Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

de belgen of mss beter gezegd de oost vlamingen zijn aan de beurt nu,

toch ff opletten want mijn dealer weet van niks nog dus hopelijk geen

susmiddel want dan gaat het niet goed komen, en die vergoeding voor de soul

daar kunnen ze naar fluiten , zeker weten.

een commerciele geste verwacht ik van hen 3 maanden over tijd dat is 600 euro

dat ik in mijn nieuwe wagen kon gestoken hebben ofwel zelf eens ermee een citytripje

kon gedaan hebben .

Wij rijden nog altijd met onze oude auto maar zochten nog een vervangwagen om mee op reis te gaan, we vonden het te riskant met onze oude auto,

ik heb mijn dealer gebeld en heb hem een vervangwagen gevraagd, bij stelde inderdaad ook de soul voor , 199 euro per maand

zijn die nu helemaal zot geworden, ik heb mijn dealer gezegd dat ik geen cent betaal voor een vervangwagen,

na veel vijven en zessen mochten we hem helemaal gratis gebruiken, dus het is het onderhandelen waard om die 199 euro per maand niet te betalen.

groeten

Geplaatst

Wij rijden nog altijd met onze oude auto maar zochten nog een vervangwagen om mee op reis te gaan, we vonden het te riskant met onze oude auto,

ik heb mijn dealer gebeld en heb hem een vervangwagen gevraagd, bij stelde inderdaad ook de soul voor , 199 euro per maand

zijn die nu helemaal zot geworden, ik heb mijn dealer gezegd dat ik geen cent betaal voor een vervangwagen,

na veel vijven en zessen mochten we hem helemaal gratis gebruiken, dus het is het onderhandelen waard om die 199 euro per maand niet te betalen.

groeten

En ik dacht dat Nederlanders krenterig waren.

De vervang auto van 199 euro /mnd is hier al meermalen besproken en dat is een

uitstekende aanbieding.

Veel mensen hebben geen enkel idee wat een auto maandelijks kost.

Reken het maar eens uit, incl. afschrijving, verzekering, onderhoud en wegenbelasting.

Masterdick, shame

Vreemde nick trouwens.. zoiets als überlul ??

Geplaatst

Da's niet zo aardig BW :(

Geplaatst

Da's niet zo aardig BW :(

Is niet zo bedoeld hoor, vind het een vreemde nick

Kan bericht ook niet meer wijzigen

Dat uberlul is slechts een slordige vertaling en dat hang ik niet aan de m/v zelf.

Dussssss masterdicky, dit is zeker niet persoonlijk bedoeld.

NB we hebben het dan alleen over je naam en niet over de zuinigheid :-)

Je kunt je naam altijd veranderen, btw

Have Fun !

Geplaatst

Zeg heeft er iemand van de nieuwe bezitters al een Sportage III Modeljaar 2012.

Vin nummer positie 10 zou dan een C moeten zijn.

Vanaf 01-04-2011 is modeljaar 2012 van de band gerold

21-06-2011 stond de teller op 79.728 geleverde Sportage III het serienummer van die Sportage III eindigde op 080119

Conclusie er worden er genoeg gemaakt.

Geplaatst

En ik dacht dat Nederlanders krenterig waren.

De vervang auto van 199 euro /mnd is hier al meermalen besproken en dat is een

uitstekende aanbieding.

Veel mensen hebben geen enkel idee wat een auto maandelijks kost.

Reken het maar eens uit, incl. afschrijving, verzekering, onderhoud en wegenbelasting.

Masterdick, shame

Vreemde nick trouwens.. zoiets als überlul ??

Dit gaat niet over krenterig zijn, het gaat over het principe,

als je inderdaad zonder waqen zit is dit geen slechte deal

maar de garage heeft de onze overgenomen, de reden van onze aankoop was teveel kosten aan onze oude auto

dus denk ik niet dat het nog de bedoeling is om kosten te doen aan je oude auto want die moest in mei terug gekeurd worden

resultaat

niet door de keuring geraakt,

gevolg kosten

dus had ik geen zin om nog eens 199 euro te betalen voor een soul.

nick doet hier trouwens niets ter zake

Geplaatst

Duss.. je geeft een "wrak" aan je garage, verwacht een bepaalde levertijd van de garage, die niet kan leveren.

Garage doet voorstel van 199 eu/mnd Soul en jij zegt niet doen ?

Geplaatst

Bigwade, als iemand een nIeuwe wagen koopt om een oude te vervangen en de dealer geeft een levertijd van 4 maand en het worden er 6 en je moet nog wachten. Dan is de dealer in de fout en moet die een oplossing zoeken en geven en dan is 199 euro geen goede oplossing, het gaat om het principe. Ik weet niet hoe de keuring in nederland is maar in België is dit geen lachertje!

Even ter zijde hoe moeten we bigwade interpreteren, is daar ook een vertaling voor? Vindt ik eigenlijk ook maar een rare nickname.

Geplaatst

ineens bericht van kia brussel dat mijn wagen op de band komt op 8 augustus.

na een gepeperde mail gestuurd te hebben plots dan toch nieuws, ik hoop dat het waar

is want onze dealer die weet nog van niks , hopelijk sussen ze ons hier niet.

HOOP DOET LEVEN dus mss klaar eind augustus begin september .

besteld op 25/1/2011 zo lekkere 7maanden ipv de vier zoals afgesproken.

De mijne besteld 19/1. Op 5/7 was er een chassisnummer gekend. Leverdatum volgens dealer : eind augustus. zou graag Kia Belgium telefonisch contacteren. Heeft iemand nummer?

