Takis Geplaatst 9 September, 2008 Geplaatst 9 September, 2008 Philip, Gefeliciteerd met het behalen van de prijzen. Quote
Gast Pica Driver Geplaatst 15 September, 2008 Geplaatst 15 September, 2008 Gefeliciteerd met je prijzen . Dieter. Quote
Tazteam Geplaatst 15 September, 2008 Topic Starter Geplaatst 15 September, 2008 Bedankt voor de felicitaties!! Philip Quote
Gast Pica Driver Geplaatst 17 September, 2008 Geplaatst 17 September, 2008 Hoi Philip Heb jou dagboek door gekeken,wat een mooie auto Krijg nu nog meer zin in 18 Oktober Dieter. Quote
Tazteam Geplaatst 17 September, 2008 Topic Starter Geplaatst 17 September, 2008 Bedankt Dieter, en tot 18 oktober. Philip Quote
Tazteam Geplaatst 18 September, 2008 Topic Starter Geplaatst 18 September, 2008 Nieuw speeltje gekocht voor onze ride. Omdat er toch vaak avondmeetingen zijn hebben we besloten om echte neonletters op de nummerplaat aan de voorzijde te bevestigen. Hij brandt continu of kan knipperen. Hier een foto zoals het eruit ziet. Groeten Philip Quote
Gast Daiz Geplaatst 19 September, 2008 Geplaatst 19 September, 2008 DAt is nog eens gaaf !!! Zelf in elkaar gezet neem ik aan ? Je pica wordt steeds leuker!! Gr Daiz Quote
Tazteam Geplaatst 19 September, 2008 Topic Starter Geplaatst 19 September, 2008 DAt is nog eens gaaf !!! Zelf in elkaar gezet neem ik aan ? Je pica wordt steeds leuker!! Gr Daiz Bedankt voor de complimenten. Zelf in elkaar gezet, nee, dat is bijna niet te doen, zo gekocht. Is iets simpeler, maar hetzelfde effect. Philip Quote
willem1 Geplaatst 19 September, 2008 Geplaatst 19 September, 2008 Hoi Philip, Als rijdende reclame voor Kia en jij in 't bijzonder treffen we elkaar wellicht nog op 18 oktober? Wie zal 't zeggen.... Moeten er trouwens 10 aanmeldingen zijn voordat hiervan sprake is; imperative&critical? Ben wel benieuwd.... Groeten, Willem Quote
Gast Daiz Geplaatst 20 September, 2008 Geplaatst 20 September, 2008 @ Philip, ik vind hem erg mooi en stoer natuurlijk Quote
Gast Pica Driver Geplaatst 20 September, 2008 Geplaatst 20 September, 2008 Ziet er mooi uit ,nu nog achter op je kentekenplaat doen en langs een flitspaal rijden. Groeten Dieter. Quote
Tazteam Geplaatst 9 Oktober, 2008 Topic Starter Geplaatst 9 Oktober, 2008 Eindelijk weer iets gedaan aan de Tazmobiel. Eerst even een afstandsbediening ingebouwd, dit keer voor de sterrenhemel. Of ik er nog niet genoeg had................ VLNR; Voor de 40 strobo's ONDER de auto. Voor de verlichting aan de voorzijde. Voor de verlichting in de kofferbak En 1 voor de sterrenhemel. Ik heb nog 4 kanalen over, verdeeld over de auto, maar ben bang dat er zaterdag 1 kanaal beschikbaar gesteld wordt voor dit.......... Ledstrip van 1,2 mtr met 60 leds, plaatsing op het dashbord. Zaterdag gaan we kijken voor de grote verbouwing van de Pica, althans als de onderdelen die ik denk nodig te hebben gaan passen. Voorlopig ligt alles een beetje stil, begrijpelijk aan het eind van de zomer. Maar plannen genoeg voor de winter, ook de koffer gaat een ingrijpende aanpassing krijgen. Wordt vervolgd. Philip Quote
Gast Daiz Geplaatst 10 Oktober, 2008 Geplaatst 10 Oktober, 2008 Ahhh ben zeer benieuwd wat je ervan gaat maken Philip Ziet er erg leuk en eum vooral ingewikkeld uit hahahaha Ben blij dat ik een afstandbediening heb en een sleutel van me kia hahah Veel succes en plezier gr Daiz Quote
Tazteam Geplaatst 10 Oktober, 2008 Topic Starter Geplaatst 10 Oktober, 2008 Er worden zaterdag diverse delen gepast op de auto, weliswaar niet van een Picanto, gewoon iets proberen, en hopen dat het lukt. Over de AB, ik heb er ook nog 1 in de sleutel zitten Maar op de achterzijde van de AB's staat ook nog waar het voor dient, wel zo gemakkelijk Philip Quote
Gast Daiz Geplaatst 10 Oktober, 2008 Geplaatst 10 Oktober, 2008 Ahhh dus je kan er NOG uitkomen haha Ben benieuwd wat voor onderdelen je gaat passen Gr Daiz Quote
