Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Net gebeld naar kia belguim onze bestelde kia sportage 1.7 crdi fusion techno orange (besteld 25/01/2011) heeft een bevestigde productie datum voor 16/8/2011 :rolleyes: en wordt begin september geleverd. Onze bestelde kia sportage 1.7 crdi fusion sand track (besteld 25/01/2011) heeft nog geen productie datum. Raar toch voor 2 dezelfde wagens juist ander kleur! maar goed hopelijk staat er begin september een prachtige sportage 3 in mijn garage te blinken!!!

Geplaatst

jiehaaaaa,onze dealer gebeld en kia nl.,(zelfs bevestigd per mail)onze 1.6 exclusive gaat in augustus in productie en word midden september geleverd!!

hebben hem in april besteld,dus 5 mnd gewacht hopelijk is het waar!

Geplaatst

word de leveringslijst nog bijgehouden?

die van bestelde datum en geleverde datum mischien dat we er dan een bepaald systeem in kunnen zien qua levering en type :mellow:

Nee, ik heb verschillende keren gevraagd of iemand de lijst zou willen bijhouden maar helaas geen response.

Geplaatst

Nee, ik heb verschillende keren gevraagd of iemand de lijst zou willen bijhouden maar helaas geen response.

ok,dan houdt het op

jij in elk geval bedankt voor het bijhouden vd lijst!!

Geplaatst

Net gebeld naar kia belguim onze bestelde kia sportage 1.7 crdi fusion techno orange (besteld 25/01/2011) heeft een bevestigde productie datum voor 16/8/2011 :rolleyes: en wordt begin september geleverd. Onze bestelde kia sportage 1.7 crdi fusion sand track (besteld 25/01/2011) heeft nog geen productie datum. Raar toch voor 2 dezelfde wagens juist ander kleur! maar goed hopelijk staat er begin september een prachtige sportage 3 in mijn garage te blinken!!!

gefeliciteerd,kon je niet kiezen tussen de techno orange en de sand track ;)

wow 16-8 productie en dan begin sep. binnen dat gaat dan wel weer snel bij kia!

Geplaatst

Wat lees ik hier lange wachttijden zeg.

Ik heb mijn 1.6 x-ecutive pluspack, techno orange op 26/2/2011 besteld en heb hem 28 juli 2011 in ontvangst genomen

Ben reuze nieuwsgierig waar dit verschil van leveren in kan zitten.

Geplaatst

YEAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH .................

Eindelijk !!!!!

Vanmorgen werd ik gebeld door de dealer!! De auto is bij hun afgeleverd!!

Alleen nog kenteken aanvragen en dan kan ik hem volgende week ophalen!!!

Ik kan niet wachten :D

Vandaag precies 4 maanden geleden besteld!

Geplaatst

Mensen,

ik begrijp er eigenlijk niets meer van

de een krijgt een mail met bevestiging de ander niet,

ik wil zeker niet ontmoedigen hoor, maar wij hebben al 5 bevestigde data gekregen en we hebben ons SP nog altijd niet.

Als ik de volgende keer bel naar Brussel vraag ik hen direct naar de volgende datum ik meen het.

Ik kan er echt niet meer mee lachten.

trouwens een dikke proficiat voor de mensen die meer geluk hebben dan wij.

ps volgens mij krijgen sommige mensen vlugger hun auto omdat er al een paar hebben opgezegd !!!

Geplaatst

Ik heb vandaag naar Brussel gebeld en de volgende lijst met productie data zal bekend zijn 20 augustus. Dus afwachten maar! Veel moed aan alle wachtende , groet Rasimo .

Geplaatst

YEAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH .................

Eindelijk !!!!!

Vanmorgen werd ik gebeld door de dealer!! De auto is bij hun afgeleverd!!

Alleen nog kenteken aanvragen en dan kan ik hem volgende week ophalen!!!

Ik kan niet wachten :D

Vandaag precies 4 maanden geleden besteld!

gefeliciteerd,

welke heb jij besteld?

Geplaatst

be ik even aan het surfen op het net en er worden hier in belgie gewoon stockwagens aangeboden!!! Ik ben aan aan het wachten van januari en dezelfde wagen wordt aangeboden als stock wagen

het eene verschil is de prijs zo'n een 3500 euro duurder dan in januari!!!

Wij maar wachten en dan vindt je zo een stock wagen, sorry maar ik vind dit echt klote!

zie: http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/kia-sportage-1-7-crdi-fusion-58174467.htm

Geplaatst

gefeliciteerd,

welke heb jij besteld?

Een 1.6 X-ecutive met plus pack en panorama dak in het wit!!!

Nieuwe velgen liggen al klaar...

Nu nog wat leuke onderdeeltjes bestellen en klaar zijn we :P

Geplaatst

Vandaag exact 6 maanden in afwachting en "still counting". Soms twijfel ik weleens of ik hem echt wel gekocht heb. :rolleyes:

Geplaatst

koffers kijken is ook niet alles.

zal voor jullie duimen...