Geplaatst

Zeg heeft er iemand van de nieuwe bezitters al een Sportage III Modeljaar 2012.

Vin nummer positie 10 zou dan een C moeten zijn.

Vanaf 01-04-2011 is modeljaar 2012 van de band gerold

21-06-2011 stond de teller op 79.728 geleverde Sportage III het serienummer van die Sportage III eindigde op 080119

Mijn 2 liter diesel is op 22/4 afgeleverd en heeft een C op positie 10. Dus modeljaar 2012. :lol:

Het volgnummer was toen 058342, dus als ik het goed begrijp zouden er tussen begin april en 21/6 21777 SP3's geproduceerd moeten zijn. Dat lijkt me behoorlijk veel (ca 10.000 p/m), maar als het klopt moeten de wachtenden daar hoop op een wat snellere aflevering uit kunnen putten. :):):)

Geplaatst

Bigwade, als iemand een nIeuwe wagen koopt om een oude te vervangen en de dealer geeft een levertijd van 4 maand en het worden er 6 en je moet nog wachten. Dan is de dealer in de fout en moet die een oplossing zoeken en geven en dan is 199 euro geen goede oplossing, het gaat om het principe. Ik weet niet hoe de keuring in nederland is maar in België is dit geen lachertje!

Even ter zijde hoe moeten we bigwade interpreteren, is daar ook een vertaling voor? Vindt ik eigenlijk ook maar een rare nickname.

Dank u wel Kristof.

Bigwade blijkt het niet te snappen.

Geplaatst

Dank u wel Kristof.

Bigwade blijkt het niet te snappen.

Ik snap het helemaal maar lees deze ook even door

http://www.kiaclub.nl/topic/7304-huren-soul-in-afwachting-levering-sportage/page__p__62871

dan snap je ook dat die 199eu/mnd een geweldige deal is

dat je langer op je SP3 moet wachten is jammer, maar die is per maand een stuk duurder dan de tijdelijke Soul-aanbieding.

Geplaatst

Is in feite simpel. Ik heb hem genomen, ik vind het op zich ook geld teveel maar je kan niet ontkennen dat het weinig geld is voor een nieuwe wagen te huren. Je kan er blijven over piekeren maar je gaat er niets meer uithalen. Tenzij je dealer een beter voorstel geeft!!!!

Geplaatst

Ik snap het helemaal maar lees deze ook even door

http://www.kiaclub.nl/topic/7304-huren-soul-in-afwachting-levering-sportage/page__p__62871

dan snap je ook dat die 199eu/mnd een geweldige deal is

dat je langer op je SP3 moet wachten is jammer, maar die is per maand een stuk duurder dan de tijdelijke Soul-aanbieding.

leg dan op zn minst uit waar je nickname voor staat, want daar begin jij ook over toch?? of moeten alleen andere antwoord geven op jouw vraag en niet andersom? :unsure:

Geplaatst

gaan we dit forum vol kletsen over nicknames?

of houden we het bij het onderwerp kia lees LEVERTIJD,even vind ik grappig om te lezen maar begint beetje te vervelen,

anders geef elkaar je email adres kun je daar verder gaan :rolleyes:

Geplaatst

levertijden it is...

Dat die vanwege vraag steeds langer worden is een lastige.

Daar kan een dealer niks aan doen.

Dat willen sommigen maar niet begrijpen.

KiaBE doet een voorstel voor vervangend vervoer.

Dat kost 6,53 per dag.

Beste mensen daar kun je geen nieuwe auto voor rijden, fact.

Goede actie van KiaBE ter verzachting van het leed..

KiaNL zou dat ook wel eens mogen doen.

wb nick, ik had er niet over moeten beginnen.

Met een beetje zoeken vind je die van mij wel

www.lookaround.nl

Geplaatst

Zo dames en heren.. Terug on-topic of dit wordt gesloten!.

Het is inderdaad een goede actie van KIA BE...Ze zijn tot nu toe de enige KIA importeur in EUROPA die een vervangwagen aanbied tegen een redelijke maandelijkse vergoeding.

Voor de rekenaars onder jullie deze vergoeding is KOSTPRIJS...!!

Geplaatst

allee het is zo ver we kunnen zaterdag onze sportage eindelijk

gaan op halen ,na bijna 7 maanden te wachten :clap:

waar heb je hem gekocht als ik da mag vragen

Geplaatst

@ rollyturbo

Ze hebben ons dus ferm liggen hé!

Eerst was produktiedatum 22/7 waarvan akte.

Vandaag krijg ik een telefoontje dat ze zelfs niet weten wanneer hij nu geproduceert wordt.

Voor mijn part haalt mijn vrouw de wagen af vanaf nu zien ze mij niet meer bij Coolman.

"de nederlander Coen Beun zegt produktie 8/8 en Christof zei tegen mijn vrouw dat ze bij KIA niet weten wanneer.

Wie snapt hier nog iets van????? :angry::angry::angry::angry:

grtz Luc1

Geplaatst

Hoi forum

1.7 CRDI, Dark Gun Metal besteld in België op 29 januari 2011, nog geen productiedatum bekend.

Leverdatum niet bekend.

Geplaatst

vandaag kia opgehaald! 2.0B x-clusive 15 februari besteld, had zwarte besteld, deze ging nog langer duren, heb nu een phoenix silver gekregen en vind deze mooier dan de zwarte!

gefeliciteerd!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...