Ga naar inhoud

Nieuwe Picanto.....Pack vraag


jutter

Aanbevolen Berichten

Schijnbaar krijg je op de nieuwe comfort pack wel gespoten spiegels op de oude zeker niet (helaas), maar of dat opweegt tegen de vervallen actieve hoofdsteunen....ik weet het niet.

Ik heb een Pica met confort en exterior pack besteld, maar krijg nu een plus pack geleverd dus waarschijnlijk zonder actieve hoofdsteunen. Volgens de verkoper is er echter geen verschil in de stoelen te zien (met of zonder actieve hoofdsteunen).

Weet iemand hoe je de actieve hoofdsteunen herkent? Kun je dat zien aan de buitenkant?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik meen dat actieve hoofdsteunen door een kabel naar voren getrokken worden op het moment van een botstng; dus naar je hoofd toe.

De actieve hoofdsteunen kun je dus ook niet of met veel moeite verwijderen. Gewone hoofdsteunen, zoals de achtersteunen, kun je wel verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Bigmac,

Je hebt helemaal gelijk. Als je b.v. een kledinghanger wilt monteren lukt dit niet zomaar

als je actieve hoofdsteunen hebt. De hoofdsteunen zijn idd middels een kabel verbonden

welke bij een aanrijding door deze kabel naar voren worden "getrokken"

Grtz.

Specialmade

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

Ik heb net zaterdag 7 april mijn Picanto 1.2 besteld wit met comfort pak is ondeweg op de boot.

Het schijnt dat alle modellen vanaf heden worden geleverd met ISG dit I.V.M de nieuwe emisie eisen uit den haag.

Dit was volgens de dealer.

Wat velgen betreft neemt mijn dealer de standard velgen over en krijg ik 15 inch velgen met 195/45 banden er onder, pretig geregeld klein bedrag er bij.

Groet Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

Op 26-3-2012 een Picanto 1.2 besteld, 5-drs, plus pack, kleur cafe mocha.

Gezien de bandenmaat hoop ik persoonlijk dat ze er 14" velgen onder gooien. Dit is voor zover ik weet een wat meer standaard maat waardoor all-season banden zoeken toch wat makkelijker wordt.

Helaas blijft de dealer nog steeds vaag met betrekking tot de levertijd. Wil niet eens zeggen of het wellicht al op de boot staat of dat ik 3 maanden moet wachten. (in eerste instantie is 6 à 8 weken levertijd toegezegd)

Grtz. Roel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...