Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Verschil Rio SuperPacks (productieproces)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ densuus, die van mij is besteld op 27 december, volgens de dealer komt ie in maart/april maar wie weet misschien ook eerder.

Geplaatst

De problemen zoals jullie beschrijven zijn echt te verwaarlozen, het probleem met de Airco is echt binnen no-time opgelost, die is zo vervangen en is ook niet meer teruggekomen. Het probleem is allang opgelost, ook bij de type 2011.

Auto ontwassemen is het probleem samen met voetverwarming, dus hetzelfde probleem. Ook dit probleem is zo op te lossen door de dealer, (kost wel flink wat tijd) maar is dus ook opgelost.

En ik heb het idee dat mijn voetverwarming nu ook niet werkt, en automatisch ontwassemen dat probleem is dus gelijk aan het probleem met voetverwarming, ik zou me daar echt niet druk om maken hoor.

De Rio is een prima en heel erg fijne auto! En de 7 jaar garantie, maakt alle problemen....... GEEN problemen.

Geplaatst

De problemen zoals jullie beschrijven zijn echt te verwaarlozen, het probleem met de Airco is echt binnen no-time opgelost, die is zo vervangen en is ook niet meer teruggekomen. Het probleem is allang opgelost, ook bij de type 2011.

Auto ontwassemen is het probleem samen met voetverwarming, dus hetzelfde probleem. Ook dit probleem is zo op te lossen door de dealer, (kost wel flink wat tijd) maar is dus ook opgelost.

En ik heb het idee dat mijn voetverwarming nu ook niet werkt, en automatisch ontwassemen dat probleem is dus gelijk aan het probleem met voetverwarming, ik zou me daar echt niet druk om maken hoor.

De Rio is een prima en heel erg fijne auto! En de 7 jaar garantie, maakt alle problemen....... GEEN problemen.

Ik heb geen problemen met de voetverwarming, wel met de automatische ontwasemingsfunctie. Dit dit zijn dus wel 2 op zichzelf staande 'problemen'.

Geplaatst

@Remko,

Bedankt voor het plaatsen van je bericht, het geeft ons en ik denk vele anderen een nog beter gevoel dan we al hadden. :-D ... Wat betreft de probleempjes, daar maak ik me niet druk over hoor. Een automerk wat 7 jaar garantie geeft heeft of heel veel lef, of staat voor de volle 100% achter zijn of haar product. Ik ga er vanuit veel rijplezier te zullen beleven in mijn nieuwe automobiel.

@Bink058

Ik denk dat jou auto na bestelling nog de fabriek uit moest rollen. Mijn auto stond (zoals ik het begreep) al klaar om verscheept te worden. Dit zal het tijdsverschil in aflevering kunnen verklaren. Laten we hopen op een sterke rukwind onze kant op! :lol:

• 4 weken later...
Geplaatst

Vandaag mijn nieuwe bolide opgehaald. :-) ik was er nog niet helemaal zeker van of ik nou 'privacy glass' en 'ringen om de tellers' zou hebben of niet, gelukkig was dit wel het geval.

Gtrz Dennis

Geplaatst

@ Densuus, werkt je voetverwarming ook goed ?

Ik heb er niet specifiek op gelet, maar ik had het idee dat deze wel zijn werk deed. Ik zal het morgen nog ff checken.

Geplaatst

@ Densuus, werkt je voetverwarming ook goed ?

Ik heb er niet specifiek op gelet, maar ik had het idee dat deze wel zijn werk deed. Ik zal het morgen nog ff checken.

Vanmiddag nog even uitgeprobeerd en werkt perfect. :-)

Geplaatst

Goedemiddag!

Mijn naam is Krijn en ben hier nieuw.

Heb sinds vorige week vrijdag mn rio 1.2 graphite en ben er super blij mee

Alles werkt prima voorlopig alleen heb ik wel een vraagje.. Waarschijnlijke zit ik in de verkeerde topic maar ik heb geen idee hoe dit allemaal werkt..

Ik wil graag dat bij het gemiddeld verbruik dat het 1l op km i.p.v. Wat het nu is.. Iemand een idee of dat te veranderen is?

Mvg

Krijn

Geplaatst

Krijn, over jouw vraag is nog geen topic. Het is ook eenvoudig op te lossen. Op je stuur zit de toets 'Trip'. Als je hierop herhaaldelijk drukt zie je alle mogelijkheden. Enne weet je, in zo'n instructieboek staan heel veel goede tips over het bedienen van je Rio.

