Ga naar inhoud

Achterlichten modificatie


sharky

Aanbevolen Berichten

Ik bestel om de 2 weken wel een paar Nike's uit de U.S. maar zolang ze het als gift markeren is er niks aan de hand. Sterker nog, ik mail altijd eerst de verkoper om te vragen als hij het als 'gift' verzend anders koop ik het niet. Heb er echt weinig problemen mee, van de ongeveer 20 pakketjes die ik heb gehad dit jaar heb ik bij geen een bij hoeven te betalen...

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb wel gemerkt dat het een beetje aan de maat en gewicht ligt 

ik bestelde een keer 2 radios tegelijkertijd de eene werd smorgens gebracht zonder extra kosten en de andere smidags en ja wel daar moest voor worden bij betaald 

en dan staat er gelukig niet de juiste waarde op en gift 

ook is de post nl meestal goedkoper dan bevoorbeeld dhl 

maar inderdaad dit jaar gaat erg goed met de paketjes waar niet voor hoeft te worden betaald  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ga deze dit jaar ook nog bestellen denk ik.
Maar nu vroeg ik me af, zou het mooi zijn als je de lampjes door leds zou vervangen?
Ik heb een bod gedaan op deze 2:
- Brake: http://www.ebay.com/itm/221301449395
- Reverse: http://www.ebay.com/itm/321231886983

Nu zoek ik nog de gewone rode leds voor de achterlichten, iemand een linkje? :-)

 

[edit]

Blijkbaar is gewoon licht en remlicht met hetzelfde lampje, klopt dat??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ha Willemfred, ik heb ze hier besteld: http://www.ebay.com/itm/Rear-Trunk-LH-RH-Tail-Light-Lamp-Assembly-Set-11-12-13-Kia-Sportage-/330943512319

Besteld op 7 oktober, binnen op 18 oktober. Als je pakket door de douane glipt (kleine kans bij dit formaat pakketten) ben je slechts €95,- kwijt...

 

Ik heb ze ook meteen besteld :-) , geen zin om zelf te gaan klooien.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Ik ga ze ook maar bestellen. Ik heb het liever origineel en ga niet zitten boren. Ik neem aan dat ze zonder de lampen worden geleverd?

En ik hoef echt geen draden te veranderen? Alleen stekker er in en de extra lampen branden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ga ze ook maar bestellen. Ik heb het liever origineel en ga niet zitten boren. Ik neem aan dat ze zonder de lampen worden geleverd?

En ik hoef echt geen draden te veranderen? Alleen stekker er in en de extra lampen branden.

Rear Trunk LH & RH Tail Light Lamp: deze worden geleverd inclusief de lampjes.

Het is dus een kwestie van "oude units" verwijderen, nieuwe units plaatsen en stekker in klikken.

Suc6

 

Grtz.

Specialmade

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jammer dat steeds minder mensen met hun handen kunnen werken om iets aan te passen. Heeft vast te maken met onze wegwerp maatschappij. :online2long:

Ik ken mijn beperkingen en ik denk aan de garantie.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Jammer dat steeds minder mensen met hun handen kunnen werken om iets aan te passen. Heeft vast te maken met onze wegwerp maatschappij. :online2long:

Omdat wij, volgens onze regering en Koning, in een participatiemaatschappij leven zorg ik, door het laten maken van deze

achterlichtenlichten, het afleveren door de bezorger en het laten monteren voor extra werkgelegenheid.  Daarbij komt het 

mij bijzonder goed uit want ik heb een compleet andere studierichting gehad en ben niet zo technisch onderlegd. Tevens

komt daar het weliswaar zwakke argument bij dat ik ook erg blij ben met de 7 jaar garantie.  :wink:

 

Grtz.

Specialmade

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ga deze dit jaar ook nog bestellen denk ik.

Maar nu vroeg ik me af, zou het mooi zijn als je de lampjes door leds zou vervangen?

