Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kan iemand mij tevens zeggen welke kaartversie er op staat?

(Knopje met tandwieltje ongeveer 5 sec. indrukken. Daar staat software, Kaartversie en hoe oud deze is.)

Ik zal het eens nakijken van zodra de wagen geleverd is!

ciao, Yannick

Geplaatst

Bij mijn laatste contact met Kia Be had men nog geen productiedatum voor die van ons , maar ik moest eens terug bellen 2de week van oktober om dan eventueel een datum te krijgen - dan wel nog onder voorbehoud , tenzij bevestiging door fabriek ???....

Rollyturbo, nog even volhouden!

Onze wagen is ook totaal onverwacht aangekomen... Na een mailtje eind augustus met Kia BE vertelden ze ons dat de productie van onze wagen hoogst waarschijnlijk voor begin oktober zou zijn.

Een dikke week geleden ineens het bericht van de dealer dat hij al in Rotterdam stond. Wij waren natuurlijk in de wolken, eindelijk eens goed nieuws!

Zo zie je nog maar eens dat KIA BE weinig zicht heeft op wat er daar in Slovakije gebeurt.

ciao, Yannick

Geplaatst

Zo zie je nog maar eens dat KIA BE weinig zicht heeft op wat er daar in Slovakije gebeurt.

Ze hebben zelfs geen zicht van wat er in België gebeurt, nooit zo'n bende amateurs meegemaakt angry.gif

Geplaatst

@ y_turbo, ik zie in jouw profiel dat jij een Sense+ besteld hebt. Hoe kon jij in januari al een Sense+ bestellen vermits deze uitvoering pas bestaat van juni? Men krijgt toch de uitvoering die men besteld heeft, dus in jouw geval een 'Evogue' en in het mijne een 'Sense' (bestelling mei). Moest jij andere info hebben, mag ik het dan weten aub? smile.gif

Geplaatst

@ y_turbo, ik zie in jouw profiel dat jij een Sense+ besteld hebt. Hoe kon jij in januari al een Sense+ bestellen vermits deze uitvoering pas bestaat van juni?

Hi Jocar

Goed opgemerkt! Wij hebben inderdaad een Evogue besteld in januari, maar ik heb in juni of juli mijn profiel aangepast :-). Wij hebben toen in januari de topversie gekozen, ik nam aan dat dit nu de Sense+ is. Ik hou mij eerlijk gezegd niet zo bezig met de verschillen tussen Evogue, Sense of Sense+, ik ben al lang blij na zo lang wachten, dat dat ik krijg wat ik besteld heb :-).

Ciao, Yannick

Geplaatst

Hi Jocar

Goed opgemerkt! Wij hebben inderdaad een Evogue besteld in januari, maar ik heb in juni of juli mijn profiel aangepast :-). Wij hebben toen in januari de topversie gekozen, ik nam aan dat dit nu de Sense+ is. Ik hou mij eerlijk gezegd niet zo bezig met de verschillen tussen Evogue, Sense of Sense+, ik ben al lang blij na zo lang wachten, dat dat ik krijg wat ik besteld heb :-).

Ciao, Yannick

Hallo Yannick, ik probeer nu al maanden het APS bij te bestellen (zit nu standaard op een Sense+ en was in mei op de Sense niet verkrijgbaar) en vang steeds maar bot, zowel bij de dealer als bij de nitwits van Kia Belgium. Evogue en Sense was hetzelfde maar bij de Sense+ zijn enkele standaard opties bijgekomen. Dewelke maken mij eigenlijk ook niet veel uit, alleen dat ik graag het APS bijbesteld had (auto gaat toch pas in productie in januari '12). Bij de meeste merken is het dan toch nog mogelijk om een optie bij te bestellen of eventueel van kleur te veranderen. Helaas is het vechten tegen de bierkaai en zal ik er mij moeten bij neerleggen. Veel succes met de nieuwe auto en weet mij maar te vertellen welke versie het nu juist is. Grtz. smile.gif

Geplaatst

vandaag een heel fijn telefoontje gehad van de dealer

mijne is sinds gisteren geproduceerd

nu nog enkele weekjes wachten en dan kan ik er ook eindelijk van genieten :D

Geplaatst

mijne is sinds gisteren geproduceerd

nu nog enkele weekjes wachten en dan kan ik er ook eindelijk van genieten

Gefeliciteerd alvast!

