Bink058 Geplaatst 29 Februari, 2012 Geplaatst 29 Februari, 2012 Remko wat wordt de volgende upgrade ? Quote
Remko .me Geplaatst 29 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 29 Februari, 2012 Lol, eerst even bij deze laten? Heb nu: RVS handgrepen RVS achterklepsierlijst Inbouw Navigon N70 Premium navigatie op dashboard GP Thunder 7500k Ik plaats het morgen als het niet regent en boven de 10*C is, daarna komen natuurlijk de foto's. Quote
blackviper Geplaatst 1 Maart, 2012 Geplaatst 1 Maart, 2012 Super makkelijk. Je moet je handgrepen even goed ontvetten, daarna met alcohol en plakken maar. Zit 3M tape op dus dat plakt wel goed. Hier boven staan ze al; http://www.ebay.com/...=item3f130e9a9f Dat zijn volgens mij dezelfde! Die waar ik ze vandaan heb heeft de advertentie niet meer online, maar het is hetzelfde merk. Plak je die dingen er gewoon overheen? En zit dat dan beetje stevig? (met name bij het knopje voor openen van de deur) Quote
Remko .me Geplaatst 1 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 1 Maart, 2012 Het zit erop! Wat een werk, naja ik wilde hem perfect aangesloten hebben dus elke mm moest nauwkeurig. Ik vind het echt super mooi staan! Zie hieronder de foto's! Quote
xtra40 Geplaatst 1 Maart, 2012 Geplaatst 1 Maart, 2012 Het zit erop! Wat een werk, naja ik wilde hem perfect aangesloten hebben dus elke mm moest nauwkeurig. Ik vind het echt super mooi staan! Zie hieronder de foto's! ja heel mooi een witte kan het toch erg goed hebben al dat chroom heb mijn hand grepen nog steeds niet binnen maar hoeveel scheeld het nu om dat je hem er zelf op plakt ???? Quote
blackviper Geplaatst 1 Maart, 2012 Geplaatst 1 Maart, 2012 Remko, Die handgrepen plak je die gewoon over je huidige grepen heen? En zit dit goed ivm het open en sluit knopje? Quote
xtra40 Geplaatst 1 Maart, 2012 Geplaatst 1 Maart, 2012 Remko, Die handgrepen plak je die gewoon over je huidige grepen heen? En zit dit goed ivm het open en sluit knopje? als je goed kijkt dan zie je op de fotos van de hand grepen dat er een apart plakkertje (dubbelzijdig tape) is voor dat knopje en de rest word gewoon over je bestaande hand greep geplakt en als je je greep goed ontvet en schoon maakt dan komt het er met een beetje pech nooit meer van af zo goed plakt dat dat dubbelzijdig tape Quote
Remko .me Geplaatst 1 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 1 Maart, 2012 ja heel mooi een witte kan het toch erg goed hebben al dat chroom heb mijn hand grepen nog steeds niet binnen maar hoeveel scheeld het nu om dat je hem er zelf op plakt ???? scheelde 50 euro, ik heb hem voor 57 euro gekregen. Remko, Die handgrepen plak je die gewoon over je huidige grepen heen? En zit dit goed ivm het open en sluit knopje? Zoals xtra40 zegt, je plakt het over je bestaande handgreep heen, dit gaat echt super goed. Alcohol gebruiken om te ontvetten. Zit echt uitstekend met je knopje, dat blijft werken zoals het moet. @xtra40 wil je het eraf kun je altijd nog een föhn gebruiken Quote
Remko .me Geplaatst 1 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 1 Maart, 2012 Hier nog twee foto's; (even beter geschoten, de camera deed wat vaag) Quote
Leo 442 Geplaatst 1 Maart, 2012 Geplaatst 1 Maart, 2012 Hallo Remco, Ik zie dat je achteruitrijsensoren ook in kleur zijn. Was dit zo vanaf fabriek, of heb je dit ook zelf aangepast? Gr. Leo. Quote
