Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Kialoog, Ysie, Rollyturbo, Smetjesmee, Ingridve en vand.m allen dank!

Het genieten is begonnen :D

Geplaatst

@ broosje: Aflevering ging ook lekker of niet ?

Was vrijdag echt super druk en helaas was Glenn ook niet echt topfit ! ;)

Veel plezier met je nieuwe Sportage !

Geplaatst

@ broosje: Aflevering ging ook lekker of niet ?

Was vrijdag echt super druk en helaas was Glenn ook niet echt topfit ! ;)

Veel plezier met je nieuwe Sportage !

Aflevering was prima ondanks dat Glenn niet fit was.

Nu lekker karren!

Geplaatst

Nagelbijtend......... en wie is dan Glenn.............

(wat een spanning........)

Afgelopen vrijdag mijn auto opgehaald, wat denk je was ie machine silver!, Glenn heeft m toen snel wit gespoten hahahaha :lol: :lol:

Geplaatst

Afgelopen vrijdag mijn auto opgehaald, wat denk je was ie machine silver!, Glenn heeft m toen snel wit gespoten hahahaha :lol: :lol:

trek het niet meer...........HTF is Glenn.........

Google Glenn, nodig alle SP3 leden, wat, alle Kia drivers, uit voor biertje en meer bij Glenn , Glenn regelt voorzieningen zoals BBQ en meer, wie is Glenn..........

Hebben we al een adres ? of is dat gewoon bij Peterrrrrrr's kumpanie.

Komende zaterdag 17.00 ?

Breda's bier schijnt goed te zijn...

Doen en schrijf in:

Glenn's 11/6 party........

Polletje van maken ? kunnen jullie de vaten en worsten inschatten..

Geplaatst

trek het niet meer...........HTF is Glenn.........

Google Glenn, nodig alle SP3 leden, wat, alle Kia drivers, uit voor biertje en meer bij Glenn , Glenn regelt voorzieningen zoals BBQ en meer, wie is Glenn..........

Hebben we al een adres ? of is dat gewoon bij Peterrrrrrr's kumpanie.

Komende zaterdag 17.00 ?

Breda's bier schijnt goed te zijn...

Doen en schrijf in:

Glenn's 11/6 party........

Polletje van maken ? kunnen jullie de vaten en worsten inschatten..

Voor een feestje ben ik altijd te vinden, @Peterrrrr regel jij wat met Glenn?

Geplaatst

Oh, Glenn is de huisschilder aldaar.

Bier en worst is goed, maar geen komkommer of tauge erbij hoor.

Geplaatst

Juist nog eens naar Kia belgie zelf gebeld, ze mogen de klanten niet meer te woord staan ivm de levering van de sportage, bull-sh*t

noem ik dat.

Ik liet haar verstaan dat ik de wagen ging afzeggen haar antwoord, dan moet je dat maar doen en neem dan contact op met de verdeler.

Van een ochtendhumeur gesproken is dat nu een antwoord om een klant verder te helpen...

Heb echt heel veel zin om een andere wagen te gaan zoeken en meen dat... ben het beu om aan het lijntje gehouden te worden...

Tammeke :-(

Geplaatst

Hoi,

Ik ken Glenn wel en kom graag op het feestje hoor!

Wil ook best wat hapjes meebrengen.

Ik heb ook een witte SP3 besteld maar als Glenn ze zelf wit moet spuiten laat ook wat wit over voor de mijne dan!

Groet,

vand.m

Geplaatst

lekkere klantvriendelijke houding zo ga je niet met je klanten om schandalig,hoe lang wacht je al tammeke?

Ik wacht al van 07/01/2011, maar mijn besluit staat vast nu, ik ga afzien van de kia sportage het duurd me allemaal te lang...

Heb nog een planneke achter de hand om aan ééntje te geraken ;)

Hopelijk lukt het en anders zal het een ander merk worden als ik nergens een stockwagen vind ben bereid gans belgie af te rijden :D

Geplaatst

Juist telefoon gekregen van de dealer. Hij staat op de vrachtwagen naar Belgie.

Midden volgende week zou hij hier moeten zijn.

Eindelijk :D

Geplaatst

Vandaag ook bericht gehad van de verdeler. De auto staat in Brussel en zou morgen geleverd worden bij de verdeler.

De wagen was besteld op 3 Januari.

Voor Tammeke sinds kort kan de verdeler in het systeem kijken voor een produktiedatum van je wagen. Hij kan wel maar 14 dagen van te voren zien of hij er bij is.

Geplaatst

Ik wacht al van 07/01/2011, maar mijn besluit staat vast nu, ik ga afzien van de kia sportage het duurd me allemaal te lang...

