genoeg) niet meteen enthousiast. De achterstrip lijkt hen wat te 'zwaar' en de voorkant vinden ze zo al heel mooi. Voorlopig is de stand 2-1, maar er is nog niets verloren. We zitten pas in de 1ste helft... (besteld 24/01 en verwacht begin juli). Je hoeft helemaal niet ver te zoeken waar je de strip kunt kopen. En weet je waar die vandaan komt. Nou gewoon van KIA zelf.Kia Accessories Inclusief montage € 89,00 Hij heeft exact de goede breedte en lengte en is van metaal en niet van plastic met een laagje chroom. Het ligt wel aan de kleur van de auto of het meer of minder opvalt. Ik heb hem zelf ook. En diegene die Machine Silver voor metallic wit aan zien moeten naar de oogarts. Quote
Seek123 Posted April 16, 2011 Posted April 16, 2011 http://www.kiaclub.nl/garage/vehicle/57-kia-sportage/page__tab__images Ik heb de strip er ook op (een zwarte). Evenals de spiegelkappen. Zie mijn garage. Erg mooi. En de strip ''breekt'' de zwarte achterkant. Voor mij nu genoeg bling bling, want overdaad schaadt. Quote
elmerblues Posted April 16, 2011 Posted April 16, 2011 En diegene die Machine Silver voor metallic wit aan zien moeten naar de oogarts. Nee hoor, die hebben gewoon een scherp opmerkingsvermogen Quote
kristof Posted April 16, 2011 Posted April 16, 2011 Is wel mooi op de zwarte sportage, maar spijtig van de Nederlandse nummerplaat, past beter op een Belgische sportage denk ik. Quote
smetjesmee Posted April 17, 2011 Author Posted April 17, 2011 Het hangt er een beetje van af welk kleur je wagen heeft denk ik. Op de ene kleur komt de strip mooier uit dan op de andere. Op de lichtere versies staat ie in ieder geval mooi. Ikzelf vind hem op élke kleur mooi... nu enkel nog een beetje overtuigingskracht aan de dag leggen. ... en met al die mooie foto's lukt dat zéker! Quote
bigwade Posted April 17, 2011 Posted April 17, 2011 Het hangt er een beetje van af welk kleur je wagen heeft denk ik. Op de ene kleur komt de strip mooier uit dan op de andere. Op de lichtere versies staat ie in ieder geval mooi. Ikzelf vind hem op élke kleur mooi... nu enkel nog een beetje overtuigingskracht aan de dag leggen. ... en met al die mooie foto's lukt dat zéker! Het lijkt iig niet op vb http://www.kiaclub.nl/topic/6836-chroom-strip-achterklep/page__view__findpost__p__58771 Dat vond ik jammer. De strip is echt plat en reflecteert als een "nep" spiegel. Zelf had ik liever een iets boller stripje leuker gevonden. Quote
smetjesmee Posted April 18, 2011 Author Posted April 18, 2011 Het lijkt iig niet op vb http://www.kiaclub.n...dpost__p__58771 Dat vond ik jammer. De strip is echt plat en reflecteert als een "nep" spiegel. Zelf had ik liever een iets boller stripje leuker gevonden. Wat bedoel je BW...? Dat de strips die jullie hebben niet dezelfde zijn als op de site van Kia? Hij ziet er idd. wel anders uit, iets boller lijkt me, maar kan dat niet aan de lichtinval te wijten zijn? (= vraagje voor fotograaf BW, haha ) Quote
bigwade Posted April 18, 2011 Posted April 18, 2011 Wat bedoel je BW...? Dat de strips die jullie hebben niet dezelfde zijn als op de site van Kia? Hij ziet er idd. wel anders uit, iets boller lijkt me, maar kan dat niet aan de lichtinval te wijten zijn? (= vraagje voor fotograaf BW, haha ) Vergelijk de plaatjes hier http://www.kiaclub.nl/topic/6836-chroom-strip-achterklep/page__view__findpost__p__58771 Die van Kia lijkt rond, in de mijne (en die van bowie) kun je je haar kammen ahw. Da's al Quote
smetjesmee Posted April 18, 2011 Author Posted April 18, 2011 Vergelijk de plaatjes hier http://www.kiaclub.n...dpost__p__58771 Die van Kia lijkt rond, in de mijne (en die van bowie) kun je je haar kammen ahw. Da's al Er bestaan misschien wel meerdere soorten strips... net zoals met die Chinese/Amerikaanse grill-accessoires Nog even afwachten lijkt me. Quote
bigwade Posted April 18, 2011 Posted April 18, 2011 Er bestaan misschien wel meerdere soorten strips... net zoals met die Chinese/Amerikaanse grill-accessoires Nog even afwachten lijkt me. De mijne is origineel Kia Quote
cycloon60 Posted April 22, 2011 Posted April 22, 2011 Ik vind het er niet uit zien. Sorry hoor . Maarja gelukkig heeft iedereen zo zijn eigen smaak. Quote
wim181261 Posted April 22, 2011 Posted April 22, 2011 Ik vind het er niet uit zien. Sorry hoor . Maarja gelukkig heeft iedereen zo zijn eigen smaak. ik heb er ook een maar het staat super en gelukkig heeft een ieder zijn smaak en als je het niet mooi vind is dat jou probleem Quote
Smart Posted April 22, 2011 Posted April 22, 2011 Daar ben ik het wel mee eens. Smaak blijft persoonlijk, hoe dan ook! RESPECT! Quote
Recommended Posts