Ik heb een bod gedaan op deze 2:

- Brake: http://www.ebay.com/itm/221301449395

- Reverse: http://www.ebay.com/itm/321231886983

Nu zoek ik nog de gewone rode leds voor de achterlichten, iemand een linkje? :-)

 

[edit]

Blijkbaar is gewoon licht en remlicht met hetzelfde lampje, klopt dat??

 

Even een update hierover... (al in ander topic geplaatst maar kwam geen reactie op... )

 

Ik heb die rear/brakes onlangs geplaatst, intensiteit is iets minder maar wel voldoende. 

Probleem echter is dat ze niet harder gaan als je remt! 

Ligt dat aan het type led,of hoe ze aangestuurd worden? Verhoogt het voltage als je remt of zo? 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoezo garantie als je de orginele achterlichten vervangt?

 

Ik heb niets aan de auto vervangen hoor en een achterlicht valt volgens mij niet onder de garantie maar onder de schade verzekering als het stuk is door bv een aanrijding.

 

Een draadje aftappen heeft ook niets met garantie te maken, klipje los en de oude staat is weer terug. Ik ben niet bang voor vervallen garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar je heb toch zitten boren in het achterlicht en lampen toegevoegd? Als je elektrische storing krijgt en de dealer doet vervelend heb je een probleem als ze het ontdekken.

Ik vervang achterlicht liever door origineel Kia achterlicht zonder aanpassen aan bedrading. Kan ook het oorspronkelijke achterlicht weer terug plaatsen als het moet.

En als ik met een boormachine aan het werk ga ben ik zeker de garantie kwijt.

Waarom kan ik geen emoticons plaatsen? Alles van opmaak blijft grijs, ik kan niets aanklikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Pakket verstuurd als gift. Benieuwd wat de douane doet. Net nare ervaring met pakket uit Amerika. Was reparatie harde schijf computer, gratis vervanging onderdeel onder garantie stond op de bon. Toch 49 euro moeten betalen. Gebeld met douane en als antwoord accepteren of wij zenden het retour verzender.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens trackcode van Korea Post is pakket met vlucht KL0865 aangekomen op schiphol. Alleen werkt nu de trackcode niet meer omdat het nu via postnl gaat die de inklaring doet, wat 2 weken kan duren. Kan je trackcode opvragen die postnl nu gebruikt voor dit pakket? Of is het gewoon maar afwachten wanneer het bezorgd wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens trackcode van Korea Post is pakket met vlucht KL0865 aangekomen op schiphol. Alleen werkt nu de trackcode niet meer omdat het nu via postnl gaat die de inklaring doet, wat 2 weken kan duren. Kan je trackcode opvragen die postnl nu gebruikt voor dit pakket? Of is het gewoon maar afwachten wanneer het bezorgd wordt?

welke track en trace site gebruik jij als je zelfs het vluchtnummer kan zien waar die mee gekomen is ? en inderdaad als het op schiphol is dan ben je het spoor kwijt tot er aan de deur gebeld word

 

ik kijk via deze link http://www.koreapost.go.kr/eng/sub/EMS_Search.jsp?contId=e1020600

Link naar reactie
Delen op andere sites


welke track en trace site gebruik jij als je zelfs het vluchtnummer kan zien waar die mee gekomen is ? en inderdaad als het op schiphol is dan ben je het spoor kwijt tot er aan de deur gebeld word

 

ik kijk via deze link http://www.koreapost.go.kr/eng/sub/EMS_Search.jsp?contId=e1020600

Ik kijk ook op deze site. Op de laatste regel staat vliegveld Incheon met het vluchtnummer waar pakket mee verzonden is.

Probeer nu ook via twitter of ze willen omnummeren. anders toch dat 0900 nummer maar bellen. Wil zorgen dat er iemand thuis is bij bezorgen. Buren nemen geen pakketten voor ons aan. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...