Welke uitvoering en Nederlandse of Belgiesche dealer?

Groet,

vand.m

Geplaatst

van harte vand m.

ik hoop voor je dat hij snel geleverd wordt.

ikzelf heb vanmiddag de dealer maar weer eens gebeld,en die kon mij de heugelijke mededeling geven dat het niet eerder wordt dan december,en ook dat kon hij niet met zekerheid zeggen. ik wordt er stilaan een beetje kriebelig van. :angry:

er zit niets anders op dan stilletjes te blijven wachten.:unsure:

het schijnt nu dat het navigatie het probleem van de lange wachtijd is :huh:

ik begrijp er niets meer van.

voor allen die hun sp3 mogen ontvangen,heel veel plezier ermee.

het is jullie van harte gegund,je hebt er immers lang genoeg op gewacht.

greetz beertje

Geplaatst

van harte vand m.

ik hoop voor je dat hij snel geleverd wordt.

ikzelf heb vanmiddag de dealer maar weer eens gebeld,en die kon mij de heugelijke mededeling geven dat het niet eerder wordt dan december,en ook dat kon hij niet met zekerheid zeggen. ik wordt er stilaan een beetje kriebelig van. :angry:

er zit niets anders op dan stilletjes te blijven wachten.:unsure:

het schijnt nu dat het navigatie het probleem van de lange wachtijd is :huh:

ik begrijp er niets meer van.

voor allen die hun sp3 mogen ontvangen,heel veel plezier ermee.

het is jullie van harte gegund,je hebt er immers lang genoeg op gewacht.

greetz beertje

Sorry ik ben niet zo goed met de pc. Ik heb dus een foutje gemaakt!

Zal wel een verkeerde knop hebben gebruikt. Ik weet nooit hoe dat werkt.!

Deze tekst had ik gekopieerd: "mijne is sinds gisteren geproduceerd

nu nog enkele weekjes wachten en dan kan ik er ook eindelijk van genieten".

Dat was dus de tekst van SQceed.

Dat betekent dus dat er voor mij NOG geen datum bekend is.

Maar ik neem je felicitatie toch maar vast in ontvangst. Wie weet brengt het geluk.

Ik heb wel gehoord dat er een hoge prioriteit bij mij aan is gegeven.

2 weken geleden was de verwachting iig dat 2e week oktober de auto binnen zou zijn.

Ik wacht nu dus in spanning op de definitieve datum.

Besteld : SPIII Casa White, autm. PlusPack, Panoramadak, Navigatie.Nederlandse Dealer.

Groet,

vand.m

Geplaatst

Sorry ik ben niet zo goed met de pc. Ik heb dus een foutje gemaakt!

Zal wel een verkeerde knop hebben gebruikt. Ik weet nooit hoe dat werkt.!

Hey vand.m

Kopiëren hoeft niet hoor als je wilt antwoorden op iemands berichtje.

Je drukt gewoon op de knop "antwoord" aan de rechteronderzijde van dat bericht, en dan krijg je een venster waarin je jou tekst kan typen.

De tekst waarop je wilt antwoorden staat dan al bovenaan.

Je kan daar gewoon uithalen wat niet van toepassing is (zoals ik nu gedaan heb.

Wel opletten dat je de vierkante haakjes en de tekst daartussen laat staan!

... en dan maar versturen via de knop "reageer" onderaan het blad.

veel suc6 !

grtz, Kurt

Geplaatst

@vand m

Oke dan,ik heb er ook verkeerd overheen gekeken :unsure:

Ik hoop voor je dat de auto inderdaad 2e week oktober binnen is.

ik moet nog zeker een paar maandjes wachten helaas :angry:

maar goed aan alles komt een einde.

nog ff volhouden zou ik zeggen.

besteld een sp3 2.0 auto excl casa white met nav. :D

greetz beertje

Geplaatst

@ gerry

Bij mijn laatste contact met Kia Be had men nog geen productiedatum voor die van ons , maar ik moest eens terug bellen 2de week van oktober om dan eventueel een datum te krijgen - dan wel nog onder voorbehoud , tenzij bevestiging door fabriek ???

Dus zal eens terugbellen volgende week , (t zal nu wel op geen week meer komen denk ik dan .... ( alhoewel ??? )

Hopelijk staat die van jou er inderdaad zoals beloofd ; btw van wie kreeg U de bevestiging ; van uw dealer of van Kia be ??