Tazteam Geplaatst 10 Oktober, 2008 Topic Starter Geplaatst 10 Oktober, 2008 Ik heb deze week een mailtje ontvangen uit een ver oosters land. Er is een nieuwe moderne Picanto-grille beschikbaar. De prijs is nog niet bekend, wordt geleverd met primer, een kwestie van aflakken en klaar. Hier de beschikbare foto: Quote
Rio-man Geplaatst 10 Oktober, 2008 Geplaatst 10 Oktober, 2008 Hmm.. vind hem niet echt mooi om eerlijk te zijn, maar hij is wel wat sportiever geloof ik. Quote
Tazteam Geplaatst 11 Oktober, 2008 Topic Starter Geplaatst 11 Oktober, 2008 Dit gaat een nieuwe lijn worden van bepaalde aanbouwdelen, zoals skirts, spoilers ed. Ze wachten momenteel nog op een dealer/vertegenwoordiger in het westen, dan worden ook de prijzen bekend, dit ivm het verschepen enz. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 11 Oktober, 2008 Geplaatst 11 Oktober, 2008 Hoi Philip, Zou mooi zijn als iemand dat dealerschap weet aan te trekken, die nauwbetrokken is bij de club. Denk dat je via de club ook de meeste interesse zult krijgen voor dergelijke onderdelen. Ik zou hopen en wensen dat het er ook voor de Rio komt, maar daar ga ik al niet van uit.... Groeten, Peter Quote
Tazteam Geplaatst 11 Oktober, 2008 Topic Starter Geplaatst 11 Oktober, 2008 Hoi Philip,Zou mooi zijn als iemand dat dealerschap weet aan te trekken, die nauwbetrokken is bij de club. Denk dat je via de club ook de meeste interesse zult krijgen voor dergelijke onderdelen. Ik zou hopen en wensen dat het er ook voor de Rio komt, maar daar ga ik al niet van uit.... Groeten, Peter Ik zal een dezer dagen eens informeren. Vandaag gekeken voor wat onderdelen voor de Pica, helaas niets wat maar in de richting kwam qua vorm. Daarom zijn we overgestapt naar ander soort van toevoegingen, de eerste dingen al gevonden op internet Vandaag ook de ledstrip gemonteerd, van links naar rechts over het dashboard. Hier een foto vanaf de voorzijde: Het moeilijkste van alles was om de strip te buigen in de vorm van het dashboard, maar aardig gelukt: Helaas niet op de AB gemonteerd, ik had nog een schakelaar in het dash over, naast die van de neons en de dvd schermen Philip Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 11 Oktober, 2008 Geplaatst 11 Oktober, 2008 Hoi Philip, Dat ziet er zeer fraai uit. Wat kost zo'n strip en waar heb je het vandaan? Is het geschikt voor montage aan de buitenzijde en/of onderzijde van de auto? Groeten, Peter P.s. lang niet alles MOET op afstand bedienbaar zijn, het ziet er fraai uit en het werkt, dat is het belangrijkste. Quote
Tazteam Geplaatst 11 Oktober, 2008 Topic Starter Geplaatst 11 Oktober, 2008 Hoi Philip,Dat ziet er zeer fraai uit. Wat kost zo'n strip en waar heb je het vandaan? Is het geschikt voor montage aan de buitenzijde en/of onderzijde van de auto? Groeten, Peter . Strip kan aan de buitenzijde geplaatst worden, maar het liefste toch een indoor plekkie. Onderzijde van auto wordt afgeraden. Kosten ca 25 euri ex verzending, via een webwinkel in Duitsland. Philip Quote
Gast Daiz Geplaatst 12 Oktober, 2008 Geplaatst 12 Oktober, 2008 Ejzz Philip, ziet er erg mooi uit zeg al die lichtjes Vooral het buigen is mooi gelukt! Gr Daiz Quote
Tazteam Geplaatst 25 Oktober, 2008 Topic Starter Geplaatst 25 Oktober, 2008 Vandaag besloten dat er weer wat aan de Pica gaat gebeuren. We hebben nog een andere kleppendeksel liggen, en deze van de week een speciale behandeling krijgen. Hoe en wat........................verrassing. Het is een speciale behandeling die alleen in Amerika gebeurt, en dan ook alleen maar bij Harley Davidson. Nog een week geduld.............zijn de foto's ook beschikbaar. Ben eigenlijk net zo benieuwd naar het resultaat als jullie Philip Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.