Frietbakker Geplaatst 14 September, 2011 Geplaatst 14 September, 2011 Wat hier werkelijk van belang is: hoe makkelijk is die rand te demonteren ? Indien peuleschil, dan zelf er uit halen en overspuiten met spuitbus zwarte lak. Indien heidens karwei: zoek bedrijf in de buurt dat auto's "wrapt", stop medewerker een tientje toe en laat hem met wat restmateriaal die rand beplakken. Of je laat het door de dealer voor aflevering in orde maken, zal vast wel kunnen. Laat het in ieder geval geen reden zijn om de Picanto te laten staan ! Quote
bigmac Geplaatst 15 September, 2011 Geplaatst 15 September, 2011 Ik denk dat er genoeg vrijwilligers te vinden zijn die graag hun 'zilverkleurige' grill in willen ruilen tegen een 'chroom-grill met rode rand'. Quote
bigmac Geplaatst 15 September, 2011 Geplaatst 15 September, 2011 Maar hij past niet op de jouwe.. (de 3-deurs grill is hoger dan de 5-deurs volgens mij) Quote
eMTee Geplaatst 15 September, 2011 Geplaatst 15 September, 2011 Maar op die van mij past ie echt wel en ik wil hem graag hebben hoor!!! Ik heb een 3-deurs volledig standaard en daar zit helaas geen rood randje op. Michel Quote
Gast Marcvane86 Geplaatst 15 September, 2011 Geplaatst 15 September, 2011 Wist niet dat de 3 deurs zonder rode rand in gril word geleverd. Maar op die van mij past ie echt wel en ik wil hem graag hebben hoor!!! Ik heb een 3-deurs volledig standaard en daar zit helaas geen rood randje op. Michel Quote
Gast Marcvane86 Geplaatst 15 September, 2011 Geplaatst 15 September, 2011 Mijn pico had ik al heel snel. 8 aug gekocht 13 aug reed ik hem. Gelukkig geen levertijd. Ze kwamen de showroom auto lossen toen ik er was die heb ik gelijk gekocht. groetjes marc Quote
sab0ow Geplaatst 17 September, 2011 Geplaatst 17 September, 2011 Mijn picanto 3 deurs heb ik besteld op 25 aug, op de koopovereenkomst staan 4-6 weken levertijd. De man van de dealer zei dat de auto op de boot stond, hoe lang duurt het normaal voordat zo'n boot hier is? Gr Quote
pica3deur Geplaatst 17 September, 2011 Geplaatst 17 September, 2011 Mijn picanto 3 deurs heb ik besteld op 25 aug, op de koopovereenkomst staan 4-6 weken levertijd. De man van de dealer zei dat de auto op de boot stond, hoe lang duurt het normaal voordat zo'n boot hier is? Gr heb de onze ook op 25 aug besteld vanaf de boot. Hij zou begin sept binnen komen, maar helaas. Ik belde de dealer en die zei dat hij in backorder stond, met andere woorden nog in de fabriek in korea. Tijdens de bestelling twijfelde we al over de kleur, titanium silver of zwart, we bestelde uiteindelijk de titanium. Deze staat dus nog in de fabriek en zou op 15 oktober geleverd worden. Nu de switch gemaakt en voor de zwarte gekozen. Deze was wel geleverd en we gaan hem vrijdag ophalen. Met andere woorden als de door jouw bestelde uitvoering uit de fabriek moet komen, dan is de werwachting rond 15 oktober. De boot schijnt er ongeveer 4 a 5 weken over te doen. Gr Ales Quote
MauS Geplaatst 18 September, 2011 Geplaatst 18 September, 2011 op de koopovereenkomst staan 4-6 weken levertijd. Kan ik alleen maar van dromen van die levertijden,.... mijne tijdens de introductie op de auto-rai besteld,.. 7 maandjes levertijd ... dus mensen: niet klagen over die paar weken het kan altijd erger haha Quote
sab0ow Geplaatst 19 September, 2011 Geplaatst 19 September, 2011 Volgende week dinsdag kan ik hem halen Quote
bigmac Geplaatst 22 September, 2011 Geplaatst 22 September, 2011 Hier: ==>Race-Picanto kun je zien hoe van een gewone 3-deurs Picanto een Race-Picanto gemaakt wordt. Dat is nog eens wat anders dan een paar luidsprekers vervangen Quote
phoenix2149 Geplaatst 23 September, 2011 Geplaatst 23 September, 2011 Leuke video. Jammer dat ik het niet versta. Zal ook vast wel getuned zijn middels chiptuning. Wellicht nog een koude lucht inlaat kans dat je dik boven de 90 PK uit gaat komen... Quote
bigmac Geplaatst 23 September, 2011 Geplaatst 23 September, 2011 Kia Picanto Race tech.spec.: Body Style: 3-door sedan Engine: 1248 cc, 4-cylinder in-line DOHC, with Continuously Variable Valve Timing CVVT) Maximum power: 85 HP @ 6000 rpm; Maximum torque: 121 Nm @ 4000 rpm. (standard version) ECU (Engine Control Unit): modified, re-mapped Safety Cage: supplied by Ireco Motosport; homologated Vehicle curb weight including safety equipment: 800 kilograms Upholstery: reduced to minimum carbon-fibre trim Exhaust System: modified, optimum-flow Inlet manifold: modified, optimum-flow Suspension: Bilstein shock-absorbers and Eibach coil springs Wheel rims: ATT 15" Brakes: Performance Friction - PFC system Safety equipment: built-in integral package as required by FIA for Championship of Poland competition category Maximum speed: 190 km/h approx. Acceleration 0-100 km/h: 10 seconds approx. Fuel economy on race-track: 25 liters/100km approx. Quote
MauS Geplaatst 25 September, 2011 Geplaatst 25 September, 2011 Hier: ==>Race-Picanto kun je zien hoe van een gewone 3-deurs Picanto een Race-Picanto gemaakt wordt. Dat is nog eens wat anders dan een paar luidsprekers vervangen Wel een beetje kleine velgjes verder leuk dat ze er ermee racen! Quote
Anouk Geplaatst 30 September, 2011 Geplaatst 30 September, 2011 Leuk! Ik wilde eerst een 5deurs bestellen maar ga toch voor de 3deurs. Veel sportiever, mooier en meer ruimte (grotere deuren) voorin. Mocha vind ik ook een erg mooie kleur. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.