Dank je BW. Soms denk ik wel eens nog even dan pak ik me koffers. Maar zonder gekheid de koffers zijn inmiddels gebruikt en zijn perfect. Ja en die auto, wat zal ik er van zeggen. Gewoon maar afwachten het is niets anders.

Geplaatst

deze week nog eens naar daeler gebeld met de vraag of het nog lang ging duur want lang wil ik niet meer wachten besteld 7/02/2010 ben sterk aan het overwegen om hem op te zeggen . het antwoord was ja ze hebben beloofd dat nu die van eind januari en begin ferbuari aan de beurt waren en zouden eind augustus geleverd worden ik ben zeer benieuwt want dit is de laatse maand dat ik wacht

Geplaatst

deze week nog eens naar daeler gebeld met de vraag of het nog lang ging duur want lang wil ik niet meer wachten besteld 7/02/2010 ben sterk aan het overwegen om hem op te zeggen . het antwoord was ja ze hebben beloofd dat nu die van eind januari en begin ferbuari aan de beurt waren en zouden eind augustus geleverd worden ik ben zeer benieuwt want dit is de laatse maand dat ik wacht

Kom op chip kop op. Ik wacht zelfs al twee hele dagen langer dan dat jij wacht dus zo erg kan het niet zijn. :D

Maar even serieus als je de auto annuleert wat dan. Koop je dan de auto die je heel graag wilt, nee want dan had je dat al eerder gedaan en de Sp3 nooit besteld. Dan mag je vervolgens weer ergens anders op de wachtlijst en rij je straks rond in een Opel of zo en zeg nou zelf daar wil je toch niet in worden gezien. :D . Maar er is een troost het zal zeker geen 6 maanden meer duren. :D . Wellicht nog een paar weekjes wachten en dan rij je rond in de tuuut van je dromen. Dus even volhouden en gewoon denken die Harter wacht al langer als ik :rolleyes:

Geplaatst

wij hebben de onze besteld op 23 januari en in Brussel staat hij nog niet op de produktielijst zelfs niet voor eind augustus, we hebben al verschillende andere modellen bekeken maar niets spreekt ons aan dus wachten maar en ik ben er zeker van dat het zal lonen.

Geplaatst

wij hebben de onze besteld op 23 januari en in Brussel staat hij nog niet op de produktielijst zelfs niet voor eind augustus, we hebben al verschillende andere modellen bekeken maar niets spreekt ons aan dus wachten maar en ik ben er zeker van dat het zal lonen.

Mijn SP3 is begin januari besteld, en wij weten nog steeds geen productie datum.

Dat men nu zegt dat ze eind augustus de auto's gaan produceren die eind januari begin februari besteld zijn lijkt mij onwaarschijnlijk.

groet,

Vanelli

Geplaatst

in augustus gaan ze als ik het goed begrijp alle 1.7 diesels die in januari en begin februari besteld zijn in België maken, als je 2.0 diesel of benzine hebt besteld is dat nog niet voor direct ( toen ik bestelde zeiden ze, 6 maand voor 1.7 en 9 maand voor al de rest)

Geplaatst

Zijn allemaal speculaties. Je kan er gewoon geen logica in vinden. Mijn 2.0 crdi awd is 10 januari besteld en gaat 8 augustus in produktie, bevestigd door de fabriek dus geen uitstel mogelijk.

Geplaatst

@ysie

heb je zelf een mail gestuurd naar KIA belgie en hebben zij geantwoord dat hij dan volgens de fabriek

in produktie gaat of hoe ben jij het teweten gekomen?

grtz Luc1

Geplaatst

@ysie

heb je zelf een mail gestuurd naar KIA belgie en hebben zij geantwoord dat hij dan volgens de fabriek

in produktie gaat of hoe ben jij het teweten gekomen?

grtz Luc1

Is een raar geval bij mij maar voor een lang verhaal kort te maken heb ik dan een mailtje gestuurd en antwoord zal ik hier onder copieren.

Maar ik weet wel is niet omdat je je wagen op 10/01 tekent dat de bestelling die dag door gaat. De eerst serie gaat om 15/01 naar de fabriek de bestellingen erna op 01/02.

Probleem vanaf 15/01 begon het salon en al de bestellingen (heeeeeeel veeeel, te veel :) ) gaan in februari naar de fabriek dus daar wring het schoentje.

Bepaalde mensen krijgen hem vroeger andere later dat komt waarschijnlijk van mensen die na het lange wachten het opgegeven hebben en daar anderen identiek dezelfde bestelling hadden geplaats geluk hadden:) .

Copie antwoord mail:

Geachte,

Ik heb goed nieuws voor u : uw wagen wordt op 8 augustus geproduceerd; deze datum is door de fabriek bevestigd en zal dus niet meer uitgesteld worden. Uw auto zal ongeveer drie weken later bij uw dealer aankomen.

Met vriendelijke groeten,

Ellen Brüls

KIA Motors Belgium

Sales & Network Assistant

Tel: +32 2 7090062 z Fax: +32 2 2050267

z E-mail: mdv@kia.be

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...