Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Rio CP Super Pack

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lol, eerst even bij deze laten? ;)

Heb nu:

RVS handgrepen

RVS achterklepsierlijst

Inbouw Navigon N70 Premium navigatie op dashboard

GP Thunder 7500k

Ik plaats het morgen als het niet regent en boven de 10*C is, daarna komen natuurlijk de foto's. ;)

Geplaatst

Super makkelijk. Je moet je handgrepen even goed ontvetten, daarna met alcohol en plakken maar. Zit 3M tape op dus dat plakt wel goed.

Hier boven staan ze al; http://www.ebay.com/...=item3f130e9a9f

Dat zijn volgens mij dezelfde! Die waar ik ze vandaan heb heeft de advertentie niet meer online, maar het is hetzelfde merk.

Plak je die dingen er gewoon overheen? En zit dat dan beetje stevig? (met name bij het knopje voor openen van de deur)

Geplaatst

Het zit erop! Wat een werk, naja ik wilde hem perfect aangesloten hebben dus elke mm moest nauwkeurig.

Ik vind het echt super mooi staan!

Zie hieronder de foto's!

IMG_2913.jpg

IMG_2919.jpg

IMG_2931.jpg

Geplaatst

Het zit erop! Wat een werk, naja ik wilde hem perfect aangesloten hebben dus elke mm moest nauwkeurig.

Ik vind het echt super mooi staan!

Zie hieronder de foto's!

IMG_2913.jpg

IMG_2919.jpg

IMG_2931.jpg

ja heel mooi een witte kan het toch erg goed hebben al dat chroom

heb mijn hand grepen nog steeds niet binnen :chris:

maar hoeveel scheeld het nu om dat je hem er zelf op plakt ????

Geplaatst

Remko,

Die handgrepen plak je die gewoon over je huidige grepen heen? En zit dit goed ivm het open en sluit knopje?

als je goed kijkt dan zie je op de fotos van de hand grepen dat er een apart plakkertje (dubbelzijdig tape) is voor dat knopje

en de rest word gewoon over je bestaande hand greep geplakt

en als je je greep goed ontvet en schoon maakt dan komt het er met een beetje pech nooit meer van af zo goed plakt dat dat dubbelzijdig tape

Geplaatst

ja heel mooi een witte kan het toch erg goed hebben al dat chroom

heb mijn hand grepen nog steeds niet binnen :chris:

maar hoeveel scheeld het nu om dat je hem er zelf op plakt ????

scheelde 50 euro, ik heb hem voor 57 euro gekregen.

Remko,

Die handgrepen plak je die gewoon over je huidige grepen heen? En zit dit goed ivm het open en sluit knopje?

Zoals xtra40 zegt, je plakt het over je bestaande handgreep heen, dit gaat echt super goed. Alcohol gebruiken om te ontvetten.

Zit echt uitstekend met je knopje, dat blijft werken zoals het moet.

@xtra40 wil je het eraf kun je altijd nog een föhn gebruiken ;)

Geplaatst

Hallo Remco,

Ik zie dat je achteruitrijsensoren ook in kleur zijn. Was dit zo vanaf fabriek, of heb je dit ook zelf aangepast?

Gr. Leo.

Geplaatst

Zit er strak op Remko, sjiek de friemel..

Vind.het toch al heel mooi, chrome op de auto.

Onze auto krijgt ook een luxe behandeling...

Moet het toch een beetje eigen maken ....

Geplaatst

Hallo Remco,

Ik zie dat je achteruitrijsensoren ook in kleur zijn. Was dit zo vanaf fabriek, of heb je dit ook zelf aangepast?

Gr. Leo.

Waren vanaf fabriek al wit.

@Remko, what's next ? ga je ook voor de chroomstrip op de voorbumper ? Vind die persoonlijk wel mooi.

Voorbumperstrip vind ik heel mooi, kosten 130 euro bij de dealer als je het zelf doet... maar denk het nu even niet. :P

Is toch wel heel mooi strap he de achterstrip ;) ? ben er zo blij mee.

Geplaatst

Mooie bolide geworden Remko, ik moet zeggen dat chromen sierstrips bij jou bolide ook niet misstaan. Zie maar es bij mijn KIA rio.

Geplaatst

De dubbele uitlaat had ik achteraf gezien liever niet gedaan, lijkt wat goedkoop.

Bedoel je het metaal? Ik wil hem graag kopen namelijk, maar als het niks is wil ik het natuurlijk niet, dan geef ik het liever uit aan chroomaccessoires oid.

Geplaatst

@RioRom, hij zit wat te laag waardoor je te duidelijk ziet dat het niet de echte uitlaat is. Ik zal asap een foto maken van dichtbij, de kwaliteit is verder goed.

Geplaatst

Bink, zou je ons kunnen trakteren op je RVS raamlijst foto's? Misschien een paar van dichtbij, bovenaf.. kijken hoe ze aansluiten! En ben erg benieuwd hoe ze blijven zitten? Bij mij lieten ze namelijk steeds los bij de Venga.

Je hebt trouwens leuke originele foto's staan in je garage!

Geplaatst

Zal morgenochtend even foto's maken van de uitlaat en de raamlijsten, ik moet wel bekennen dat de foto's door mijn lieve vriendin zijn gemaakt :)

Geplaatst

Zal morgenochtend even foto's maken van de uitlaat en de raamlijsten, ik moet wel bekennen dat de foto's door mijn lieve vriendin zijn gemaakt :)

Nice! Zo'n vriendin heb ik niet... stiekem vind ik altijd leuk om foto's te maken, maar dat hadden jullie nog niet gemerkt denk ik. :no:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...