Bijker Geplaatst 8 Juli, 2012 Geplaatst 8 Juli, 2012 Perfect idee! Nooit aan gedacht. Heb een TomTom Plus met draaiknop/zuignap die er precies op past. Nooit meer kringen op de voorruit en geen gemartel meer om voorovergebogen over het dashboard tegen een schuinoplopende voorruit hem vast te zetten. Ook al 1-2 keer gehad dat ie van de voorruit vloog. Bijkomende voordelen: niet meer in het zicht en de loshangende voedingsdraad mooi op te bergen in het voorvakje onder de AUX-aansluitingen. Quote
Capisce Geplaatst 30 Januari, 2013 Geplaatst 30 Januari, 2013 Ik kocht: Richter universele houder (klein) met ClipFix systeem met een Richter 1695 tilt-swivel en bevestigde deze combinatie met dubbelzijdig tape op het fotolijstje. Echter, het fotolijstje lopt een beetje bol en de tape hield dat niet. Ik pakte 4 kleine parkers, boorde 4 kleine gaatjes in het lijstje en klaar. Ik moet alleen nog even op zoek naar zwarte parkertjes. Nu zijn ze nog chroomkleurig, vind ik minder mooi. De universele houder is groot genoeg voor vrijwel elke smartphone. Maar mocht in de toekomst een grotere houder nodig zijn, van het merk Richter koop je die en past altijd op de swivel. Benzine stift en.....zwarte schroeven. Quote
haak Geplaatst 3 Februari, 2013 Geplaatst 3 Februari, 2013 Vind dat fotolijstje ook maar niets. Gebruik hem ook niet verder. Nu lees ik al een aantal keren over het vervangen met een opbergvakje. Kan je dat bij de dealer laten doen? En heeft iemand toevallig een fotootje van zo'n opbergvakje? Wil ff zien hoe het er dan uit ziet en hoe groot ie is Quote
Jordan Geplaatst 3 Februari, 2013 Geplaatst 3 Februari, 2013 Haak. Ik heb standaard een bakje ipv een lijstje. Het bakje is ongeveer even diep als hij breed is. Een potje met kauwgom past erin. Dan is hij echt vol. Quote
xtra40 Geplaatst 3 Februari, 2013 Geplaatst 3 Februari, 2013 bakje kost €15 bij de dealer en hier kan je lezen hoe ja dat simpel kunt vervangen Quote
wilcot Geplaatst 3 Februari, 2013 Geplaatst 3 Februari, 2013 En mijn bakje is te koop ik heb namelijk het fotolijstje gekregen van de dealer en het bakje erbij. Quote
erwin rio Geplaatst 28 Oktober, 2013 Geplaatst 28 Oktober, 2013 Hier ben ik ook onwijs benieuwd naar. Ik heb afgelopen maandag de 3-deurs Kia Rio besteld met het superpack. Hierdoor wordt de auto dus geleverd met de fotohouder. Ik vind persoonlijk het vakje zoals in bv het pluspakket een stuk mooier. Nu wil ik vrij snel na de levering de standaard radio vervangen met het navigatiesysteem van Pioneer (F920BT). Hierdoor moet een deel van het dashboard worden vervangen. Weet iemand of het dan mogelijk is om direct het fotolijstje te vervangen met een open vakje? Ik ben juist opzoek naar een foto lijstje ik heb het vakje ruilen Quote
erwin rio Geplaatst 28 Oktober, 2013 Geplaatst 28 Oktober, 2013 Iemand inmiddels het fotolijstje al verwijderd ? Vindt het fotolijstje namelijk maar niks, een opbergvakje lijkt me veel makkelijker Ik heb wel eenbakje voor je ik zoek juist een foto lijstje eruit en erin bouwen kan ik wel voor je Quote
paulus30 Geplaatst 2 November, 2013 Geplaatst 2 November, 2013 Tip: Telefoonhouder van xenos (7.95) voor alle mobiele telefoons. Zuignap past precies op het fotolijstje. gebruik hem zelf met e iPhone 4 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.