Hitmark Geplaatst 1 Maart, 2012 Geplaatst 1 Maart, 2012 Zit er strak op Remko, sjiek de friemel.. Vind.het toch al heel mooi, chrome op de auto. Onze auto krijgt ook een luxe behandeling... Moet het toch een beetje eigen maken .... Quote
Bink058 Geplaatst 1 Maart, 2012 Geplaatst 1 Maart, 2012 @Remko, what's next ? ga je ook voor de chroomstrip op de voorbumper ? Vind die persoonlijk wel mooi. Quote
Remko .me Geplaatst 1 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 1 Maart, 2012 Hallo Remco, Ik zie dat je achteruitrijsensoren ook in kleur zijn. Was dit zo vanaf fabriek, of heb je dit ook zelf aangepast? Gr. Leo. Waren vanaf fabriek al wit. @Remko, what's next ? ga je ook voor de chroomstrip op de voorbumper ? Vind die persoonlijk wel mooi. Voorbumperstrip vind ik heel mooi, kosten 130 euro bij de dealer als je het zelf doet... maar denk het nu even niet. Is toch wel heel mooi strap he de achterstrip ? ben er zo blij mee. Quote
Remko .me Geplaatst 1 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 1 Maart, 2012 Zo, alle accessoires en foto's die hier ook in dit topic te vinden zijn, staan nu in mijn album. http://www.kiaclub.nl/garage/vehicle/456-kia-rio/ Voorlopig even genoeg accessoires.... of toch niet. Quote
Bink058 Geplaatst 1 Maart, 2012 Geplaatst 1 Maart, 2012 Mooie bolide geworden Remko, ik moet zeggen dat chromen sierstrips bij jou bolide ook niet misstaan. Zie maar es bij mijn KIA rio. Quote
Bink058 Geplaatst 1 Maart, 2012 Geplaatst 1 Maart, 2012 De dubbele uitlaat had ik achteraf gezien liever niet gedaan, lijkt wat goedkoop. Quote
Remko .me Geplaatst 1 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 1 Maart, 2012 Ik had ook al op je auto gereageerd, ziet er echt strak uit man die raamlijsten! Uitlaat vind ik wel nice hoor!! Quote
Bink058 Geplaatst 1 Maart, 2012 Geplaatst 1 Maart, 2012 Had ik gezien Remko, maar zoals gewoonlijk reageer ik weer eens te snel 1 Quote
RioTom Geplaatst 1 Maart, 2012 Geplaatst 1 Maart, 2012 De dubbele uitlaat had ik achteraf gezien liever niet gedaan, lijkt wat goedkoop. Bedoel je het metaal? Ik wil hem graag kopen namelijk, maar als het niks is wil ik het natuurlijk niet, dan geef ik het liever uit aan chroomaccessoires oid. Quote
Bink058 Geplaatst 1 Maart, 2012 Geplaatst 1 Maart, 2012 @RioRom, hij zit wat te laag waardoor je te duidelijk ziet dat het niet de echte uitlaat is. Ik zal asap een foto maken van dichtbij, de kwaliteit is verder goed. Quote
RioTom Geplaatst 1 Maart, 2012 Geplaatst 1 Maart, 2012 Zou je ook een foto willen maken van de bevestiging en die willen delen met ons? Quote
Remko .me Geplaatst 1 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 1 Maart, 2012 Bink, zou je ons kunnen trakteren op je RVS raamlijst foto's? Misschien een paar van dichtbij, bovenaf.. kijken hoe ze aansluiten! En ben erg benieuwd hoe ze blijven zitten? Bij mij lieten ze namelijk steeds los bij de Venga. Je hebt trouwens leuke originele foto's staan in je garage! Quote
Bink058 Geplaatst 2 Maart, 2012 Geplaatst 2 Maart, 2012 Zal morgenochtend even foto's maken van de uitlaat en de raamlijsten, ik moet wel bekennen dat de foto's door mijn lieve vriendin zijn gemaakt Quote
Remko .me Geplaatst 2 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 Maart, 2012 Zal morgenochtend even foto's maken van de uitlaat en de raamlijsten, ik moet wel bekennen dat de foto's door mijn lieve vriendin zijn gemaakt Nice! Zo'n vriendin heb ik niet... stiekem vind ik altijd leuk om foto's te maken, maar dat hadden jullie nog niet gemerkt denk ik. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.