Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Toch ook nog goed nieuws over de levertijden van de nieuwe KIA Sportage !!

Ik heb op 3 Februari 2011 mijn handtekening gezet onder een koopovereenkomst voor een KIA Sportage 1.6 GDI executive plus pack kleur Sandtrack,

zonder verdere opties.

Wat schetst nu mijn verbazing; hij is vandaag 8 April 2011 al binnen gekomen bij Autobedrijf DE BEEMDEN te Hoeven, mijn autodealer.

Dik 2 maanden gewacht( 9 weken ), dat valt wel erg mee als ik de meeste verhalen hier lees.

We gaan de auto rond de 20ste April ophalen, dit op ons verzoek, want we hebben nog 2 (kinder)feestjes op de planning.

Dit doen we toch nog wel even met de huidige auto, is anders zo zonde voor de KIA.

Ik hoop dat dit voor sommige mensen, die nog wachten op hun auto, toch nog een positief gevoel kan geven en dat hun auto ook spoedig afgeleverd wordt.

Geplaatst

Blijkbaar een rare manier van werkn bij kia, de ene wacht 7 maand de andere 2 maand, ik wacht nu al een kleine 3 maand en nog geen nieuws. Maar komt wel goed zeker.

Geplaatst

jaja toch ook voor mij witte rook uit de kia schoorsteen , hij is onderweg en t kenteken weet ik ook al , waarschijnlijk volgende week vrijdag ophalen .

1.6 gdi dark gun metallic met navigatie executive plus uitvoering

was 24 nov besteld dus 4,5 maand zeg maar gewacht.

heerlijk vooruitzicht dit !!!!!!!

• Like 1
Geplaatst

Mijn felicitaties voor al de forumleden die de laatste tijd hun Sportage III geleverd hebben gekregen (c.q. hoorden dat hij bij de dealer is). Na lange stilte (buiten ons gejammer natuurlijk) lijkt nu opeens een stroomversnelling bij de afleveringen op te treden. Geeft de burger weer moed !

:)

Geplaatst

Mijn felicitaties voor al de forumleden die de laatste tijd hun Sportage III geleverd hebben gekregen (c.q. hoorden dat hij bij de dealer is). Na lange stilte (buiten ons gejammer natuurlijk) lijkt nu opeens een stroomversnelling bij de afleveringen op te treden. Geeft de burger weer moed !

Geplaatst

das dan mooi.

Dus dan moet ik mijn burgerlijke moed uit mijn schoenen halen, want die was er behoorlijk ver ingezakt.

Met een beetje geluk kan ik dan toch met de SP en de sleurhut op vakantie.

Niep Niep Noela. :sorcerer::clap: :clap:

Geplaatst

:angry: :angry: :angry: :angry:

Stroomversnelling, was het maar zo.

SP3 (1.6 X-ecutive+pack) besteld half januari (via ING Carlease) uiteindelijk is de auto 7 februari besteld. Ik kreeg als afleverdatum 22 april op (dacht da's mooi, kan ik mooi op vakantie met de nieuwe auto).

Gisteren kreeg ik een bericht........de auto staat nu voor 15 juni!!!!

Nou KIA ga vooral zo door.............................:blink:

Geplaatst

SP3 (1.6 X-ecutive+pack) besteld half januari (via ING Carlease) uiteindelijk is de auto 7 februari besteld. Ik kreeg als afleverdatum 22 april op (dacht da's mooi, kan ik mooi op vakantie met de nieuwe auto).

Geplaatst

En HOPPA en m'n burgerlijke moed is weer in m'n schoenen gezakt.

Ik zal wel weer met de Forester op vakantie moeten, en dat vindt de sleurhut helemaal niet erg. :2guns: KIA :tank:

Geplaatst

Niet abnormaal.Bij mijn bestelling eind december kreeg ik een 3-4 maand wachttijd voorgeschoteld.Aangezien ik de Sportage eind deze maand zal mogen gaan halen is de wachttijd dus normaal te noemen.In jouw geval is dit dus ook zoiets en aangezien dat hij later besteld is en je dus moet wachten door bestellingen die voor jou zijn gebeurd zou ik dus niet te veel klagen.Er zijn ergere gevallen.Misschien gaat je leasefirma ook niet geheel vrijuit.

Geplaatst

Ja ik weet het ChriChri, andere wachten volgens mij al vanaf oktober.

Maar blijft toch vervelend dat ze de prognose bijstellen. Heb nog de stille hoop dat de auto toch nog iets eerder wordt afgeleverd (half juni is een uiterste datum :) ). En is dat zo dan kan ik misschien toch nog met de nieuwe auto op vakantie ;)

Geeft dan toch de burger weer moed Major

Geplaatst

Hoop doet leven ;) .

Inderdaad en het leven gaat gewoon door. Vandaag ook voor de eerste keer na de koop op 5 februari contact gehad met de dealer. Die had goed bericht :unsure: het gaat zeker nog 2 maanden duren en dan staat mijn teller ook op minstens 4 maanden :blink: "join the club".

Maar positief blijven met een beetje geluk zijn dan alle kinderziektes (sturen, resonantie etc.)inmiddels opgelost

Geplaatst

Toch ook nog goed nieuws over de levertijden van de nieuwe KIA Sportage !!