Hopelijk lukt het en anders zal het een ander merk worden als ik nergens een stockwagen vind ben bereid gans belgie af te rijden :D

Bijt nog ff door tammeke!

Voor 't zelfde geld bellen ze morgen dat ie al op de band staat.

De wagens van stillen en phillip22 komen er nu ook pas aan, en die hebben vlak voor jou besteld...

Geplaatst

Juist nog eens naar Kia belgie zelf gebeld, ze mogen de klanten niet meer te woord staan ivm de levering van de sportage, bull-sh*t

noem ik dat.

Ik liet haar verstaan dat ik de wagen ging afzeggen haar antwoord, dan moet je dat maar doen en neem dan contact op met de verdeler.

Van een ochtendhumeur gesproken is dat nu een antwoord om een klant verder te helpen...

Heb echt heel veel zin om een andere wagen te gaan zoeken en meen dat... ben het beu om aan het lijntje gehouden te worden...

Hallo Tammeke ,

wij waren ook aan't nadenken om een andere te bestellen maar dan heb je weer die wachttijd ,hadden ook al gekeken voor een stockwagen bij Opel , ook al naar de garage gereden en 3x gebeld en werden het ook beu , maar hij zou nu toch eind deze maand in de garage zijn ,ben benieuwd .. nog eventjes volhouden aub. 't zal de moeite zijn

groetjes ,Ingrid

Geplaatst

Doe es een Duvel bij de Lamme Goedzak in Damme (CENTRUM)

geef het nou nog effe joh.

Bij een verse tuut moet je ook weer wachten........

Sterkte.

Geplaatst

Besteld: 31 december 2010

Levering: 29 april 2011

Garage Denissen, Tilburg

Betreft: Kia Sportage 1.6 GDI ECO-Dynamics, Executive Plus Package, Syrius Silver

Als je naar zo'n mooie auto uitkijkt dan is iedere levertijd te lang. Achteraf is het wachten meer dan waard geweest. De Kia Sportage is een hele mooie en fijne auto. Zeer goed advies en uitstekende verkoop en levering door Garage Denissen. Prima garage! Een fotobewerking van onze Kia Sportage:

5805242980_807cd72f0d_b.jpg

Geplaatst

Wat ik me afvraag, kan de auto zomaar kostenloos geannuleerd worden?

Op mijn vorige auto heb ik 9 mnd! moeten wachten, waarbij ik pas na een bepaalde periode (ca. 6 maanden als ik het me goed herinner) kostenloos kon annuleren. Staat allemaal in de vaak besproken kleine lettertjes...

Geplaatst

Hallo Tammeke ,

wij waren ook aan't nadenken om een andere te bestellen maar dan heb je weer die wachttijd ,hadden ook al gekeken voor een stockwagen bij Opel , ook al naar de garage gereden en 3x gebeld en werden het ook beu , maar hij zou nu toch eind deze maand in de garage zijn ,ben benieuwd .. nog eventjes volhouden aub. 't zal de moeite zijn

groetjes ,Ingrid

Oei van een Kia Sportage naar een Opel das wel een hele bijzondere reis en een stap naar het burgelijke :D

Geplaatst

noem ik dat.

Hoi Tammeke,

Dit gaat in Nederland exact hetzelfde op het moment, ik krijg hetzelfde antwoord bij KIA NL. Schandalige klantenservice noem ik dat! In plaats van eens bij zichzelf te kijken en misschien eens een keer een kalender plan te maken voor de productie van de auto's zodat de klant tenminste weet waar hij aan toe is, doen ze het af alsof je maar een vervelende klant bent. In nederland kun je de dealer in gebreke stellen middels een standaard Bovag brief. Daarin geef je hem nog 3 weken de tijd om de auto te leveren. Als hij daar niet aan voldoet kun je middels een tweede brief de deal annuleren. Vervelend voor de dealers maar dan moeten die maar eens aan de bel trekken bij KIA dat dit geen manier van werken is en de klant goed informeren over de lever problemen bij aankoop. Bovendien zal er wel iemand anders blij zijn met de auto, die hoeft namelijk geen 8 maanden te wachten!!

WIA

Geplaatst

Zou zonde zijn om eerst 5 maand te wachten en dan op het laatste te laten schieten(ook al kunnen we begrip opbrengen dat het geduld soms opgeraakt).Als je eens op Broosje zijn lijst terugkijkt zie dat al de wagens in België rond deze periode nog moeten geleverd worden.En zoals in voorgaande posts beginnen de duiven toch precies te vallen :D .Als je dan toch overstapt op een ander merk zal je toch best een toonzaalmodel kopen anders zit je weer met een wachttijd.By the way,sommige auto's zijn het wachten meer dan waard(zoals de Sportage :D ).Nog even doorbijten zou ik zeggen ;) .

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...