Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee Santy

fijn dat de dealer zich aan de afspraak kon houden , voor hetzelde geld had je even kunnen wachten en je auto op kenteken 2012 kunnen zetten

wij hebben een deal augustus bestellen en 2012 leveren wanneer hij nu zou komen weet ik nog niet wat ik doe , maar beter is 2 maanden wachten we zijn er reeds aangewend

gr Wim

Geplaatst

Hee Santy

fijn dat de dealer zich aan de afspraak kon houden , voor hetzelde geld had je even kunnen wachten en je auto op kenteken 2012 kunnen zetten

Dat had mischien ook gekund maar ik vind het niet erg om nu al ermee te rijden :)

Daarnaast ben ik niet van plan om de auto over een paar jaar weer in te ruilen, deze wil ik wel voor heel lang houden dus of hij nou van 11-2011 of van 01-2012 is maakt mij niet veel uit.

gr. Santy

Geplaatst

Heb jij de auto zeker gekocht bij een dealer die begint met een S en eindigt met een S en zit ook nog eens in een plaats die begint met een S!

Groet,

vand.m

Helemaal juist!

Geplaatst

Helemaal juist!

Ik heb goede berichten over deze dealer gehoord!

Overigens heb ik de mijne in Brabant besteld.

Kwam door een aktie in Maart en hebben hem daar dus besteld.

Tot nu toe ook geen slechte dealer.

Levering was oorspronkelijk eind september maar is kortgeleden bijgesteld en is nu naar verwachting nov./dec.

Groet,

vand.m

Geplaatst

Hallo medewachtenden.

Ik hoor bijna niets meer over de levertijden hier.

Heeft bijna iedereen zijn of haar sportage binnen??? :D:D

Of hebben we de moed opgegeven :unsure:B)

Ikzelf ben bij de dealer geweest,en die kon mij vertellen dat mijn sportage 2.0 aut benzine,op de planing stond voor deze maand :D

Ik hoop het maar ;)

greetz beertje

Geplaatst

Hallo medewachtenden.

Ik hoor bijna niets meer over de levertijden hier.

Heeft bijna iedereen zijn of haar sportage binnen??? :D:D

Of hebben we de moed opgegeven :unsure:B)

Ikzelf ben bij de dealer geweest,en die kon mij vertellen dat mijn sportage 2.0 aut benzine,op de planing stond voor deze maand :D

Ik hoop het maar ;)

greetz beertje

Wanneer heb je de die van jou besteld? En welke opties etc. heb je besteld?

Die van mij is eind maart 2011 besteld 2.0 automaat, PlusPack, Navigatie, Panoramadak, Casa White.

Wachttijd destijds ± 6 maanden. Daarna werd het Okt./Nov. Inmiddels bijgesteld naar Nov./Dec.

Laatste bericht was dat er vertraging in de levering zat vanwege de automaat.

Ben ook benieuwd wanneer je besluit de auto te laten staan en het kenteken op 2012 te zetten?

Het is bijna 2012 dus je rijd anders binnen een paar weken in een auto van 2011!

M.a.w.wanneer is het punt dus gekomen dat je zeg ik laat de auto nu staan tot januari 2012?

Of hecht je daar geen waarde aan! Kan ook natuurlijk! Al eens met de dealer over gesproken?

Groet,

vand.m

Geplaatst

Sportage besteld op 2 Mei 2011, wordt geleverd op 10 November. Iets meer dan 6 maanden dus. Gezien de horrorverhalen die je hier af en toe leest valt het dus nog wel mee. Nog even en dan hebben we hem eindelijk.

Geplaatst

@ v/d M

Ik heb de mijne begin juni besteld.

Geen bijzondere optie's,alleen een trekhaak en navigatie.

(geen panodak e.d)

Dat de levering wat vertraging liep vanwege de automaat,zei mijn dealer een maandje terug ook.

Ben van de week bij de dealer lang geweest,hij heeft toen gebeld(met kianl neem ik aan)en zei mij toen dat mijn auto gepland stond voor deze maand. :(:unsure:

Verder maakt het mij niet zo heel veel uit of hij van dec is of van jan. ;)

greetz beertje

Geplaatst

@tonkaatje en @santy

Proficiat ; jullie zullen hem nog vlugger krijgen , want zoals gezegd i.v.m.die van ons: "Voorspelling is ca 15 november om te leveren "

Ben vandaag nog eens langs geweest en stond nog altijd vooraan bij de dealer ( zie foto bij een van de vorige posts ) , bij mijn vraag of papieren al binnen waren , keek men mij vragend aan ?

- " WIJ DACHTEN DAT U HEM PAS VOLGEND JAAR ZOU INSCHRIJVEN " ???" WIJ MOETEN DE PAPIEREN NOG OPVRAGEN ???? "-

Al bij al zou het toch ca 15 november moeten zijn .Ik had inderdaad , toen men mij vorige week woensdag opbelde dat ie binnen was , gezegd dat ik eraan dacht hem te laten staan en pas volgend jaar in te schrijven , maar er tevens aan toe gevoegd dat het nu wel al wellekens geweest was met het wachten .

Van zodra de papieren er zijn wordt ie ingeschreven , punt uit , maakt mij nu echt niks meer uit .Zoals beertje schreef : "Verder maakt het mij niet zo heel veel uit of hij van dec is of van jan. ;)

Hopelijk na 15 november , dan kan ik nog eventueel vragen om een gratis navi-update ( Beschikbaar vanf 14 nov. :P )

Word vervolgd ...

