Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jammer dat het voorlaatste model Sportage (II) daar niet tussen zit..........

Daarnaast zie ik ook een hoop "blits/kits" dingen, waar je niet mee rond wil rijden of op wil zitten.

Posted

Een ontzettend leuke en complete site.

Ik zal eens bekijken wat nog meer leuk staat op de C1 van mijn vrouw......!

Posted

Wij verkopen een groot deel van dat assortiment via onze webshop.

Zie www.citybugparts.nl

Jammer alleen dat er weinig voor de 3 deurs versie te verkrijgen is

Posted

Clubactie:

10% korting op het gehele* Kia Picanto assortiment voor alle club leden van dit forum.

Wil je gebruik maken van deze korting stuur mij dan een PM of E-Mail (info@citybugparts.nl) met je forumnaam.

* deze actie geldt niet op originele Kia accessoires.

• Like 1
Posted

Jammer, mijn vrouw rijdt een Citroën C1.

Moet ik dan ook lid worden van het Citroën Forum.....?

• 5 months later...
Posted

Ik zie echt niet wat zo exclusief is aan deze R-Sport??

Okee het is erg gelimiteerd maar ik zie liever dat ze het probleem met het verbruik in stad oplossen dan iets nieuws verzinnen.

Posted

nep-leer aan de portieren, en stoelen en pedalen met aluminium is het belangrijkste verschil met de andere uitvoeringen.

Posted

ja, je zou verwachten dat een sport-uitvoering toch wel iets van een spoilertje hier of daar, stuggere veren, race-strepen, sportstoelen en een sportiever, krachtiger motorkarakter zou hebben gekregen.

Posted

En standaard goede media apparatuur, met navigatie.

Nou, dat vind ik nu niet bij een sport-uitvoering passen, meer bij een comfort-de-luxe uitvoering.

Posted

Ja en nee. Als de standaard ingebouwde radio nou zo'n goede beat gaf zou ik zeggen, OK.

Maar voor een "sportieve" coole wagen zoals zij het introduceren als een van de 264 speciale editites verwacht ik een vette audio setting erbij, waar dan ook gelijk maar navigatie bij gezet kan worden. Ja toch.

• 2 weeks later...
Posted

Gisteren kreeg ik een pakket binnen van de onderbuurman. Deze was van Winparts. Een onderdelen site voor allerlei auto's. Dus ook deze voor de liefhebbers.