• 1 maand later...
Geplaatst

Veranderingen in produktieproces hebben geen invloed op de uiterlijk betaalde prijs van de auto.

De prijzen van de auto is tov vorig jaar niets veranderd.

Dus is het onzin om te zeggen dat er geen compensatie kan plaatsvinden.

Tevens worden de nieuwe auto's voorzien van een chrome lijst onder de grill. ( superpakket)

Al die meerwaarde heb ik niet terug gezien in de prijs.

Tussenpozen tussen de leveringen is veelste kort, zit nog geen half jaar tussen. juridisch zijn ze verplicht om die veranderingen ook bij de vorige leveringen gratis door te voeren.

Dit heet mensen voor de gek houden en hopen dat men het accepteert.

Ga de rechtsbijstand informatie vragen

Geplaatst

Ik heb mijn auto nu 1. Week en geen lijst ONDER de grill, wilde ik wel maar is afgeraden...

Geplaatst

Ik heb mijn auto nu 1. Week en geen lijst ONDER de grill, wilde ik wel maar is afgeraden...

Ik heb die sierlijst onder de grill besteld, Wie raadde die lijst af en met welke reden?

Geplaatst

Raden het af omdat sommige er problemen mee hebben.. het laat los doordat het niet breed genoeg zou zijn.

Echter is dit niet helemaal correct, goed ontvetten en goed plakken is de truck.

En mocht het toch niet helemaal goed gaan, ga je toch terug naar de dealer? Het is in ieder geval heel mooi en oogt erg netjes!

Geplaatst

Raden het af omdat sommige er problemen mee hebben.. het laat los doordat het niet breed genoeg zou zijn.

Echter is dit niet helemaal correct, goed ontvetten en goed plakken is de truck.

En mocht het toch niet helemaal goed gaan, ga je toch terug naar de dealer? Het is in ieder geval heel mooi en oogt erg netjes!

Precies, de prijs is inclusief montage, dus als het los laat, dan mag de dealer het lekker oplossen. Zijn probleem, niet het mijne.En ik vind het de voorkant net beter doen smoelen, anders is het zo'n groot zwart gat daar onder die chromen lijst om de grille.

Geplaatst

. juridisch zijn ze verplicht om die veranderingen ook bij de vorige leveringen gratis door te voeren.

Niet schrijven waar je geen verstand van hebt.

Geplaatst

Ga de rechtsbijstand informatie vragen

Had dat maar eerst even gedaan.

Geplaatst

Precies, de prijs is inclusief montage, dus als het los laat, dan mag de dealer het lekker oplossen. Zijn probleem, niet het mijne.En ik vind het de voorkant net beter doen smoelen, anders is het zo'n groot zwart gat daar onder die chromen lijst om de grille.

Idd omdat het loslaat.

Maar denk dat ik het toch laat doen, staat gewoon goed...

Geplaatst

Zo, vanmorgen de Kia Rio 1.2 SuperPack opgehaald. Hartstikke leuk autootje. Alle bestelde accessoires waren gemonteerd, sierstrip voorbumper, RVS instaplijstjes portieren, uitlaatsierstukje en de antislipbak in de kofferruimte.

Wij vinden hem er super uit zien, ook zonder 17 inch velgen, die rij je toch zo aan gort op de stoepranden, zo heeft 'ie nog wat afrolcomfort.

Foto's:

Instaplijstjes, voor:

DSC06979.jpg

Achter:

DSC06981.jpg

Sierstrip voorbumper:

DSC06977.jpg

DSC06994.jpg

Uitlaatsierstuk:

DSC06989.jpg

DSC06990.jpg

Totaalplaatje:

DSC06988.jpg

M'n vriendin is helemaal gelukkig, dus ik ook. :-)

Geplaatst

mooie auto hoor! Die instaplijsten achter zijn wel erg kort :).

Ja, dat was mijn eerste gedachte ook. Afgemeten aan Koreaanse (kinder)voetjes denk ik. :winkiss:

Ach, beter iets aan bescherming dan niets. We zullen sowieso zelden passagiers achterin hebben.

Geplaatst

Ziet er netjes uit en indedaad, wat velgen betreft heb je gelijk. Bij mij zowel linker als rechter voor velg al beschadigd :mad:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...