elmerblues Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 Mooie dikke bak! Ik vind die chromen omlijsting in de voorbumper (accessoire), net boven de nummerplaat, ook erg mooi staan. Voor het eerst dat ik dat zie. Quote
smetjesmee Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 Proficiat met je sjieke bak 2011-sportage! Mooie "touch" door die elegante details. Veel succes ermee... Quote
bigwade Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 Mooie dikke bak! Ik vind die chromen omlijsting in de voorbumper (accessoire), net boven de nummerplaat, ook erg mooi staan. Voor het eerst dat ik dat zie. Dat staat idd heel aardig. Even opgezocht.. Daar willen de dames/heren bij Kia 319,- euro voor hebben.. Da's nogal geld. Quote
bowie97 Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 Ziet er goed uit de chroom rand in de bumper. Maar dat zo'n randje zo duur kan zijn. Maar ja mensen hebben er veel geld voor over om mooi te zijn. Dus een beetje voor de auto mag ook. Quote
elmerblues Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 Mmmmh...702 ouderwetse guldentjes (om het maar eens in perspectief te plaatsen) voor een chroomrandje is wel heel bar. Ik heb eens op de buitenlandse accessoire sites gekeken maar zoiets nou weer niet voor weinig weten te vinden (wel de skidplates). Quote
elmerblues Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 Van harte proficiat met je mooie Sportage. Wens je toe dat de parapluie even degelijk is als die ik bij mijn Honda Accord kreeg in 1986. Heb die deze winter pas afgedankt ! De Accord? Quote
bigwade Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 Mmmmh...702 ouderwetse guldentjes (om het maar eens in perspectief te plaatsen) voor een chroomrandje is wel heel bar. Ik heb eens op de buitenlandse accessoire sites gekeken maar zoiets nou weer niet voor weinig weten te vinden (wel de skidplates). Gek hè, zo dacht ik nou ook meteen. In die guldentjes dus. Mijn echtgenote zou de advocaat gaan bellen...... Quote
Opa Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 De Accord? Dat was misschien beter geweest, maar ik had het (helaas) over de parapluie. Quote
elmerblues Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 In die guldentjes dus. Ik reken wel vaker terug naar guldens. Het valt ALTIJD tegen Verstandige vrouw heb jij Maar goed, weer on topic, anders wordt Alex VB boos Quote
Sage2011evoque Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 mooie wagen 2011 sportage, ik heb net dezelfde besteld, dit is toch de sirius silver.... greetzzz Quote
luc1 Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 Proficiat met de knappe wagen 2011 sportage veel succes ermee Quote
chrichri Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 Het vervelende is gewoon dat ze bij Kia nederland zelf niet eens weten wanneer de auto binnen komt. Ze praten over logistieke problemen vanwege de grote vraag. Kan goed zijn dat de auto al 2 maanden op het terrein van Kia staat maar dat ie gewoon nog niet ingepland staat voor transport. Dat is toch iets dat niet zou mogen en dit terwijl er anderen zijn die geen probleem hebben met hun levering.Je moet misschien niet op tafel kloppen maar ik zou in jouw geval hen zeker niet met rust laten.Misschien worden ze het dan ook beu . Quote
2011-sportage Geplaatst 9 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 9 Maart, 2011 mooie wagen 2011 sportage, ik heb net dezelfde besteld, dit is toch de sirius silver.... greetzzz Klopt Sage2011evoque dit is een sirius silver Quote
sjomon Geplaatst 9 Maart, 2011 Geplaatst 9 Maart, 2011 Sportage 2.0 CVVT X-cutive plus pack Sirius silver Eind november besteld, was eind december al bij leverancier (Auto Bleeker te Enschede) van de lease mij. Mocht er pas vanaf 25 februari geleverd worden ivm einde oude contract. Op maandag 28 februari deze geweldige auto opgehaald. Prima afgeleverd en service. Mijn complimenten aan Bleeker. Eerste 1000 km zitten erop. Puur genieten hij rijd niet zuinig maar het genieten overheerst Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 9 Maart, 2011 Geplaatst 9 Maart, 2011 Vandaag maar eens een mailtje gestuurd naar de kia fabriek. Eens kijken of daar iets uit komt. De dealers heb ik op het moment niet veel aan. Na de handtekening is het over. Quote
elmerblues Geplaatst 9 Maart, 2011 Geplaatst 9 Maart, 2011 Vandaag maar eens een mailtje gestuurd naar de kia fabriek. Eens kijken of daar iets uit komt. De dealers heb ik op het moment niet veel aan. Na de handtekening is het over. Je kan ook Kia Nederland even opbellen. Vragen naar afdeling verkoop. Zeggen dat je via de dealer niets verneemt. Quote
