Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb eerder deze week de dealer gesproken, volgens hem komt er een extra "lijn" vrij in de fabriek.

Doelstelling zou zijn om in april alle openstaande orders in Nederland af te handelen.

Heb zelf vorige week een Sportage 1.6 Executive Plus Pack besteld in de kleur Black Pearl. Verwachte levertijd is 1 juli.

Ruim op tijd voor mijn vakantie :-)

Geplaatst

Ik heb eerder deze week de dealer gesproken, volgens hem komt er een extra "lijn" vrij in de fabriek.

Doelstelling zou zijn om in april alle openstaande orders in Nederland af te handelen.

Belgen mogen wachten begrijp ik hier uit ? :wink:

Geplaatst

Oh, wat is Nederland toch belangrijk in Europa :twisted: .Er wordt een extra lijn vrij gemaakt en die gaat alleen voor Nederland zijn :lol: .Ik denk dat je dealer je probeert te sussen :lol: .Zoals ze met al hun klanten zullen doen ;) .

Geplaatst

Oh, wat is Nederland toch belangrijk in Europa :twisted: .Er wordt een extra lijn vrij gemaakt en die gaat alleen voor Nederland zijn :lol: .Ik denk dat je dealer je probeert te sussen :lol: .Zoals ze met al hun klanten zullen doen ;) .

Misschien hebben ze een Nederlands TALIGE extra lijn vrijgemaakt, HAHAHA!!!

Jammer voor de Walen, maar die zien we hier ook maar amper, dacht ik. :wink:

Geplaatst

Denk dat hij bedoelde dat er meer capaciteit zal komen, hopelijk gaat iedereen hiervan profiteren; Dus ook onze sociale zuiderburen :)

Geplaatst

Ik ben benieuwd wat de levertijden van de nieuwe sportage zijn.?

Als we hier kunnen vermelden wanneer besteld en wanneer geleverd gekregen.

Wat ik zelf betreft

Sportage exclusive 2.0 liter automaat

kleur Sirius silver

Besteld 21 nov 2010

Geleverd (nog niet vermoedelijk mrt/april)

Uitvoering erbij gezet (was het vergeten)

Nou morgen is het zover heel van me wintersport terug gekomen en morgen me sportage ophalen.

Zaterdag toch maar even naar de dealer geweest kijken of hij er nog stond.

Eigenlijk ben ik er heen geweest doordat de dealer aangaf dat hij mooi was met alle accessoires (een dikke auto met alle optie werd gezegd)

En tja toen kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en moest de sportage zien.

En inderdaad wat een vette gave bak is het geworden.

optie die ik heb laten monteren zijn.

Chroomrand voorbumper

Sierrand bekerhouder

Sierrand teller

Skidplate voor

Skidplate achter

Treeplanken set (aluminium)

nou maar hopen dat de zondag snel voorbij is :lol: :lol: :lol:

Geplaatst

Model: Sportage 1.6 GDI X-Ecutive Plus Pack

Extra opties: Trekhaak, Stootstrips, Spatlappen

Kleur: Sirius Silver - Metallic

Bestelt: 17 Jan. 2011

Verwacht: Eind April (volgens auto boer)

Gekocht in: Nederland (Weert)

Geplaatst

Model: Sportage 1.6 GDI X-Ecutive Plus Pack

Extra opties: Trekhaak, Stootstrips, Spatlappen

Kleur: Sirius Silver - Metallic

Bestelt: 17 Jan. 2011

Verwacht: Eind April (volgens auto boer)

Gekocht in: Nederland (Weert)

Mijn Sportage gekocht in Enschede bij Auto bleeker

Geplaatst

Half februari besteld:

Kia Sportage 2.0 X-clusieve Aut. AWD Nav. Kleur Sirius Silver

Omdat ik nu nog in een lease auto rij heb ik um niet eerder nodig dan eind juli.

Moest kunnen zei de dealer... anders vinden we wel "even" een andere oplossing.

