Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Ook een KIA Rio aangeschaft

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Eerst moet je de handgrepen ontvetten, heb ik maar met een sponsje en een klein beetje water/dreft gedaan.

Daarna kan je ze er gewoon opplakken, erg simpel kwestie van 10 minuten.

Hoe meer wij bij die Koreaan bestellen hoe snellere fiets hij natuurlijk weer kan kopen.

• Like 1
Geplaatst

Heb net gemaild naar de dealer, ook voor de raamlijsten. waren die handvaten een beetje te doen of was je lang bezig ? Denk dat ik ze ook bij die koreaan bestel, vraag ik wel diezelfde als jou om te fietsen.

Waarom bestel je de raamlijsten niet gewoon bij de koreaan?

Geplaatst

Eerst moet je de handgrepen ontvetten, heb ik maar met een sponsje en een klein beetje water/dreft gedaan.

Daarna kan je ze er gewoon opplakken, erg simpel kwestie van 10 minuten.

Hoe meer wij bij die Koreaan bestellen hoe snellere fiets hij natuurlijk weer kan kopen.

je plakt ze er gewoon overheen dus ? :) ik dacht dat je je hele handgrepen eraf meost slopen :D

vroeg me al af HOE

Geplaatst

je plakt ze er gewoon overheen dus ? :) ik dacht dat je je hele handgrepen eraf meost slopen :D

vroeg me al af HOE

het er af slopen das zo gebeurt hoor neem een zaag en weg zijn ze hahahahahah

Geplaatst

Toch denk ik niet dat dit echt mooi gaat worden, want volgens mij zitten er bij de achterdeuren oneffenheden en ook omdat de rand boven de ramen erg breed is en de sierlijsten niet die volledige breedte zijn.

Maar eerst zien, dan geloven uiteraard.

Geplaatst

Ze zijn bij de dealer 227 euro incl montage die strips voor de zeikant. Het monteren ervan dat gaat mij dus al niet lukken ben ik bang, ik heb geen vaste hand en ben ook niet zo handig met dat soort dingen. een chrome kapje over mijn handvaten lukt nog wel maar een strip over de lengte van mijn auto...Het is trouwens 6 delig.

Hij had een boekje met accessoires dus die ga ik even ophalen volgende week, waarschijnlijk allemaal oud nieuws maar wie weet is het een boekje waar meer in staat.

Wel leuk is dat ze bij mijn dealer die 7500K lampen nu ook aanbevelen aan klanten :) Aan de andere kant ook weer niet want dan rijd straks iedereen rond met diezelfde lampen.

Geplaatst

Staat erg mooi die chromen handgrepen op zwart,zeker i.c.m. die chromen raamlijsten (die ik ook heb). Ga nu toch echt serieus overwegen om ze ook te bestellen.

Geplaatst

Toch zou ik graag nog een aantal foto's willen zien van de 8500k versie, er is iemand op dit forum die dat heeft maar hij had een redelijk slechte foto geplaatst waardoor je het resultaat niet goed kon zien.

Geplaatst

Hehe of misschien heb ik nu al spijt met de 7500k.

Ik mis gewoon de wat blauwige gloed, ik wil absoluut geen sjonnie effect maar gewoon iets meer blauwig effect.

Geplaatst

Toch zou ik graag nog een aantal foto's willen zien van de 8500k versie, er is iemand op dit forum die dat heeft maar hij had een redelijk slechte foto geplaatst waardoor je het resultaat niet goed kon zien.

Waren mijn foto's .......zal zo snel mogelijk nieuwe plaatsen

Geplaatst

ja, die gloed die dus wel in de ledjes zit bedoel je ? je zou eigenlijk iemand anders er een rondje in moeten laten rijden en dan van een afstand de auto moeten zien aankomen...dan kan je het effect misschien beter zien. vindt het zelf wel geslaagd maar 1 op 1 met de leds zal je het niet krijgen denk ik.

Geplaatst

Top, ben erg benieuwd.

Graag zonder flits foto's maken :)

Geplaatst

Ik heb het idee dat de echte xenonlampen toch een andere kleur hebben dan de wannabies.

8000K bij echte xenon is toch echt al flink blauw hoor.

Is natuurlijk wel vreemd want 8000K is 8000K.

Heb zelf 6000K Pilot en die hebben al een blauwige gloed.

Geplaatst

Xenon heeft welke K dan ook al een blauwige gloed over zich en look-a-like lampen wat ik eigenlijk gewoon normale lampen vindt maar dan wit ipv geel, die zijn stukken witter dan de xenon. Ik rij niet met 7500K lampen om de mede weggebruikers te laten denken dat ik xenon erin heb zitten mocht je dat denken.

maarja, op de meeting wil ik graag die 8500K zien. en eventueel ook de xenonlampen. ben benieuwd naar het verschil met de 7500K

Geplaatst

Ik wacht nog met spanning :o

En anders kom je ook naar de meeting, kunnen we ze in het echt zien ;)

• 2 weken later...
Geplaatst

Even wat foto's gemaakt na de verschillende aanpassingen, wat is het trouwens moeilijk om de lichtkleur van de xenon lampen goed op een foto te krijgen zeg.

image_url-5670-1334433673.jpg

image_url-5670-1334433661.jpg

image_url-5670-1334434101.jpg

image_url-5670-1334434089.jpg

Geplaatst

Ik ben er zeker blij mee, maar heb nog een hoop in de planning staan om te gaan doen.

De xenon verlichting is echt mijn beste aanpassing die ik aan de auto heb gedaan, wat maakt dat je auto een stuk mooier en helemaal doordat de koplampen van de Rio er prima geschikt voor zijn.

Binnenkort ff een Brodit tomtom houder kopen en die op het voormij niet gebruikte fotolijstje monteren.

Geplaatst

Even wat foto's gemaakt na de verschillende aanpassingen, wat is het trouwens moeilijk om de lichtkleur van de xenon lampen goed op een foto te krijgen zeg.

image_url-5670-1334433673.jpg

image_url-5670-1334433661.jpg

image_url-5670-1334434101.jpg

image_url-5670-1334434089.jpg

De bovenste foto's kunnen zo in de KIA brochure :yes:

Geplaatst

Hehe thnx ;) Heb vorig jaar een Nikon D5100 aangeschaft om goede low-light foto's te kunnen maken en dat lukt hier aardig mee.

• 2 weken later...
Geplaatst

Afgelopen dagen ff bezig geweest met m'n TomTom, alles weer up-to-date en ff gepimped :D

foto3.jpg

foto4.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...