Questor Geplaatst 9 Maart, 2011 Geplaatst 9 Maart, 2011 Nou maar even naar buiten gelopen en met mijn telefoon de volgende fotos Schitterende wagen. Als ik er zelf niet zo een besteld had dan zou ik even een takelwagen huren en hem komen oppikken . Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 9 Maart, 2011 Geplaatst 9 Maart, 2011 Je kan ook Kia Nederland even opbellen. Vragen naar afdeling verkoop. Zeggen dat je via de dealer niets verneemt. Die zeggen doodleuk dat de dealer kan zien of de auto al geproduceerd is of dat ie klaar staat voor transport. Zelf kunnen ze dat niet zeggen ze, lekker vaag allemaal. Vandaar mijn mail rechtstreeks aan de fabriek. Quote
bigwade Geplaatst 9 Maart, 2011 Geplaatst 9 Maart, 2011 Die zeggen doodleuk dat de dealer kan zien of de auto al geproduceerd is of dat ie klaar staat voor transport. Zelf kunnen ze dat niet zeggen ze, lekker vaag allemaal. Vandaar mijn mail rechtstreeks aan de fabriek. Met wie heb jij een koop overeenkomst ? Nieuweautokopen.nl, de dealer.........? Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 9 Maart, 2011 Geplaatst 9 Maart, 2011 Met wie heb jij een koop overeenkomst ? Nieuweautokopen.nl, de dealer.........? Je moet het zo zien. Auto besteld via NAK.nl, die besteld vervolgens de auto bij Koops Apeldoorn. Aangezien NAK hetzelfde concern is als de hele koops furness groep bestel je hem eigenlijk gewoon via de dealer. Zie het maar gewoon als een verkoopkantoor voor de hele autogroep en alles er omheen. Achteraf gezien had ik liever direct contact met de dealer maar goed het is niet anders. (NAK is nu elke keer tussenpersoon). Elke vraag moeten ze de dealer bellen en mij doormailen, dit gaat allemaal erg traag en daar kan ik slecht tegen. Dus nu onderneem ik zelf wel actie als ik snel een antwoord wil hebben op mijn vragen. Quote
bigwade Geplaatst 9 Maart, 2011 Geplaatst 9 Maart, 2011 Even uit het hoofd met mijn eerste nieuwe auto 1986 (Corsa) Op het moment dat je een krabbel zet en de dealer, whatever die omzet in een bestelling is de boel te traceren. Toen al.. Kan het zijn dat de verkoopmij/dealer aantallen bundelt vanwege inkoop korting en misschien jouw auto eigenlijk pas veel later is besteld ? NB prijzen 2010 zijn in nL nogal anders dan in 2011 w.b BPM etc. Dat ze de boel blijven uitstellen is ook een raar verhaal. Quote
PaulR Geplaatst 9 Maart, 2011 Geplaatst 9 Maart, 2011 Ik had mijn dealer ook even gesproken hoe hun systeem werkt. Hij wist mij het volgende te melden: Na bestelling staat de auto in een soort backlog voordat deze geproduceerd wordt. Status Pre-Productie eigenlijk. Of de auto binnenkort al aan de beurt is kan hij niet zien, pas zodra de status op "Op zee" staat kan hij zien dat er vooruitgang is geboekt. Met de status "Op zee" (komt nog uit de historie dat de auto echt op zee was vanuit Korea) betekent het over het algemeen dat de auto er binnen 4 weken is. M.a.w: Het verbaast mij niet echt dat de dealer dus weinig informatie kan bieden hoever een auto al in productie is. Quote
2011-sportage Geplaatst 10 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 10 Maart, 2011 Dat staat idd heel aardig. Even opgezocht.. Daar willen de dames/heren bij Kia 319,- euro voor hebben.. Da's nogal geld. misschien is dit een leuk alternatief http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110657848164 kosten zonder de 15 usd verzendkosten 35 usd omgerekend €36,95 EUR Quote
elmerblues Geplaatst 10 Maart, 2011 Geplaatst 10 Maart, 2011 Ik had mijn dealer ook even gesproken hoe hun systeem werkt. Hij wist mij het volgende te melden: Na bestelling staat de auto in een soort backlog voordat deze geproduceerd wordt. Status Pre-Productie eigenlijk. Of de auto binnenkort al aan de beurt is kan hij niet zien, pas zodra de status op "Op zee" staat kan hij zien dat er vooruitgang is geboekt. Met de status "Op zee" (komt nog uit de historie dat de auto echt op zee was vanuit Korea) betekent het over het algemeen dat de auto er binnen 4 weken is. M.a.w: Het verbaast mij niet echt dat de dealer dus weinig informatie kan bieden hoever een auto al in productie is. Een soortgelijk verhaal heb ik ook gehoord. Een dealer kan tot een paar weken voor aflevering feitelijk nog niets zien. Wel een slechte zaak hoor. Het zou toch mogelijk moeten zijn om een paar weken na bestelling een productieweek door te kunnen geven? Bij de Kia fabriek moeten ze toch ook plannen dat ze er op die en dat tijdstip een paar duizend in een bepaalde kleur in elkaar gaan zetten..dat wordt toch niet ad hoc beslist? Quote
bowie97 Geplaatst 10 Maart, 2011 Geplaatst 10 Maart, 2011 Er wordt niet op kleur, type of bestemming gebouwd alles gaat door elkaar. Kun je mooi zien aan een VIN bestand. Daar staan ruim 20.000 Sportage III in. Het zou mij ook niet verbazen dat zoals het overal gaat een bepaalde "klant" voorrang krijgt. Of er branden er ergens een paar uit , of worden verkeerd geparkeerd en dan moet er even een andere opdracht wijken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.