Dus als iemand in augustus een E-bike ziet met achterop Kia Sportage ... dan ben ik het :D

Geplaatst

En troost voor de wachtende.

Wachten op de bestelde Sportage doen ze in heel Europa maar ook aan de overkant :boat: in Amerkia of het USA of Canada is maakt niet uit.

De situatie van Amerika en Canada is niet helemaal vergelijkbaar qua levertijden. Voor die markt worden de Sportages namelijk in Amerika gebouwd, in West Point (Georgia). Die sportages wijken trouwens ook af van de euro specs. De 1.6 is daar niet leverbaar. De amerikaanse sportage kan zelfs met de 2.4 motoro uit de Sorento worden geleverd. Zo zijn er wel meer verschillen.

Geplaatst

Nou morgen is het zover heel van me wintersport terug gekomen en morgen me sportage ophalen.

Eigenlijk ben ik er heen geweest doordat de dealer aangaf dat hij mooi was met alle accessoires (een dikke auto met alle optie werd gezegd)

En tja toen kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en moest de sportage zien.

Chroomrand voorbumper

Sierrand bekerhouder

Sierrand teller

Skidplate voor

Skidplate achter

Maar goed dat je heel bent teruggekomen. Het zou ook wat zijn als je vanuit een rolstoel uit het raam naar je nieuwe sportage moet kijken waar je zo lang op gewacht hebt :wheelchair:

Maarre....fotoooooo's!!!

Geplaatst

Chroomrand voorbumper

Sierrand bekerhouder

Sierrand teller

Skidplate voor

Skidplate achter

Gelukkig stond die er nog.Kan me best voorstellen dat er wat meer euro's worden neergeteld om een bestelde wagen ietsje sneller te hebben :lol: .Als je dan een dealer hebt die niet te vertrouwen is zou de wagen al eens ribbedebie kunnen zijn tijdens je vakantie :lol::lol: .

Gast Timo0103
Geplaatst

Ja,vergeet die foto's van je vette bak niet ;) .

Kreeg net mailtje,

Auto wordt nu 31 maart verwacht bij de dealer.

Fijn allemaal, wachten wachten wachten wachten. :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Geplaatst

Kreeg net mailtje,

Auto wordt nu 31 maart verwacht bij de dealer.

Fijn allemaal, wachten wachten wachten wachten. :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Hey Timo,

Als ik jouw posts een beetje nakijk zou ik precies zeggen dat je aan het lijntje wordt gehouden.Eerst februari,dan begin maart en nu al einde maart.Dit is zolang niet meer maar als je dan van in september al besteld hebt wordt dit dan toch al een ander verhaal.Dat is dan al zes maand wachten.Heb je dan iets speciaal besteld?Of heb je een dealer die er mee rammelt?Ik ben iemand met veel geduld maar moest het op deze manier zijn zou ik daar wel al eens met mijn vuist op tafel hebben geklopt.Misschien krijg je dan wel vloermatjes gratis voor het extra lange wachten ;) .

Geplaatst

Misschien krijg je dan wel vloermatjes gratis voor het extra lange wachten ;) .

In nederland zitten die vloermatjes standaard in het (veel) te dure afleverpakket :lol: . En het afleverpakket kan je niet schrappen, wordt standaard doorberekend door de importeur richting de dealer. <_<

Geplaatst

Ja,vergeet die foto's van je vette bak niet ;) .

En ja hij is nu in mijn bezit en moet zeggen nette aflevering door de verkoper van auto Bleeker Enschede goede uitleg gekregen.

Uitleg heeft ongeveer een klein uurtje geduurd en heb vandaag de eerste 100 km erop zitten.

Het eerste maar eens de navigatie uitgeprobeerd en verwachte dat deze mij in het Engels de weg zou wijzen en wat hoor ik een dame in het Nederlands zegt links rechts enz.