BTW @ smetjesmee - proficiat - reeds voorbij post 500 :lol:

Greetz Rolly

Geplaatst

BTW @ smetjesmee - proficiat - reeds voorbij post 500 :lol:

Jaja Rolly... 't gaat snel hé. Tnx! wink.gif

grtz, Kurt

Geplaatst

HIJ IS BINNEN!!! :D:D

Besteld 22 maart 2011: 2.0 crdi X-clusive AWD Black Pearl + pano dak + PDC voor/achter

Aanstaande vrijdag wisselen

Pff was bijna mijn geduld kwijt.

Na alles vergeten

Geplaatst

Gefeliciteerd met je aankoop !!!

Zou je een foto van de PDC voor kunnen plaatsen? Ik ben benieuwd waar de dealer die exact gaat monteren. Voor zover ik weet wordt deze er altijd achteraf bij de dealer in geplaatst en nooit vanaf fabriek.

Ik heb deze namelijk ook besteld (op 14-7) maar ben nog in afwachting.

Met vriendelijke groeten en veel rijplezier !!!

Geplaatst

Dank allemaal.

Kan m'n geluk haast niet op.

Ik zal na afleveren wat plaatjes van de voorzijde maken en op het forum plaatsen.

Inderdaad wordt de PDC-voor in de garage gemonteerd, wat weer positief uitvalt voor de bijtelling :wink:

Geplaatst

Kia Sportage X-clusive 2.0 CVVT (Cassa white) met Panorama Schuif/kanteldak.

Op 30 augustus besteld bij Kia van Kleef in Dordrecht.

Aangegeven leverdatum: 27 januari 2012.

Maar vanochtend opeens een telefoontje van de dealer met goed nieuws! Hij wordt aanstaande maandag, dus 14 november geleverd!!

Geplaatst

Heey rickiee,

Van harte met je nieuwe aanwinst. :D

Ik heb dezelfde besteld,alleen in juni,en ben nog steeds in blijde verwachting.

Zo zie je maar weer dat er totaal geen logica in de leveringen zit. :angry:

Maar goed hij is je van harte gegund,en ik hoop op veeeeeele veilige kilometers voor je. :D:D

Greetz beertje.

Geplaatst

Dames en heren,

Hij staat eindelijk voor de deur, gistermiddag opgehaald :clap: .

Wat hebben de laatste paar wachtdagen toch lang geduurd zeg!!!

In een woord.... geweldig, echt een heerlijke auto om te rijden.

Nou kan ik er nog niet veel over zeggen want ik heb maar zo'n 45 km. mee gereden maar de eerste indrukken zijn goed. Over het sturen weet ik nog niet wat ik er van moet vinden, het lijkt als of ik er wat extra op moet letten om niet af te wijken maar zoals ik al zei ik heb er amper mee gereden en het kan ook de afwisseling zijn en de voorzichtigheid naar een ander auto, tegenvallen doet het me zeker niet.

Maar goed, dit soort ervaringen zijn volgens mij voor bij een ander draadje bedoeld....ik liet me een beetje gaan :D

Een blije Kia rijder, Santy

Geplaatst

JOEPIEEEEEEEEE!!! :clap: .

Net bij de dealer geweest.

Hij heeft even gekeken.EN JA HOOR HIJ STAAT OP ZEE. :clap::clap:

Nu nog ff een paar weekjes wachten,en dan karren met de tuut. :-P:-P

Ik kan bijna niet meer wachten.

Greetz beertje :-D:-D:-D:-D

Geplaatst

@ santy

Van harte met de nieuwe aanwinst.

Ik val gelijk met de deur in huis, voor wat de bevindingen sturen betreft hou ik mij aanbevolen.

Uw omschrijving (extra opletten om niet af te wijken = is bij mij niet overgegaan in nu 6 mnd) loktt mijn nieuwsgierigheid.

Zie uw nadere bevindingen graag terug in het topic 'sturen'.

grtz.

Geplaatst

Nee zo staat het nog in het systeem van kia. :blink:

En dat voor een hypermodern fabriek. ;)

Geplaatst

Tja, niet te geloven, maar goed als ze de wind in de zeilen hebben met die boot met een week of 3 hebbe, door de schoorsteen in je schoen. :D

grtz.

Geplaatst

Nee zo staat het nog in het systeem van kia. :blink:

En dat voor een hypermodern fabriek. ;)

Klopt!

Mijn dealer zei hetzelfde met "op zee staan" wordt bedoeld dat die op transport is. Of gaat dat weet ik niet!

Je zegt over enkele weken er mee te kunnen rijden! Waarom enkele weken!

Zo lang is die toch niet onderweg uit Slowakije? Of heb je nog bijzondere opties erbij genomen?

En welke kleur heb je? Ben niet nieuwsgierig maar weet alleen alles graag.HaHa!

In iedergeval gefeliciteerd en dat je er veel veilige en plezierige km`s mee mag rijden!

Ik wacht gewoon af maar van mij mag de nu in 2012 komen!

Groet,

vand.m

Geplaatst

shipping is de term voor "op transport"

Juist! Daar komt die verwarring natuurlijk door!

Zo zal het ook wel bij de dealer staan maar die heeft er waarschijnlijk "op zee van gemaakt"

Of het stamt nog uit de tijd dat de Kia`s uit Korea kwamen.

Groet,

vand.m

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...