Bink058 Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Hahahah nou moet de foto's nu zelf maken Remko, ze zei iets van (idiot ik ga geen foto van een uitlaat maken op het parkeerterrein) Quote
Bink058 Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Hierbij de foto's, let niet op de smerigheid de auto is al 3 weken auto Quote
Bink058 Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 En voor Remko een kiekje van de raamstrip Quote
RioTom Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Kijk, daar heb ik wat aan! Super, bedankt voor de foto's Quote
Remko .me Geplaatst 3 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2012 Bedankt voor de foto's! Ziet er goed uit! Heb jij er ook echt de prijs voor betaald zoals geadviseerd? -------- Ik wil het eco logo eraf halen, maar twijfel, don't ask me why. Ik vind het namelijk ook niet storend of lelijk staan op de witte Rio. Wat vinden jullie; Quote
Rio Rio Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Niet storend op een witte. Daarom laat ik het ook op de mijne zitten Quote
Remko .me Geplaatst 3 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2012 Niet storend op een witte. Daarom laat ik het ook op de mijne zitten Dat heb ik dus ook, ik vind het niet storend, vooral niet op foto's. Maar als ik soms vanuit een hoek kijk denk ik, zonder zou mooier staan. Ik zie dat iedereen hem eraf haalt en vraag me af waarom. Ik heb hem tot nu toe altijd laten zitten en denk dat ook zo te laten. Quote
Rio Rio Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Dat heb ik dus ook, ik vind het niet storend, vooral niet op foto's. Maar als ik soms vanuit een hoek kijk denk ik, zonder zou mooier staan. Ik zie dat iedereen hem eraf haalt en vraag me af waarom. Ik heb hem tot nu toe altijd laten zitten en denk dat ook zo te laten. Misschien zodat niemand kan zien dat het "maar" een 1.1 of 1.2 is? Quote
RioTom Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Nou ik haal hem er binnenkort in ieder geval af Quote
xtra40 Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Bij min gaat alles er binnenkort af mooi maagdelijk glad de achterkant vind ik mooi Quote
Hitmark Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Vind het persoonlijk geen gezicht.... bij onze rio gaat het er dan ook af... Quote
Remko .me Geplaatst 3 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2012 Boeiend of iemand ziet dat je een 1.2 hebt, prima toch. Ik laat het er voor nu even op, ik heb mezelf overtuigd. Bij een witte Rio staat het vind ik niet lelijk, met de RVS lijst achterop bij mij twijfelde ik, maar net met een kritisch oog gekeken en laat het gewoon lekker zitten. Groene op dit witte staat niet lelijk. Misschien haal ik het er later nog af. @Hitmark welke kleur heb je? Ik vond het bij de blauwe inderdaad geen gezicht Quote
bigwade Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Laat maar zitten tot je huis wordt opgeleverd. Maakt misschien goede indruk bij de buren. Zelf vind ik het totaal belachelijk dat iemand (lees fabrikant/marketing afdeling) überhaupt het woord eco op een auto durft te plakken. Het is namelijk niet zo. Quote
Remko .me Geplaatst 3 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2012 Haha, ja je hebt wel een goede punt. Puur gevoelsmatig zegt de auto tegen mij; laat zitten, hahaha... De Hyundai doet het nog beter, blue Maar koop jij nou even een Gloria FM10, dan kom ik binnenkort een sample brengen. Quote
Bink058 Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 @Remko, ik had de uitlaat en sierstrips bij de koop gekregen. Wat betreft het logo zeg ik weghalen is veel mooier zonder dat logo. Quote
Remko .me Geplaatst 3 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2012 @Remko, ik had de uitlaat en sierstrips bij de koop gekregen. Wat betreft het logo zeg ik weghalen is veel mooier zonder dat logo. Nice, goede deal! Logo heb jij er wel af zag ik!! Ziet er goed uit! Sowieso mag je trots zijn op je auto! Quote
Hansi2124 Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Ik zou dat Eco logo ook wel weg willen hebben, maar mijn vrouw wil het laten zitten...... De auto is bijna klaar bij de dealer. Het wachten is op de afneembare trekhaak die nog uit Korea moet komen en gemonteerd moet worden. Hopelijk kunnen we de auto a.s. vrijdag ophalen. Quote
Remko .me Geplaatst 3 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2012 Nice, hoop het ook!! Ecologo, gewoon stiekem als je de auto aan het wassen bent; fohn erop, goed warm laten worden, daarna met een visdraadje achter het logo langs en klaar. Zeg je tegen vrouw: "Het viel er zomaar af..." Quote
Hansi2124 Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Hahaha, ja daar zal ze intrappen: "Schat, ik neem even je föhn mee naar de auto om hem droog te blazen. Oeps, sorry. Het logo ging er spontaan af. Zeker slechte kwaliteit lijm....." Quote
bigwade Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Die foam en hoge drukspuit hebben het straks gewoon gedaan..toch ? btw leest ze mee ? Quote
Remko .me Geplaatst 3 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2012 Maar ik heb van bigwade geleerd dat je niet altijd naar je vrouw moet luisteren. 1 Quote
Bink058 Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Gewoon eerlijk zijn dat je hem ecologisch hebt verwijderd 1 Quote
Hitmark Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Boeiend of iemand ziet dat je een 1.2 hebt, prima toch. Ik laat het er voor nu even op, ik heb mezelf overtuigd. Bij een witte Rio staat het vind ik niet lelijk, met de RVS lijst achterop bij mij twijfelde ik, maar net met een kritisch oog gekeken en laat het gewoon lekker zitten. Groene op dit witte staat niet lelijk. Misschien haal ik het er later nog af. @Hitmark welke kleur heb je? Ik vond het bij de blauwe inderdaad geen gezicht Een Rode Remko.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.