Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jemig! Wat een geknipper zeg!

Brand dat alleen als er een portier open is, of ook tijdens het rijden??

Ik zou er denk ik helemaal hoorendol van worden..

Maar goed, het ziet er op zich leuk uit... Keep it up!

Groeten,

Peter

Geplaatst

Hahaha, hoe gek kan je zijn :lol:

De verlichting kan in principe altijd branden, maar is voornamelijk bedoelt voor de avondmeetingen die wij doen met onze auto.

Nu staat de generator in randomplay, zo'n 10 verschillende lichtpatronen, maar zijn op zoek naar het juiste lichtpatroon met de juiste snelheid, alles is in te stellen naar eigen smaak :wink:

Maar voorlopig eerst even genieten.

Philip

• 1 maand later...
Geplaatst

Wat anders.

Vorig jaar hebben we ons Italie verhaal gedaan, dit jaar komt er weer iets bij:

Wij zijn uitgenodigd om naar Engeland te komen om deel te nemen aan de Open Engelse Finale Sound Quality.

Dit geheel vindt plaats in Doncaster.

Het blijkt een grote CustomCarShow te zijn waar wij met deze finale een onderdeel zijn.

Omdat het niet bij de deur ligt, wordt het weer een weekje vakantie :wink:

More info soon..................

Philip

donny_show.jpg

Geplaatst

We gaan het proberen Willem!!

Maar we varen vanaf Duinkerken naar Dover, is iets langer varen, maar spotgoedkoop tov Calais-Dover.

Scheelt bijna 60 euri, en in deze tijd is dat lekker meegenomen.

Maar zover is het nog niet, eerst de wagen nog verder uitbreiden met wat leuke dingen, de veranderingen gaan waarschijnlijk volgende week zondag hier te zien zijn.

Philip

Geplaatst

Yep, ieder eurootje is er een, gelijk heb je!

Met wat googlen kom je trouwens een heel eind dezer dagen (spreek uit ervaring)

Pas je wel op daar in Engeland, rijden daar aan de verkeerde kant van de weg, roundabouts zijn net wat anders (kan zomaar een witte stip zijn), geen euro's, dure benzine maar geweldige pubs, prachtige 'British humour' en gevoel voor tradities enz.

En je bent Dutchman, dat heeft zo z'n voordelen, echt waar!

Neem wat stroopwafels mee en een paar Delftsblauwe molentjes.....

Al met al een mooie locatie om die SUPERCUP weer naar huis te nemen gelijk als vorig jaar! Reken op je!

Zie de modificaties tegemoet! :wink:

• 2 weken later...
Geplaatst

Er is een kink in de kabel gekomen in ons Engeland verhaal.

De wedstrijd is gecancelled :evil::evil::evil::evil:

Beide organisaties konden het onderling niet eens worden, en daarom: hup, weg ermee, van de lijst af, geen SQ wedstrijd meer bij Donny's :(

Maar..............we gaan wel naar Engeland, nu lekker een paar dagen toeren.

Zo doen wij straks lekker Blackpool aan, de stad is in deze dagen inmens verlicht, leuk om te zien lijkt mij.

Ook even Birmingham aandoen, wat oude vrienden bezoeken, rondkijken hier en daar, kortom lekker een paar dagen weg.

Philip

Geplaatst

Perfide Albion.... :wink:

Enne...wel aan de linkerkant van de weg rijden Philip! Ook bij die attentiemomenten dat je weer wegrijdt van een benzinestation, parkeerplaats enz. Automatisch ga je weer voor hen naar de verkeerde kant....

Veel plezier en hele goede vakantie in Engeland! :D

Geplaatst

Owww wat jammer !!!

Achhh een volgende wedstrijd komt er vast wel weer aan! :D

Veel plezier op de Engelseweg :P en een fijne vakantie :D

Geplaatst

Helaas valt die wedstrijd / meeting dan af, maar vergeet niet.. op de Meeting in Oss word ook een beker weg gegeven...

Dus in zekere zin.. al maken we er een leuke dag van, er is dus alsnog een kleine wedstrijd...

Veel plezier in Engeland, drive safely.

Vergeet de 'stickers' niet, voor op je koplampen.. anders verblind je de Britse automobilisten misschien...

Groetjes,

Peter

Geplaatst

hahahha zij die lichten zo fel? :P dacht dat ze mijne al aardig blauw waren...maak wel keer een foto ;)

Geplaatst

Hoi Daisy,

In Engeland rijden ze aan de 'verkeerde' kant van de weg... de koplampen schijnen daar dus ook precies de andere kant op, ten opzichte van hier...

Doordat onze koplampen voor hun dus juist naar de tegenliggers wijzen, zijn er speciale stickers, die de lichtstraal 'breken' zodat je dus geen mede-weggebruikers blindeerd met je lampjes...

@Taz: mocht je van die stickers gebruiken en de kans hebben, maak je dan een plaatje?? Maakt het o zo veel duidelijker ;)

Groeten,

Peter

Geplaatst

Hey Philip een vraagje,

Ik zag tot mijn verbazing dat er een schroef (goudkleurig) met nummer 4.. op de grond van de bijrijders kant lag??

Waar komt deze schroef vandaan? Ik zelf dacht bij de verwarming of iets (hebben we los gemaakt voor spuitwerk enz) Maar dat is het dus niet HELP :P

en nog een vraagje: Waar heb jij jou sideskirts vandaan? heb die ker gezien op een foto..weet even niet waar precies. 2 blauwe kia's stonden erop ;) die sideskirts vind ik wel erg mooi!!! :D

Gr daiz

Geplaatst
Hey Philip een vraagje,

Ik zag tot mijn verbazing dat er een schroef (goudkleurig) met nummer 4.. op de grond van de bijrijders kant lag??

