Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb vandaag voor de 2e keer in 2 jaar tijd een gedislokaliseerde knieschijf opgelopen op me werk. Zal nu weer bijna 2 maanden thuis zitten :(

Posted

Wat doe jij dan op het werk..? Voetballen met de onderdelen?

Veel beterschap Jan..

Posted

Nee, collega vroeg of ik even kon helpen om een vliegwiel van een daf 105 erin te tillen en om 1 of andere reden zei toen we dat ding net op borsthoogte hadden mijn knie zoek het maar lekker uit.

Posted

Dat is minder plezant zoals ze het hier in Vlaanderen noemen.. Jullie waren dus arbo-technisch onverantwoord bezig..

Posted

Misschien wel.. misschien niet.. Er is bij die auto's gewoon geen andere optie dan dat je hem er met de hand in moet leggen.. En feit is gewoon dat mijn rechterknie weinig kan hebben

Posted

Dat is goed balen.

Hopelijk een voorspoedig herstel.

Posted

Heel vervelend Jantje, beterschap met je knie! Ik hoop dat het herstel niet langer duurt dan noodzakelijk.

Vorige week vrijdag heb ik mijn linker enkelbanden ingescheurd tijdens een volleybalwedstrijd. Hier ben

ik ben 6 tot 8 weken zoet mee. Alweer een week thuis met het pootje omhoog. Morgen maar weer aan het

werk met een enkelbandage.

Posted

Sporten, het zou verboden moeten worden, net als klussen.........

of alles voor eigen rekening...

(hé ben nu maand rookvrij, haha!)

Posted

Smart: Dank je wel, jij ook beterschap!

BW: Tja, mag in mijn geval dan ook gewoon werken verboden worden? want nu heb ik er in me prive tijd last van ;)

Posted

BW: Tja, mag in mijn geval dan ook gewoon werken verboden worden? want nu heb ik er in me prive tijd last van ;)

idd iets om over na te denken, je hebt een punt :wink:

Ben net een gerechtje aan het maken met veel Taugee :wink:)

• 1 month later...
Posted

Het gaat allemaal nog langer duren. Vrijdag 29/7 gaan ze me knie open hakken en dingen fiksen :blink:

Guest Angelique
Posted

Dan al.....nah, tis dan te hopen dat het herstel niet al teveel tijd meer in beslag neemt. Sterkte met het pootje Jantje. :)

Posted

Sterkte Jantje, ik moet er misschien binnenkort ook aan geloven...!!

Posted

Iedereen bedankt voor de steun! Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen en dat een pijn die ik al 8 jaar in die knie heb nu verholpen gaat zijn.