Smart Geplaatst 12 September, 2012 Geplaatst 12 September, 2012 Dak functioneert redelijk goed, echter nog niet optimaal. Een extra bezoek aan de garage ga ik nog inplannen. Quote
Delangsteman Geplaatst 29 September, 2012 Geplaatst 29 September, 2012 Hoe krijgen jullie de dorpels en de randen van de deuren schoon zonder dat gelijk je doekje vol zit met vuil en zand? @Remko.me of anderen die kunnen helpen. Binnenkort krijg ik een witte Rio met carbon dak en phantom velgen. Kun jij (jullie) voor mij een boodschappenlijstje maken bij bijv. carclean. Een wetlook effect ziet er mooi uit. Het foam systeem (FM10) en het Meguiars 5 stappen systeem spreken mij aan. Tevens wil ik de velgen graag in de was zetten en wat spullen voor ramen. Hoeveel en welke doeken/pads zijn hiervoor nodig? Ik ben wel benieuwd wat dat allemaal zou gaan kosten, ik vrees het ergste. Misschien mogelijk een wat goedkopere en wat luxere set samen te stellen? Ik heb al wat voorbij zien komen over wax (Poorboy's wheel sealant) voor de velgen. Houdt deze ook in de winter met de pekel? Ik zie op het moment de bomen door het bos niet meer met alle producten Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 30 September, 2012 Geplaatst 30 September, 2012 Ik zie op het moment de bomen door het bos niet meer met alle producten Dat is nu ook het punt waar ik tegen aan liep. Want er is wat poetsspul te koop en bij de Kiaclub gaat het je helemaal duizelen want hier kom je merknamen tegen waar je nog nooit van hebt gehoord Zo kwam ik ook hier de naam Meguiars tegen en ben begonnen met de set Meguiar's Brilliant Solutions New Car kit. http://www.cardetail...roductnaam.html Dat is een complete starters set met een washmitt, uitpoetsdoeken, shampoo, wax, bandenreiniger, poetspads, watermagneet, enz.enz. Ik had ook even zo dat is aan de prijs maar als je het los moet kopen ben je meer kwijt. En je merkt zelf dat het prettig werk en ik heb de set nu bijna een jaar en nu raken de spullen langzamerhand op. Met de Kiapoetsdag (zeer leerzaam) waar ook Cardetails.nl was heb ik mijn set weer aan gevuld met een grote fles shampoo, polish en wax van Meguiars Ultimate. En zo breid ik mijn Ultimate pakket uit. Dus dat vijf stappen plan ben ik zeer over te spreken. Ik start altijd met wassen om de auto eens flink af te spuiten met de tuinslang dan is het meeste zand er af. En dan wassen met de washmitt volgens het twee emmer systeem. Ik zou zeggen neem eens een kijkje op de site van Cardetails.nl. Daar staat precies hoe je het beste kan wassen en poetsen. http://www.cardetail...Tips_Trucs.html Succes. Quote
RioTom Geplaatst 30 September, 2012 Geplaatst 30 September, 2012 Ik heb nu ook een soort rainx heb turtle wax clearvue! Werkt super Quote
Delangsteman Geplaatst 30 September, 2012 Geplaatst 30 September, 2012 Dat is een mooi setje. Rain x ziet er ook goed uit. Ik denk dat ik voor Meguiar's Brilliant Solutions New Car kit met wat aanvullingen. Quote
Remko .me Geplaatst 30 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 30 September, 2012 Dat is een prima kit, probeer klein te beginnen en vanuit die kennis steeds meer op te bouwen... New car kit van maguiars zijn echt goed! Rain X vind ik goed maar soms wat vettig overkomen. Quote
Urbanfoto Geplaatst 30 September, 2012 Geplaatst 30 September, 2012 Dat is een prima kit, probeer klein te beginnen en vanuit die kennis steeds meer op te bouwen... New car kit van maguiars zijn echt goed! Heb net mijn wagen ermee in de wax gezet . Morgen nog is naar de dealer ervan want zit met plekjes die ik zelfs met wassen niet van de wagen krijgen :'(. Quote
