Alex VB Geplaatst 11 Mei, 2009 Geplaatst 11 Mei, 2009 He Philip, Ziet er inderdaad goed uit. Vraag! Waarom voor chiptuning naar Belgi Quote
Tazteam Geplaatst 11 Mei, 2009 Topic Starter Geplaatst 11 Mei, 2009 He Philip,Vraag! Waarom voor chiptuning naar Belgi Quote
Alex VB Geplaatst 12 Mei, 2009 Geplaatst 12 Mei, 2009 Ik ben benieuwd naar je bevindingen mbt dit bedrijf. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 16 Juni, 2009 Geplaatst 16 Juni, 2009 Hoi Philip, Hoe is het nu met die kleppendeksel voor jouw Picanto? Het is er redelijk stil over geworden... Heb je em inmiddels al wel weer in jouw bezit of??? Groeten, Peter Quote
Tazteam Geplaatst 19 Juni, 2009 Topic Starter Geplaatst 19 Juni, 2009 Hoi Philip,Hoe is het nu met die kleppendeksel voor jouw Picanto? Het is er redelijk stil over geworden... Heb je em inmiddels al wel weer in jouw bezit of??? Groeten, Peter Tis idd redelijk stil, en redelijk kl*te en 3x k*t afgelopen. Het chroom wat beloofd is, is op niets uitgelopen, en de lak is poreus, waardoor snel plekken in de lak komen, ofwel: een complete mislukking. Daarom het andere onbehandelde kleppendeksel zelf maar onderhanden nemen, dus zelf polijsten, aflakken met hittebestendige lak, uitharden, en oppoetsen met Mequiars. Nu mooi polijstpapier binnen, hopelijk snel de tijd om er aan te werken. Philip Quote
Gast Daiz Geplaatst 20 Juni, 2009 Geplaatst 20 Juni, 2009 owjee dat is inderdaad minder... Maar zelf iets ontwerpen kost dan ook veel tijd maar dan heb je dus wel iets wat helemaal naar je eigen zin is! Jou vorige projectjes zagen er ook allemaal mooi uitgewerkt uit dus waarom dit niet? Veel knutselwerk en we zien het resultaat vanzelf Wij zijn hier zelf ook nog lang niet klaar..maar het eindresultaat mag er zijn Gr Daiz Quote
Tazteam Geplaatst 4 Juli, 2009 Topic Starter Geplaatst 4 Juli, 2009 Onze Picanto gaat binnenkort nog bekender worden dan hij nu al is: Hij wordt donderdag as gefilmd en gefotografeerd door een ploeg van Autoweek. Er wordt een filmpje gemaakt voor de site van Autoweek, en er komt een reportage in het gedrukte exemplaar van Autoweek. Wanneer deze gaan verschijnen, ik weet het (nog) niet. Ben zeer benieuwd. Wordt vervolgd. Philip Quote
brouwer2001 Geplaatst 4 Juli, 2009 Geplaatst 4 Juli, 2009 dat is stoer philip. het is een auto die gezien mag worden. is het voor een bepaalde onderwerp? zie er in de autoweek diversen artikelen waar hij goed in zou staan. gr ronald Quote
Alex VB Geplaatst 4 Juli, 2009 Geplaatst 4 Juli, 2009 Geweldig Phillip... Het is inderdaad een Picanto die gezien mag worden. Het belangrijkste is dat je plezier hebt een deze Pica. En dat hebben jullie.. Toch? Quote
Tazteam Geplaatst 5 Juli, 2009 Topic Starter Geplaatst 5 Juli, 2009 (aangepast) De auto komt te staan in het gedeelte "tuning". Zelf hebben wij geen Autoweek oid dus ik ben zeer benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Wel een aantal "collegatuners" voorbij zien komen op de website, en dat ziet er wel erg vet uit. Hier een link van zo'n filmpje, let wel is geen Kia maar wel een zeer vette bak :shock: http://www.autoweek.nl/video/1101/Tuning-Audi-A4 Groeten Philip 5 Juli, 2009 aangepast door Tazteam Quote
Alex VB Geplaatst 5 Juli, 2009 Geplaatst 5 Juli, 2009 Zodra jullie weten in welke autoweek deze komt te staan sta ik in de winkel. Quote
brouwer2001 Geplaatst 5 Juli, 2009 Geplaatst 5 Juli, 2009 ik hou het in de gaten ben er zelf lid van. gr ronald Quote
Tazteam Geplaatst 9 Juli, 2009 Topic Starter Geplaatst 9 Juli, 2009 Vandaag de foto's en stukjes video opgenomen. Alles bij elkaar toch dik 4 uur geduurd voordat alles erop stond. Ben zeer benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Het artikel wordt pas over ca 6-8 weken gepubliceerd. Tot die tijd...........................afwachten. Philip Quote
