bigmac Geplaatst 16 Oktober, 2011 Geplaatst 16 Oktober, 2011 Gisteren 260km snelweg gereden met 3 personen. Snelheid 95-120 km/h. Benzineverbruik vlg. boordcomputer 4,9 l/100km gemiddeld. Quote
Gast Marcvane86 Geplaatst 24 Oktober, 2011 Geplaatst 24 Oktober, 2011 Ook ik zit voorlopig in de km's op de snelweg. Mijn nieuwe vriendin woont in Hoogeveen en ik in het mooi brabantse land dusjah ruim 350 km per weekend. waarvan 340 op de snelweg. Verbruik is wel iets beter geworden maar nog niet alles. Ga hem om half 8 straks weg brengen voor 2 daagse test bij de dealer mbt oa brandstof verbuik. Ook de rammeltjes her en der worden opgelost. Verder rijd en stuurt de auto als een grote wagen Groetjes marc Quote
bigwade Geplaatst 24 Oktober, 2011 Geplaatst 24 Oktober, 2011 Halverwege in een romantisch pensionnetje afspreken... scheelt km :lol: Quote
bigmac Geplaatst 29 Oktober, 2011 Geplaatst 29 Oktober, 2011 1200 km gereden afgelopen week; via maastricht naar Koblenz, weer naar Maastricht en retour naar de Eifel.Na nog een ritje koblenz weer naar huis. De Picanto had het wel moeilijk bergop en soms terug naar de derde versnelling(drie personen en bagage), maar het verbruik bleef netjes: 1/18,6 en 1/19,0 bij beide tankbeurten. Op de snelweg zo'n 120 gereden en verder veel bochtige weggetjes in de Eifel. Quote
r.vanrookhuizen Geplaatst 30 Oktober, 2011 Geplaatst 30 Oktober, 2011 Anouk weet net nog niet???? Ronald Quote
SoulPiloot Geplaatst 30 Oktober, 2011 Geplaatst 30 Oktober, 2011 In 7 weken 4500 km, met tot nu toe veel plezier! Prima karretje. Wel een 1.2 overigens... Quote
Jmtpes Geplaatst 3 November, 2011 Geplaatst 3 November, 2011 Hallo allemaal, Sinds 1november kan ik mezelf ook een kia picanto mede-eigenaar noemen. Ja, ik deel mijn picanto met mijn vriendin Ik lees hier over softwareupdates. Hoe kan ik controleren of ik de nieuwste software-update heb? Het gaat om een nieuwe Kia picanto comfort alloy pack uit 2011! Quote
Gast Jeroen66475 Geplaatst 3 November, 2011 Geplaatst 3 November, 2011 Hallo allemaal, Sinds 1november kan ik mezelf ook een kia picanto mede-eigenaar noemen. Ja, ik deel mijn picanto met mijn vriendin Ik lees hier over softwareupdates. Hoe kan ik controleren of ik de nieuwste software-update heb? Het gaat om een nieuwe Kia picanto comfort alloy pack uit 2011! Welkom! De uitvoering ''alloy'' herken ik niet, iets nieuws? Wat de sotware-update betreft lees mijn post van 28-11 in het topic hier Quote
Jmtpes Geplaatst 3 November, 2011 Geplaatst 3 November, 2011 Ik zag de alloy uitvoering ook nergens terug. Volgens de dealer is alloy speciaal uit het buitenland geïmporteerd omdat tijdje geleden in NL tekort was aan picanto's! Bij mijn alloy heb ik de comfort pakket + sideskirts, spiegels in carrosseriekleur, 14 inch metalen velgen & iPod kabel Quote
Jmtpes Geplaatst 9 November, 2011 Geplaatst 9 November, 2011 Idd! Die velgen zijn best okay! Van de week ff bellen voor mijn zonnebrilhouder. Die heb ik niet erbij gekregen Quote
Gast Jeroen66475 Geplaatst 10 November, 2011 Geplaatst 10 November, 2011 Idd! Die velgen zijn best okay! Van de week ff bellen voor mijn zonnebrilhouder. Die heb ik niet erbij gekregen Elke importeur stelt zelf de uitrusting samen van de uitvoering en is daarom per land sterk verschillend. Aan de lichtmetalen velgen van jou te zien een (Spaanse?) import. Die zonnebrilhouder zal daar wellicht niet standaard zijn Klinkt niet logisch voor een Spanjaard trouwens... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.