Ik zal het maar geloven als ik die van mij in realiteit voor mijn neus zal zien staan , want er zijn ondertussen al zoveel beloftes gedaan ; zelfs van Kia be , dat ik het pas zal geloven als ik het met mijn eigen ogen zal zien .

Men had mij zelfs gemaild dat de productiedatum reeds vervroegd was ( begin september ) en toen ik na de vastgestelde datum vroeg aan Brussel of die datum nu effectief bevestigd was , kreeg ik als antwoord dat men pas kon bevestigen als hij effectief geproduceerd was . Begrijpe wie het nog kan .. ik blijf alvast op hoop leven ...hoop doet leven zegt men .

Greetz Rolly

Hey Rolly,

De dealer belde me op met de mededeling dat zij een chassisnummer hadden, wat betekent dat de wagen geproduceerd is.

Half oktober zou ik ermee moeten rondrijden.

Ik zit inmiddels op hete kolen. We zijn vandaag 7 okt. en ik geloof er niet in dat ik volgende week mijn wagen kan ophalen. Laat staan dat hij bij de dealer staat.

Dan moeten de papieren nog toekomen en wanneer dan alles inn orde is vrees ik dat het eind okt. zal worden. Maar ja, blijven hopen he ! :-)

grs. Gerry

Geplaatst

Hey vand.m

Kopiëren hoeft niet hoor als je wilt antwoorden op iemands berichtje.

Je drukt gewoon op de knop "antwoord" aan de rechteronderzijde van dat bericht, en dan krijg je een venster waarin je jou tekst kan typen.

De tekst waarop je wilt antwoorden staat dan al bovenaan.

Je kan daar gewoon uithalen wat niet van toepassing is (zoals ik nu gedaan heb.

Wel opletten dat je de vierkante haakjes en de tekst daartussen laat staan!

... en dan maar versturen via de knop "reageer" onderaan het blad.

veel suc6 !

grtz, Kurt

Hoi 'smetjesmee' (Kurt)

Kijk hier heb ik wat aan! Was natuurlijk te trots om het ff te vragen. Ik dacht dat kan ik wel.

Maar goed, het is nu wat duidelijker! Deed het geloof wel goed al die tijd maar nu helaas ff niet!

iig. bedankt voor je uitleg!

Zoals ik nu aan je antwoord zou dus nu goed moeten zijn!

Groet,

vand.m

Geplaatst

Besteld

X-clusive 2.0 CVVT Automaat eerste helft juli.

Levertijd: nog niet bekend

Dealer: Van de Born Breda

Verwachte levertijd bij opdracht: 2 maanden (nu dus al 1 maand overheen)

Geplaatst

Besteld

X-clusive 2.0 CVVT Automaat eerste helft juli.

Levertijd: nog niet bekend

Dealer: Van de Born Breda

Verwachte levertijd bij opdracht: 2 maanden (nu dus al 1 maand overheen)

Als je dealer 2 maanden levertijd zegt is ie een leugenaar!

Geplaatst

Als je dealer 2 maanden levertijd zegt is ie een leugenaar!

Daar heb je wel gelijk in, volgens mijn dealer zijn ze nu al verplicht van 12 maand levertermijn op de bestelbon te plaatsen, er zijn blijkbaar toch enkelen die het risico nemen om schadevergoedingen te vragen voor de extra kosten voor vervangwagens omdat KIA niet op tijd kan leveren :blink:

Maar een dealer die 2 maand voorschrijft is idd een fantast of doordachte leugenaar :o het was in januari 2011 al 18 weken wachten, en wij zitten nu aan 10 maand

Geplaatst

Nou ja, als het ook zo werkt met de inruilprijzen alla.

Maar dat zal wel niet, boeven zijn het (een jaar oud en met 22.000 km) moet jij eens mee aankomen. Maar nogmaals als dit de maatstaf is.

Geplaatst

Nou ja, als het ook zo werkt met de inruilprijzen alla.

Maar dat zal wel niet, boeven zijn het (een jaar oud en met 22.000 km) moet jij eens mee aankomen. Maar nogmaals als dit de maatstaf is.

Ach, het is misschien de vraagprijs en doen ze er nog €5000,- vanaf!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...