Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Rio CP Super Pack

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vanmorgen vroeg opgestaan om mijn nieuwe auto te halen bij de dealer Leendert van der Born. Ik heb al eerder geschreven dat ik een nieuwe auto gekocht heb en hem vandaag mocht ophalen. Ik heb een nieuwe Kia Rio Super Pack gekozen in het wit!

Bij de dealer vanmorgen ben ik echt super geholpen! (Thanks Peterrrrr) Het was voor mij een nieuwe ervaring dat de dealer alles zo goed uitlegde.

Er zitten zoveel functies op dat ik nog wel even zoet ben om alles uit te zoeken. Het leukst vind ik dat de inbouw navigatie bij de Rio links van het stuur zit, dit kun je mooi naar beneden klappen.

Wat mij het meeste opvalt is het rijden met de Rio! Wat is dat toch vele malen lekkerder dan de Venga. Heb nog nooit zo'n fijne auto gehad. De afwerking van Rio is luxer, ik merk dat er beter materiaal gebruikt is. Het dashboard is van kunstleer wat erg chique lijkt maar ook sterk lijkt te zijn. Led verlichting is erg mooi en met alle andere luxe ben ik wel even bezig om het uit te vogelen. Al met al een super mooie auto! Ik heb wat foto's geplaatst om een indruk te geven van hoe hij eruit ziet.

PA087227-1024x768.jpg

PA087208.jpg

foto6-1024x764.jpg

PA087165-1024x768.jpg

PA087168-1024x768.jpg

PA087178-1024x768.jpg

PA087222-1024x768.jpg

Ik hoop veel rijplezier te beleven aan mijn nieuwe auto!

Geplaatst

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Echt een hele mooie auto die Rio, goede kleur, stoere velgen.

Bij ons in de buurt ook al een paar nieuwe Rio's zien rijden, prachtige auto.

Veel plezier met de Rio en veilige kilometers maken.

Geplaatst

Mooie schuit man......

Nog zand gevonden van het gummen van gisteren ?

Was best leuk heb ik gehoord..

peterrrrrrrrrrrrr rond 12ven met migraine naar huis gegaan ?

Dat "denk aan mij" ding op de dash vind ik wel heel erg wat minder...... :D

Geplaatst

Thanks! :)

Ieder zijn smaak denk ik, rijdt wel fijn. Is er ook zo af te klikken en is het zo weer weg. Mooi systeem dat wel.

Is volledig geïntegreerd met je auto.

Geplaatst

Hele mooie auto Remko, gefeliciteerd!

Ben het eens met BW. Dat lijstje is de vervanger van de bloemetjes in de VW (Beetle).

Geen last van vliegroest.....?

Geplaatst

Nee.....toch niet!;)

Remko, auto eens goed bekeken maar ziet er kek uit.

Ga je van genieten! Als jij nu eens samen met meneer

Maus een meeting organiseert als trotse bezitter van

de 1e witte Rio.....:)

Geplaatst

Foto lijst stelt inderdaad niet veel voor, zag dat je het er ook uit kun halen... Wellicht. Ach nu een foto erin gedaan, heeft stiekem ook wel wat.

Bedankt ! Ben er ook onwijs blij mee!

Geen vliegroest. Zal ik je is een tip geven hoe je dat kunt zien? Als je bijvoorbeeld steenslag hebt dan kun je ook je auto ermee schoonmaken; super spul en haalt roest weg.

Je hebt Iron.X van Carpro, ook fantastisch voor je velgen schoon te maken. Is erg krachtig. Zie hier;

http://www.youtube.com/watch?v=fcZFvPvnH1Y&sns=em

Roze betekent aanslag, vet, rotzooi. Keer goed behandelen en daarna in een goede wax en daarna aftoppen met een carb wax en je hebt een shield!

Meeting met een was/poets workshop door Alex en mij lijkt me leuk! Alleen dan wel even na de winter.. ;)

Geplaatst
Het ziet er nu zo uit met foto;

Dat hadden we al geconstateerd bij de 2e foto

van de fotoreeks aan het begin van het topic.

Jij bent ook wel een echte knuffelbeer of niet?:lol:

Geplaatst

Dat hadden we al geconstateerd bij de 2e foto

van de fotoreeks aan het begin van het topic.

Jij bent ook wel een echte knuffelbeer of niet?:lol:

@ Bigwade: geen migraine aanval gehad gelukkig ;)

Blij dat je RIO nu al zo goed bevalt, wordt alleen maar beter vertrouw me !

Geplaatst

Ik ga mijn verbruik bijhouden, onder mijn handtekening vind je het verbruik. Bij de eerste tankbeurten zal het verbruik natuurlijk hoog zijn, kennismaken met de auto is niet echt zuinig.

Ik rij altijd met climate control aan, geen idee of dit het gebruik benadeelt.

Geplaatst

Ik weet aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat een airco invloed

heeft op het verbruik van een auto. Dat moet jij toch ook weten? Daarnaast

kost airco ook vermogen van de motor.

Geplaatst

ik meen 0,5-0,6 ltr/100 km. Kijk maar 'ns op je Boordcomputer bij constante snelheid en schakel dan je climate controll/airco in. Soms voelt het of je handrem 'n beetje wordt aangetrokken, zo remt het je motor af, die harder moet werken om de stroom te leveren.

Geplaatst

De board computer van de Rio geeft een balk en niet precies aan wat je verbruik is.

Dus zeg maar:

[||||||................]

0........5........10

Bij de trip krijg je wel netjes je verbruik tot op de komma te zien.

Bij climate control snap ik niet zo goed hoe je Airco uit zet want zodra hij weer iets wilt doen springt hij aan, de temperatuur bijstellen of ramen ontwassemen.

Op zich maakt het mij niet zo heel erg uit, maar zal wel leuk zijn om het eigenlijke verbruik te testen met en zonder climate control.

Geplaatst

Vuistregel Remko: Alles wat je "AAN" zet in je auto is nadelig voor je verbruik..... :rolleyes:

Mooie kar weer man! Geniet er van.

Groetjes, Peter

• Like 1
Geplaatst

Hallo allemaal,

We hebben 2 weken geleden de nieuwe Kia Rio besteld in de kleur zwart met Super Pack. Aangezien het de 1.1. diesel utivoering betreft zullen we nog even geduld moeten hebben. Wordt waarschijnlijk pas in febb./mrt. geleverd. Net de levering van januari misgelopen... :(.

Tot die tijd kan ik mooi de bevindingen van iedereen m.b.t. de nieuwe Rio op de hier aanwezige forums volgen! ;).

Geplaatst

Hoi Remko,

Een mooie Rio.. En volgens mij een tevredener rijder dan met de Venga..

Veel plezier, maar dat zal wel lukken... Poetsclinic komt eraan.. Je mag je dan helemaal uitleven.. Producten die dan voorgesteld worden zullen waarschijnlijk niet bekend zijn bij jou en de rest (op 2 mensen na ;) )

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...