Verder valt me het rijden qua sturen ook niet tegen nadat ik van alles had gelezen op dit forum was ik voorbereid op van alles en nog wat maar tot nu toe valt het me 90% mee.

nadat ik een proefrit had gemaakt kon ik dit beamen dat het licht stuurde in de demo sportage mij ook was opgevallen.

Maar in de geleverde auto heb ik het idee dat dit verbeterd is.

Ook het geluid van de radio klinkt goed wel merk ik dat het geluid van achteren niet echt super klinkt maar misschien een instelling (vandaag maar een uitprobeer dag gepland) boekje erbij en maar eens van alles proberen.

Mijn vorige auto een vectra c gaf geluid goed weer rondom dus je hoorde uit de boxen van voor en achter. Maar in de sportage heb ik het gevoel dat alleen geluid uit de voor boxen komt. Maar dat kan een instelling zijn .

De beloofde foto’s zal ik vandaag even op dit forum plaatsen.

Gast Timo0103
Geplaatst

Hey Timo,

Als ik jouw posts een beetje nakijk zou ik precies zeggen dat je aan het lijntje wordt gehouden.Eerst februari,dan begin maart en nu al einde maart.Dit is zolang niet meer maar als je dan van in september al besteld hebt wordt dit dan toch al een ander verhaal.Dat is dan al zes maand wachten.Heb je dan iets speciaal besteld?Of heb je een dealer die er mee rammelt?Ik ben iemand met veel geduld maar moest het op deze manier zijn zou ik daar wel al eens met mijn vuist op tafel hebben geklopt.Misschien krijg je dan wel vloermatjes gratis voor het extra lange wachten ;) .

Het vervelende is gewoon dat ze bij Kia nederland zelf niet eens weten wanneer de auto binnen komt.

Ze praten over logistieke problemen vanwege de grote vraag.

Kan goed zijn dat de auto al 2 maanden op het terrein van Kia staat maar dat ie gewoon nog niet ingepland staat voor transport.

Ik heb in mijn ogen niets speciaals besteld, een witte 2.0 crdi executive plus.

Ik heb mij huidige auto bij hun ingeruild en daar zit een beetje de kneep.

Als ik hem annuleer krijg ik nergens meer zoveel voor mijn huidige auto terug.

We wachten geduldig af, met de vuist op tafel heeft geen enkele zin.

Geplaatst

Gefeli! Om BW alvast maar voor te zijn: ook bosje bloemen er bij gekregen? Of doen ze dat tegenwoordig niet meer?

Ben trouwens met name benieuwd naar de foto's van de skidplates en de chroomrand in de voorbumper, want daar heb ik nog geen real-life foto's van kunnen vinden. En zijn je treeplanken geintegreerd in de wielkasten?

Geplaatst

Gefeli! Om BW alvast maar voor te zijn: ook bosje bloemen er bij gekregen? Of doen ze dat tegenwoordig niet meer?

Ben trouwens met name benieuwd naar de foto's van de skidplates en de chroomrand in de voorbumper, want daar heb ik nog geen real-life foto's van kunnen vinden. En zijn je treeplanken geintegreerd in de wielkasten?

Bij aflevering bloemen ontvangen en oja ook een paraplu. :lol:

Geplaatst

Nou maar even naar buiten gelopen en met mijn telefoon de volgende fotos

Geplaatst

Nou maar even naar buiten gelopen en met mijn telefoon de volgende fotos

Nou dat is de moeite van het wachten toch wel waard lijkt me.

Fraaie sjees, die onderplaten zijn net leuk :wink:

Ben niet zo van de planken maar dit geheel is fraai zo.

Veel plezier met de nieuwe tuut ;-

Geplaatst

Bij aflevering bloemen ontvangen en oja ook een paraplu. :lol:

Van harte proficiat met je mooie Sportage.

Wens je toe dat de parapluie even degelijk is als die ik bij mijn Honda Accord kreeg in 1986. Heb die deze winter pas afgedankt ! :lol:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...