hendrik75 Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 Ik heb vandaag een offerte gehad waarin een levertijd van 18 tot 24 weken staat. Dus nog steeds erg lang Quote
luc1 Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 @ingridve beste Ingrid,waarschijnlijk heb jij de voorste sensoren ook appart laten bijplaatsen? Kan jij die appart aktiveren of afstellen of werkt alles tesamen grtz Luc1 p.s nog proficiat met de aanwinst Quote
Preston Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 Beste Labramatiér, Van harte met je Sportage, maar wanneer heb jij de auto besteld en wat voor type heb je.Ik heb er zelf ook éé'n bij Kooijman tiel gekocht maar zit al te wachten vanaf 5 maart'11 Wij hebben 19 februari besteld . Model en uitvoering staat in onderbalkje van deze posting. Er zijn nog wel wat bling opties besteld maar die worden gemonteerd door de dealer. Afspraak was om in juli te leveren omdat ik nog een leasecontract moet uitdienen. Een meevaller kan zijn dat ik geen schuifdak besteld heb... van wat ik hier op het forum gelezen heb kan dat een langere levertijd tot gevolg hebben. @luc1 zowel bij de Venga als bij de SP3 hebben wij ook sensoren voor besteld. Bij de geleverde Venga geven ze een ander geluid als die van de achterzijde... en voorzijde is bij de Venga d.m.v. een schakelaar uit/aan te zetten. Ik neem aan dat het bij de SP3 ook zo zal zijn omdat ze als extra door de dealer geplaatst worden Quote
Ingridve Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 @ingridve beste Ingrid,waarschijnlijk heb jij de voorste sensoren ook appart laten bijplaatsen? Kan jij die appart aktiveren of afstellen of werkt alles tesamen grtz Luc1 p.s nog proficiat met de aanwinst Hoi Luc , ik kan alles appart activeren en heb de voorste sensoren er inderdaad laten bijplaatsen . groetjes Ingrid en mercikes he !!!! Quote
Ingridve Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 Ik heb vandaag een offerte gehad waarin een levertijd van 18 tot 24 weken staat. Dus nog steeds erg lang Hallo , Heb vandaag mijn wagen gaan halen en de dealer vertelde mij dat de wachttijden al vanaf midden Februari opgelopen zijn van 10 tot 12 maanden!!!! Ik heb de mijne 16 Januari besteld wachttijd was 3 à 4 maanden en het is uiteindelijk 5,5 maanden geworden . groetjes Ingrid Quote
vpj Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 Hallo, Wij hebben eind januari 2011 een 1.6 GDI Executive besteld. Eind mei geleverd. 4 maanden dus. Viel reuze mee. Wij hielden door alle berichtgeving rekening met 6-8 maanden. Inmiddels ruim 3500 km op de teller en hij rijdt heerlijk. Minpuntje is de resonantie bij meer dan 3500 toeren in de 6e versnelling. Zie hiervoor andere topic. Quote
Goza de la vida Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 Vandaag onze sportage afgehaald bij dealer. In bijlage enkele sfeerfoto's aan zee. Quote
Goza de la vida Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 Vandaag onze sportage afgehaald bij dealer. In bijlage enkele sfeerfoto's aan zee. Quote
bigwade Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 @vpj, voor de 1.6 ben je de eerste die het hier meld. Bij de 2.0 hebben enkelen er last van. Lid Powerboot heeft aangegeven dat het minder/weg zou zijn met een sport luchtfilter.(2.0) Lid Elmerbleus heeft inmiddels ruime reis ervaringen met de 1.6. We gaan het horen.. Quote
smetjesmee Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 Vandaag onze sportage afgehaald bij dealer. In bijlage enkele sfeerfoto's aan zee. Mooie foto's van een prachtige wagen! Geniet ervan. Quote
chrichri Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 Vandaag onze sportage afgehaald bij dealer. In bijlage enkele sfeerfoto's aan zee. Mooie combinatie Sportage-strand . Quote
vand.m Geplaatst 30 Juni, 2011 Geplaatst 30 Juni, 2011 Gefeliciteerd voor allen die ik nog niet heb gefeliciteerd! Mooie wagen Goza de la vida! Geniet er ten volle van! Deze ook in Ned. besteld casa white X-ecutive 2.0 automaat panorama-dak en navigatie. Net gebeld door de dealer aflevering gepland in september wordt waarschijnlijk niet eerder. Had het een beetje gehoopt,(verjaardag 24 augustus)maar helaas! Staat nog steeds in Backorder! Maar je weet nooit. Ik heb wel meer verhalen gelezen dat het later zou worden en opeens was die er toch. Dus ik blijf hopen. Kan voorlopig niet anders dan hopen en wachten. Heb genoten van de mooie foto`s. Zal er elke dag naar kijken!Veel plezier met de auto en veel veilige km`s.! Groet, vand.m Quote