Waar komt deze schroef vandaan? Ik zelf dacht bij de verwarming of iets (hebben we los gemaakt voor spuitwerk enz) Maar dat is het dus niet HELP :P

en nog een vraagje: Waar heb jij jou sideskirts vandaan? heb die ker gezien op een foto..weet even niet waar precies. 2 blauwe kia's stonden erop ;) die sideskirts vind ik wel erg mooi!!! :D

Gr daiz

Over die schroef??????????????

De side skirts komen van een Picarijder uit Belgie, hier bekend als Pippo.

Waren al gespoten toen ik ze kocht, maar moesten toen nog wel "even" aangepast worden in de breedte.

Maar volgens mij zijn het universele skirts, OF ze lijken sprekend op die van een Chrysler Neon.

Wel bezig om bepaalde delen aangepast te krijgen aan de Pica, gaat wel een winterprojekt worden.

Vandaag zitten ook de standaard achterlichten weer in onze Pica, de lak begon te scheuren, een soort van chemische reactie tussen bepaalde laklagen.

Ook even wat resultaten met de Pica.

Zaterdag waren we bij Showoffimports in Dongen, hier de 1e plaats ICE behaald.

Zondag waren we in Belgie, Peer, hier hebben we bij "overige merken" de 1e plaats behaald.

Alle auto's werden hier gekeurd door Duitsers, die dit bijna wekelijks doen, en waren zeer onder de indruk van de auto.

Morgen plaats ik wel even de foto's van de trofee?n.

Groeten

Philip

Geplaatst

Hoi Philip,

Zonde van die achterlichten zeg! Ik ben juist zo onder de indruk van die dingen.. zou willen dat ik zoiets ook voor mijn Rio had..

Maar neem aan dat je ze er uiteindelijk weer op zult zetten?

Leuk te horen dat je wederom in de prijzen bent gevallen! Proficiat!

We hadden je vandaag zeker wel erbij kunnen hebben in Den Bosch. Was hardstikke gezellig, maar waren slechts de enige 2 Kia's...

Heb toch de indruk dat Kia bij dat soort evenementen Kia met een boogje gemeden word en iedereen standaard bij de Opels, Volkswagens, Peugeot's en renaults etc. gaat kijken.

Is wel erg jammer...

Fijne avond nog,

Peter

Geplaatst

"Ook even wat resultaten met de Pica.

Zaterdag waren we bij Showoffimports in Dongen, hier de 1e plaats ICE behaald.

Zondag waren we in Belgie, Peer, hier hebben we bij "overige merken" de 1e plaats behaald.

Alle auto's werden hier gekeurd door Duitsers, die dit bijna wekelijks doen, en waren zeer onder de indruk van de auto.

Morgen plaats ik wel even de foto's van de trofee?n"

Mooi werk Philip! 't Werd weer tijd dat je een mooie bokaal mee naar huis mocht meenemen! (geintje)

En dat nu eens echte deskundigen je bolide hebben geinspecteerd!

Felicitaties!

Geplaatst
Hoi Philip,

Zonde van die achterlichten zeg! Ik ben juist zo onder de indruk van die dingen.. zou willen dat ik zoiets ook voor mijn Rio had..

Gewoon een kwestie van wat lef, vrije tijd, maar vooral heel veel geduld, kan jij ze ook maken voor de Rio.

Maar neem aan dat je ze er uiteindelijk weer op zult zetten?

Ze komen er idd weer terug op. hopelijk binnen 14 dagen, net voor mijn rit naar Engeland

Leuk te horen dat je wederom in de prijzen bent gevallen! Proficiat!

We hadden je vandaag zeker wel erbij kunnen hebben in Den Bosch. Was hardstikke gezellig, maar waren slechts de enige 2 Kia's...

Heb toch de indruk dat Kia bij dat soort evenementen Kia met een boogje gemeden word en iedereen standaard bij de Opels, Volkswagens, Peugeot's en renaults etc. gaat kijken.

Is wel erg jammer...

Fijne avond nog,

Peter

Dank voor de felicitaties.

En over dat boogje rond een Kia lopen, merken wij wekelijks, maar met een klein beetje overtuiging krijgen we toch de juiste aandacht

Geplaatst

Hoi Philip,

Inderdaad, want toen Daisy even gas gaf en liet horen dat haar uitlaatje toch wel meer herrie maakt dan een 'doorsnee' auto, en daarna ook de audio een stukje los trok, kwamen de mensen wel even kijken.. Was alleen wel letterlijk even, want langer als een half uur duurde het niet...

Tsja dat lef is er op zich wel bij mij, maar weet niet waar ik moet beginnen. Denk dat wij het eerst maar eens gaan hebben over hoe en wat met audio in mijn kofferbakje...

Ook daarmee is het weer dat ik wel wil en op zich wel t lef heb, alleen weet ik niet goed waar ik moet beginnen. Ik heb geen zin om door onwetendheid bakken geld weg te kunnen gaan gooien, omdat ik mooie onderdeeltjes opgeblazen heb ofzo..

Groeten,

Peter

Geplaatst

Klopt helemaal, dit was bij Showofimports in Dongen.

Leuke dag, goed weer, lekker bij kunnen kletsen met diverse andere tuningfreaks.

En een leuke beker voor beste ICE, In Car Entertainment, ofwel alles met audio en video.

Philip

Geplaatst

Ahhh kijk nu weet ik ook eens wat ICE inhoud haha ;)

Was gisteren al aan het kijken van WAT betekent dat..

Ja gisteren was wel gaaf hoor met m'n geluid...en ik dus dus 119 decibel GENOEG voor ff :P

Mooie auto hoor Philip :D en gefeli!!!

Gr Daiz

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...