Ik heb op 3 Februari 2011 mijn handtekening gezet onder een koopovereenkomst voor een KIA Sportage 1.6 GDI executive plus pack kleur Sandtrack,zonder verdere opties.

Wat schetst nu mijn verbazing; hij is vandaag 8 April 2011 al binnen gekomen bij Autobedrijf DE BEEMDEN te Hoeven, mijn autodealer.

Dik 2 maanden gewacht( 9 weken ), dat valt wel erg mee als ik de meeste verhalen hier lees.

Heren, graag vanaf nu meer van dit soort verhalen. Verhalen over langere levertijden worden per direct gecensureerd. Gaarne alleen hi-ha- hosannah verhalen over snelle leveringen en super enthousiaste sportagievelingen. Dit maakt het voor de zittenblijvers wat dragelijker :P

Geplaatst

Model: Sportage 1.6 GDI X-Ecutive Plus Pack

Extra opties: Trekhaak, Stootstrips, Spatlappen

Kleur: Sirius Silver - Metallic

Bestelt: 17 Jan. 2011

Verwacht: Eind April (volgens auto boer)

Gekocht in: Nederland (Weert)

Oh oh deze dus, de teller staat op 3 maanden.

Geplaatst

Positief nieuwtje. Ook ik krijg m'n Sportage eerder geleverd.

De mijne is op 17 of 18 januari besteld via ING-carlease. Levertijd zou 10 mei worden maar kreeg afgelopen donderdag 14 april een belletje dat hij al binnen was. Ik kan em 28 april ophalen. Dus eerdere leveringen bestaan wel ondanks de vele negatieve berichten. Ik had het totaal niet verwacht en dacht dat 10 mei nog wel verlengd zou worden.

Mijn uitvoering is een 1.6 GDI X-ecutive Black Pearl, Plus Pack, Panorama dak en de X-clusive 18" inch velgen.

Geplaatst

Positief nieuwtje. Ook ik krijg m'n Sportage eerder geleverd.

De mijne is op 17 of 18 januari besteld via ING-carlease. Levertijd zou 10 mei worden maar kreeg afgelopen donderdag 14 april een belletje dat hij al binnen was. Ik kan em 28 april ophalen. Dus eerdere leveringen bestaan wel ondanks de vele negatieve berichten. Ik had het totaal niet verwacht en dacht dat 10 mei nog wel verlengd zou worden.

Mijn uitvoering is een 1.6 GDI X-ecutive Black Pearl, Plus Pack, Panorama dak en de X-clusive 18" inch velgen.

Ze beginnen te komen heb ik de indruk... toch in Nederland.

Succes aan iedereen die z'n ferme bak binnenkort mag afhalen!

Geplaatst

Ze beginnen te komen heb ik de indruk... toch in Nederland.

Succes aan iedereen die z'n ferme bak binnenkort mag afhalen!

Ook de Sportage van mijn collega, een X-cutive 2.0L benzineboot AWD automaat is afgeleverd. Deze is half december besteld bij ING-carlease.

Laten we hopen voor de nu nog wachtende dat het gaat doorzetten met leveringen.

Geplaatst

Ook de Sportage van mijn collega, een X-cutive 2.0L benzineboot AWD automaat is afgeleverd. Deze is half december besteld bij ING-carlease.

Laten we hopen voor de nu nog wachtende dat het gaat doorzetten met leveringen.

Sympathieke opmerking! Zeker omdat ik me er door aangesproken voel (begin feb. besteld, begin mei 'beloofde' levering: 1.7CRDI X-Clusive DGM).

Geplaatst

Voor de mensen die het andere afleverlijntje (levertijd Sportage 2010) niet lezen:

Mijn SP3 besteld 26 januari 2011. Verwachtte levertijd 4 maanden (later bijgesteld naar 5 maanden).

13/4 telefoon van garage, auto is binnen. Aflevering vrijdag 22/4 om 10.00 uur. Dus binnen 3 maanden !

Ik hoop voor alle wachtenden dat deze ontwikkeling (snellere aflevering dan toegezegd) gaat doorzetten.

:lol:

Geplaatst

Fijn om te zien dat ook de panoramadak varianten (Kia 910) kennelijk wat sneller uitgeleverd gaan worden. Dat had ik nog niet eerder gelezen. Geeft mij ook een beetje moed. Beetje.

@Sliams: wat is DGM?

@Opa: ben je de auto al wezen bekijken? Wanneer ga je hem ophalen?

Zelf natuurlijk nog niks gehoord <zuchterdezucht>

Geplaatst

Fijn om te zien dat ook de panoramadak varianten (Kia 910) kennelijk wat sneller uitgeleverd gaan worden. Dat had ik nog niet eerder gelezen. Geeft mij ook een beetje moed. Beetje.

@Sliams: wat is DGM?

Sorry, beetje luie typist. Donkere Geweer Metaal. Of Dark Gun Metal, zoals ik het de dealer hoorde noemen :wink:

Geplaatst

Ja, direct na het telefoontje naar de dealer gereden. Daar stond hij prachtig wit te wezen, aan alle kanten strak geflankeerd door de andere 6 SP3's die gelijk waren afgeleverd.

Ik ga hem a.s. vrijdag halen ! (En zaterdag een rondje afsluitdijk om km's te maken voor we met de caravan naar Sicilië vertrekken. :lol: Ik zal mijn eerste indrukken op het Forum rapporteren.)

Hou de moed er in Elmer. :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...