TaMS Geplaatst 30 Juni, 2011 Geplaatst 30 Juni, 2011 Iedereen gefeliciteerd! Wij moeten og even wachten, eind april besteld Mooie foto's hoor, in een mooie omgeving! Ik zie nu ook de blauwe gloed waar bigwade het in een ander topic over had. Quote
spelg01 Geplaatst 30 Juni, 2011 Geplaatst 30 Juni, 2011 Vandaag de dealer gebeld en gevraagd, hoe het met de aflevering van mijn auto stond, en wat zei hij tot mijn grote verbazing, ja hij is binnen. Geweldig kan ik toch met mijn Kia Sportage 1.6 GDI-ecutive met pluspakket (kleur pearl black) op vakantie. Superrrrrrrrrrrrrr. Eind februari besteld en 4 mnd later binnen. Zo blij als een klein kind. Quote
herman1958 Geplaatst 30 Juni, 2011 Geplaatst 30 Juni, 2011 Ook mijn auto is vandaag aanzienlijk eerder dan verwacht bij de dealer binnengekomen. Op 26 maart een SP3 1.6 gdi X'cutive pluspack met nav en panoramadak in Phoenix Silver besteld met ca. 6 maanden levertijd. De uiteindelijke leverijd is dus ongeveer 3 maanden! Quote
chrisw. Geplaatst 30 Juni, 2011 Geplaatst 30 Juni, 2011 Hallo allemaal, nog 1 nachtje slapen , kan haast ni wachten !!!!! vandaag alles in orde gemaakt , verzekering ,nummerplaat . groetjes Ingrid Voor mij ook nog 1 nachtje slapen, morgen d-day, eindelijk zeg!!!! Heb vandaag nog eens gebeld naar garage, en staat in de startblokken klaar, had eerst afspraak in de middag , maar kunnen verleggen naar voormiddag, speciaal dagje verlof genomen, zo heb ik alle tijd om de bolide af te halen. Laat het maar vlug morgen zijn. Groetjes Christiaan. Quote
hendrik75 Geplaatst 30 Juni, 2011 Geplaatst 30 Juni, 2011 Ik heb een offerte gekregen voor een 1,6 exclusive waar op stond dat ik rekening moest houden met een levertijd van 18-24 weken, maar als ik hier de reactie's lees zijn er ook wel die minder lang hoeven te wachten Quote
Raes Geplaatst 30 Juni, 2011 Geplaatst 30 Juni, 2011 Deze avond onze black pearl gaan afhalen. De eerste kilometers zijn een feit. En heel tevreden over de mannier van aflevering. Mijn dealer (Steven novoto roeselare) heeft ruim de tijd genomen om alle functies van de wagen grondig uit te leggen. Erg aangenaam... Quote
Preston Geplaatst 30 Juni, 2011 Geplaatst 30 Juni, 2011 Veel plezier met je nieuwe SP3 Raes.. Voor mij is het nog 9 nachten slapen... 4,5 maand rustig afwachten en is omgevlogen... maar nu begint het wel een beetje te kriebelen.. Quote
chrisw. Geplaatst 1 Juli, 2011 Geplaatst 1 Juli, 2011 Voor mij ook nog 1 nachtje slapen, morgen d-day, eindelijk zeg!!!! Heb vandaag nog eens gebeld naar garage, en staat in de startblokken klaar, had eerst afspraak in de middag , maar kunnen verleggen naar voormiddag, speciaal dagje verlof genomen, zo heb ik alle tijd om de bolide af te halen. Laat het maar vlug morgen zijn. Groetjes Christiaan. Heb vandaag mijn sportage geweest afhalen, echt een geweldige machine, rijdt perfekt en afwerking zeer mooi. Aan alle nog wachtenden, zou ik zeggen, heb nog effe geduld, is het wachten meer dan waard. Ben zeer gelukkig met deze aankoop . Groetjes. Quote
Opa Geplaatst 1 Juli, 2011 Geplaatst 1 Juli, 2011 Proficiat Chris. Ik wens je heel veel plezierige kilometers met je prachtige Sportage ! Quote
chrisw. Geplaatst 1 Juli, 2011 Geplaatst 1 Juli, 2011 Proficiat Chris. Ik wens je heel veel plezierige kilometers met je prachtige Sportage ! dank u wel , opa. Quote
SQceed Geplaatst 1 Juli, 2011 Geplaatst 1 Juli, 2011 Hallo , Ons eerste ritje is nu echt wel werkelijkheid geworden , het was zaaaaaalig !!!! Aan al die nog vol ongeduld aan het wachten zijn , volhouden het is echt de moeite !!!! p.s. Wij hebben nu een Sportage 1.6 fusion , dark gun , parkeersensoren voor en achter , afneembare trekhaak . Besteld op 16 Januari bij garage Lumens in Neerpelt. groetjes Ingrid heb de mijn op 4 februari ook bij Lumens besteld tot op vandaag nog geen datum te weten gekomen ik zie ze meer en meer rond rijden en begin nu toch wel ongeduldig te worden alvast veel rijplezier er mee Quote
Sunny Geplaatst 1 Juli, 2011 Geplaatst 1 Juli, 2011 Yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! ben vandaag door de dealer gebeld. Auto komt binnen en kan hem 14 juli ophalen! 1.6 excutive plus pack (chasa white) besteld dacht 7 februari, dus uiteindelijk 5 maanden geduurd. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.