Ferry82 Geplaatst 30 September, 2012 Geplaatst 30 September, 2012 Zweer hier nog steeds bij carpro reload sealant spray. Erg makkelijk, zuinig en snel in gebruik en je kan er alles mee doen.......Ook zwart kunstof Dan heb je alleen nog 2 emmers, shampoo, washandschoen, droogdoek, microvezeldoek en pad nodig. Ben je voor onder de 100 euro zeer goed bezig. @Urbanfoto Wat voor plekjes heb je het over? Misschien foto met betere omschijving? Dan kunnen we misschien helpen. Quote
Urbanfoto Geplaatst 30 September, 2012 Geplaatst 30 September, 2012 Zweer hier nog steeds bij carpro reload sealant spray. Erg makkelijk, zuinig en snel in gebruik en je kan er alles mee doen.......Ook zwart kunstof Dan heb je alleen nog 2 emmers, shampoo, washandschoen, droogdoek, microvezeldoek en pad nodig. Ben je voor onder de 100 euro zeer goed bezig. @Urbanfoto Wat voor plekjes heb je het over? Misschien foto met betere omschijving? Dan kunnen we misschien helpen. Gele plekjes en ik vrees ook zoals ze het wel eens noemen ook hier en daar vliegroest. Quote
Ferry82 Geplaatst 30 September, 2012 Geplaatst 30 September, 2012 Misschien kleisetje aanschaffen daar krijg je hardnekkig vuil vaak wel mee weg. Quote
Ceesie15 Geplaatst 1 Oktober, 2012 Geplaatst 1 Oktober, 2012 @urbanfoto. Ben benieuwd wat het antwoord is van je dealer. Quote
Urbanfoto Geplaatst 1 Oktober, 2012 Geplaatst 1 Oktober, 2012 @urbanfoto. Ben benieuwd wat het antwoord is van je dealer. Ik bedoelde dus wel de dealer waar ik mijn spullen van Meguiar heb gekocht Quote
Ceesie15 Geplaatst 1 Oktober, 2012 Geplaatst 1 Oktober, 2012 Ik dacht dat je de Kia dealer bedoelde. Laat dan maar zitten. Meguiar is goed spul en ik gebruik het ook Quote
Ferry82 Geplaatst 6 Oktober, 2012 Geplaatst 6 Oktober, 2012 Bij Carclean.nl tot morgen 12:59 20% korting ivm de oktober neerlag aktie doe er je voordeel me en laat je kia glimmen. Quote
Specialmade Geplaatst 6 Oktober, 2012 Geplaatst 6 Oktober, 2012 Hallo Hebben jullie Kassa gezien vandaag op Ned. 1 van 19:10 uur ? Hierbij een test voor kras verwijderaar. Wat denk je ??? Meguiars op de eerste plaats !!! Grtz. Specialmade Quote
bigwade Geplaatst 6 Oktober, 2012 Geplaatst 6 Oktober, 2012 Ik ga nog steeds voor ruim parkeren http://www.kiaclub.nl/topic/10392-ruim-parkeren/ Quote
Delangsteman Geplaatst 6 Oktober, 2012 Geplaatst 6 Oktober, 2012 @Ferry82 Bedankt voor de tip! Voor de geïntresseerden, actiecode bij carclean: LetItRain. Neerslag in mm is korting in %. Tot morgenmiddag 20% korting! Heb gelijk mijn lijstje met wensen besteld. Met als hoofdcomponent Meguiars Brilliant Solutions New Car Kit en Poorboys World Wheel Sealant. Verder nog wat doeken en pads. Quote
Ferry82 Geplaatst 6 Oktober, 2012 Geplaatst 6 Oktober, 2012 Blij dat ik iemand blij heb kunnen maken en was idd helemaal de kortingscode LetItRain vergeten! Heb ook weer leuke bestelling geplaatst! Quote
Ferry82 Geplaatst 30 Oktober, 2012 Geplaatst 30 Oktober, 2012 Laatste kans hoogste korting! Voor de geïntresseerden, actiecode bij carclean: LetItRain. Neerslag in mm is korting in %. Tot morgenmiddag 13:00 dus 30% korting! Let bij de actiecode (LetItRain) op het hoofdlettergebruik. De actiecode kan onderop in het winkelmandje worden ingevuld en toegevoegd. de korting wordt dan direct verwerkt. De korting is niet geldig icm lopende aanbiedingen, voordeelbundels of andere codes. De maximale korting kan 30% bedragen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.