Relena Geplaatst 9 Juli, 2009 Geplaatst 9 Juli, 2009 Heb nu een nog betere rede om autoweek te kopen zal het artikel zeker lezen. Indien ik het nodig acht er ook iets van zeggen. Heel leuk voor jouw Philip. Zeker voor iemand voor wie het een groot hobby is, en dat is het voor jouw. Wens je nog vele nageniet minuten. groetjes, Relena Quote
Gast Daiz Geplaatst 9 Juli, 2009 Geplaatst 9 Juli, 2009 OWwww dat is wel erg leuk dat je met je kia in de autoweek komt! Wordt die inderdaad nog meer bekend! Ben benieuwd naar het artikel!! Gefeliciteerd alvast Gr Daiz Quote
brouwer2001 Geplaatst 10 Juli, 2009 Geplaatst 10 Juli, 2009 ik ga de autoweek in de gaten houden en als het er in staat laat ik het weten. gr ronald Quote
Valentino Geplaatst 28 September, 2009 Geplaatst 28 September, 2009 Hoi, hoi. Mooi kar zeg, petje af.. Is er ook wat aan de motor gedaan om wat meer power te krijgen? Ik wil dat wel laten doen op mijn Pica, maar weet niet waar. Het is een benzine 1.0 motor dus chiptunen is voorzover ik weet geen optie.. Enige ide Quote
Tazteam Geplaatst 28 September, 2009 Topic Starter Geplaatst 28 September, 2009 Die van ons is gechipt door CTH in Belgie. Hij heeft nu ruim 70 Pk, mede te danken door open luchtfilter. Het koppel is ook gestegen, 106 Nm, en dat alles is goed voelbaar. Hij trekt niet de straatstenen eruit, maar gaat toch een stuk vlotter weg. Ik vind het geld dik en dwars waard. Philip Quote
Valentino Geplaatst 28 September, 2009 Geplaatst 28 September, 2009 Bedankt voor advies..ik neem contact met ze op. En..veel succes en plezier verder met die mooie Pica... Groetjessssssss Quote
brouwer2001 Geplaatst 29 September, 2009 Geplaatst 29 September, 2009 hoi philiip, hoe is het daar? alweer wat prijsjes te pakken gehad met de pica? wacht nog steeds oip die reportage in autoweek hopelijk deze week. gr ronald Quote
Tazteam Geplaatst 29 September, 2009 Topic Starter Geplaatst 29 September, 2009 Hier en daar nog wat prijzen behaald. Maar de auto is nu gedeeltelijk "under construction" Een aantal dingen worden/zijn gewijzigd, de foto's komen binnenkort. Over Autoweek........................onze repo is doorgeschoven:cry:, maar wanneer hij geplaatst wordt, ik weet het helaas niet. Maar laat het uiteraard wel weten. Philip Quote
willem1 Geplaatst 30 September, 2009 Geplaatst 30 September, 2009 Moet je gaan verbouwen ivm. te kleine bekerkast Philip Gefeliciteerd! Hoor wel van je wanneer de reportage alsnog verschijnt! 't Zou overigens weer een goede aanleiding kunnen zijn om (weer) eens een briefje te sturen naar Vianen....! Groeten, Willem Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 1 Oktober, 2009 Geplaatst 1 Oktober, 2009 Hoi Philip, Ik ben reuze benieuwd wat voor nieuws je nu weer aan jouw Pica maakt! Het is en blijft immers een vette Kia.. Wel jammer dat de repro in Autoweek nog steeds niet is geplaatst.. We hebben hier toch vaak zat 'reclame' voor ze gemaakt ... Hoe was het nu met die verchroomklus aan het motorblok? Is dat uiteindelijk nog wel goed gekomen? Groetjes, Peter Quote
Tazteam Geplaatst 1 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 1 Oktober, 2009 Vandaag hebben we het bericht van Autoweek vernomen dat als alles goed is.........................in week 47 geplaatst wordt, alles onder voorbehoud. Het verchromen van de kleppendeksel is uitgelopen op een fiasco, niet het resultaat wat we in gedachten hadden. Maar, we laten ons niet uit het veld slaan, dus we gaan er weer iets spektaculairs van maken. Ik houdt jullie op de hoogte;-) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.