Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik dacht in Slowakije, net als de Cee'd. Ik las een bericht van een jaar geleden:

"Voor de Europese markt zal de Sportage net als het oude model in Zilina, Slowakije gebouwd gaan worden."

Kan zijn.Daarom zei ik "als ik me niet vergis".Vroeger was het gemakkelijker.Dan kon ik Tsjechoslowakije zeggen en was ik er nooit naast :lol:;) .

Geplaatst

Hier de link naar een artikel over de fabriek.

http://www.carnews.be/nl/kia/kia-een-moderne-fabriek-voor-een-uitgebreide-garantie/article

Als je de volgende regels uit het artikel zal lezen weet je waarom de leveringstijden oplopen.

Naast het feit dat ze de strengste normen van de Europese Unie respecteert, geniet ze meteen van de integratie van de meest recente technische en technologische evoluties op het vlak van efficiëntie en productiviteit.

.......en daarbij een aangename werksfeer biedt. Een voorbeeld: het personeel van de fabriek van Zilina geniet perfect uitgeruste rust- en ontspanningsruimtes met de allernieuwste designmeubelen, televisies en spelconsoles!

Vooral door de laatste zin begrijp ik het nu :lol::lol::lol: .

Ze zitten meer in de ontspanningsruimtes dan op de werkvloer.

Geplaatst

Heb op 23 jan een Sportage 1.6 GDI X-Ecutive Plus Pack Dark Gun besteld. Volgens de dealer zou de levertijd 10-12 weken bedragen. Dat zou dus eind april betekenen. Ik ben benieuwd of dat gaat lukken. Ik houd jullie hier op de hoogte.

Geplaatst

Heb op 23 jan een Sportage 1.6 GDI X-Ecutive Plus Pack Dark Gun besteld. Volgens de dealer zou de levertijd 10-12 weken bedragen. Dat zou dus eind april betekenen. Ik ben benieuwd of dat gaat lukken. Ik houd jullie hier op de hoogte.

Ik dezelfde , maar dan op 31-12-2010. Leuk wedstrijdje.

Geplaatst

Heb op 18 februari Sportage 1.6 GDI X-Ecutive Plus Pack Serius silver besteld, verwachte levering in juni.

Ben benieuwd.

Geplaatst

Ik dezelfde , maar dan op 31-12-2010. Leuk wedstrijdje.

Hmmm... volgens mij rijden er binnenkort een hoop van dezelfde mooie wagens rond... :rolleyes:

Maandag 21 februari is de mijne besteld. Dark Gun Metal 1.6 GDI X-ecutive plus pack + navigatie (en tree plank + andere RVS randjes en dingetjes). De levertijd zou tussen de 3 en 4 maanden liggen, maar afgelopen woensdag kreeg ik al een brief van de leasemaatschappij dat de verwachte leverdatum in de week van 13 mei zou liggen. Ik wacht maar ongeduldig af!

Overigens had de dealer het erover dat eind maart 500 Sportage's naar NL zouden komen.

Geplaatst (aangepast)

Mijn 1.6 GDI X-cutive Plus Dark Gun eind januari besteld. Levertijd zou plm. 4 maanden zijn, dus eind mei/halverwege juni. Maar misschien heb ik geluk en zit hij in stapel dark guns die er aan komen... :lol:

aangepast door elmerblues
Geplaatst

Zojuist van de dealer gehoord dat de aflevering ca 5 ipv 4 maanden gaat worden (dus juni). Een exactere leverdatum is nog niet te geven.

Op zich is het geen verrassing. Mijn Cee’d werd 4 jaar geleden ook met de nodige vertraging afgeleverd, uiteindelijk na bijna een half jaar. Ik troost me met de gedachte dat wellicht, zoals men zegt, het verlangen naar de zaak schoner is dan het bezit ervan.

Bovendien en dat geldt ons allemaal, moet we ons realiseren dat de lange levertijden voor de dealer een stuk erger zijn dan voor ons ! Uiteindelijk rij ik nu 5 maanden en vele km’s rond in een ingeruilde auto tegen de dieselkosten van ca 7 cent/km. Dat is ook een aardige compensatie.

Geplaatst

Zojuist van de dealer gehoord dat de aflevering ca 5 ipv 4 maanden gaat worden (dus juni). Een exactere leverdatum is nog niet te geven.

Op zich is het geen verrassing. Mijn Cee’d werd 4 jaar geleden ook met de nodige vertraging afgeleverd, uiteindelijk na bijna een half jaar. Ik troost me met de gedachte dat wellicht, zoals men zegt, het verlangen naar de zaak schoner is dan het bezit ervan.

Bovendien en dat geldt ons allemaal, moet we ons realiseren dat de lange levertijden voor de dealer een stuk erger zijn dan voor ons ! Uiteindelijk rij ik nu 5 maanden en vele km’s rond in een ingeruilde auto tegen de dieselkosten van ca 7 cent/km. Dat is ook een aardige compensatie.

ik ook weer gebeld en is nog steeds niet in de fabriek gemaakt , al 3,5 maand wachten , pffff wat duurt t lang

Geplaatst

ik ook weer gebeld en is nog steeds niet in de fabriek gemaakt , al 3,5 maand wachten , pffff wat duurt t lang

Nog effe, dan wordt het wellicht een collectors item.

Geplaatst (aangepast)

Hier de link naar een artikel over de fabriek.

http://www.carnews.be/nl/kia/kia-een-moderne-fabriek-voor-een-uitgebreide-garantie/article

Als je de volgende regels uit het artikel zal lezen weet je waarom de leveringstijden oplopen.

Naast het feit dat ze de strengste normen van de Europese Unie respecteert, geniet ze meteen van de integratie van de meest recente technische en technologische evoluties op het vlak van efficiëntie en productiviteit.

.......en daarbij een aangename werksfeer biedt. Een voorbeeld: het personeel van de fabriek van Zilina geniet perfect uitgeruste rust- en ontspanningsruimtes met de allernieuwste designmeubelen, televisies en spelconsoles!

Vooral door de laatste zin begrijp ik het nu :lol::lol::lol: .

Ze zitten meer in de ontspanningsruimtes dan op de werkvloer.

Als je eens een filmpje wilt zien van de Kia fabriek in Zilina (ook de sp3 assembly line):

Geplaatst (aangepast)

Het kan trouwens zijn dat er wat sportages later geleverd gaan worden :(

P8312002.JPG

Geplaatst (aangepast)

Nee joh, die Poolse chauffeur is aan het rusten, parkeerterrein was vol.......

aangepast door bigwade
Geplaatst

Nee joh, die Poolse chauffeur is aan het rusten, parkeerterrein was vol.......

Ik denk eerder dat hij twijfelde over het nemen van de afslag... :)

Gast Timo0103
Geplaatst

die van mij is nog heel volgens mij , boven voorop

Die van mij staat er niet op, die komt 11-03 als het goed is.

EINDELIJK!!! :D :D

Geplaatst

Toch bijna 6maanden :angry:

Laat ons hopen dat het vanaf allemaal wat vlugger gaat.

Alvast veel succes gewenst met de nieuwe aanwinst en graag wat foto's B)

Gast Timo0103
Geplaatst

Toch bijna 6maanden :angry:

Laat ons hopen dat het vanaf allemaal wat vlugger gaat.

Alvast veel succes gewenst met de nieuwe aanwinst en graag wat foto's B)

Ik heb iig wel de tijd gehad om het instructie boekje van buiten te leren. :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...