Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wie wacht er nu het langst op zijn/haar Rio?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

aanschaf: midden december 2011

versie: 1.4 diesel full option

verwachte levertijd: ???? mei , juni , ..

heb ik gewonnen ? ;)

grtz

update....vandaag mail gekregen dat ik hem binnen een 2tal weken mag ophalen:-) .

Kga er dus van uit dat de mijnenook op de bewuste boot stond.

Zo dicht bij en toch zo ver weg :wink:

Als ik nog meer nieuws heb laat ik het jullie weten.

Grtz

Geplaatst

update....vandaag mail gekregen dat ik hem binnen een 2tal weken mag ophalen:-) .

Kga er dus van uit dat de mijnenook op de bewuste boot stond.

Zo dicht bij en toch zo ver weg :wink:

Als ik nog meer nieuws heb laat ik het jullie weten.

Grtz

Vandaag ik bericht gehad dat de mijne binnen een 3 weken op de boot gaat.

Heb hem dus volgens de bestelbon bijna een maand later.

Geplaatst

Beste Neluzzz

Weet je ook toevallig welke subwoofer dit wordt?

En je had het over een filter die ze wilden plaatsen. Heb je daar misschien al wat meer info over?

Dankjewel voor je antwoord. Dan zullen we nog maar even wachten. Of anders maar eens langs de plaatselijke audioboer gaan.

Geplaatst

wel balen dat ik de auto pas in juni ga krijgen want dan ben ik op vakantie en kan ik helaas niet met de nieuwe rio op pad :(

Geplaatst

Auto is vanmiddag aangekomen bij de dealer.

Nog even in de werkplaats klaar zetten, phantom velgen eronder en dan hoop ik hem begin volgende week te mogen ophalen.

Joepie!!!

post-6105-0-89533200-1337887928_thumb.jpg

Geplaatst

Auto is vanmiddag aangekomen bij de dealer.

Nog even in de werkplaats klaar zetten, phantom velgen eronder en dan hoop ik hem begin volgende week te mogen ophalen.

Joepie!!!

post-6105-0-89533200-1337887928_thumb.jpg

Stond jouw auto ook op de boot die 18 mei aangekomen is ??

Geplaatst

Misschien ben ik niet degene die moet gaan zeuren hoor, aangezien ik de auto vorige week maandag "besteld" heb.(degene die ik krijg stond namelijk al bij de dealer) Maar ze gaven aan dat hij binnen 5 á 10 werkdagen in mijn bezit zou zijn. Hoor ik dan een dag van te voren dat hij klaar voor me staat of wordt dat eerder doorgegeven? Ik ben namelijk jantje ongeduld en had eigenlijk al wel bericht van de dealer verwacht, dat ik bijvoorbeeld vrijdag hem kan komen ophalen. Ik kan niet wachten, ook al is het nog maar een week geleden :-) Ik ben zo'n figuur die precies wil waar hij aan toe is. Ik denk dat ik er morgen maar een belletje aan ga wagen, want het zou heel relaxt zijn als ik dit pinksterweekend er mee kan pronken. Beetje druk op de ketel kan geen kwaad lijkt me.

EDIT: Toch maar even gebeld. Ze waren mij vergeten te bellen. Ik kan de auto dinsdag ophalen, de banden van de velgen waren nog niet binnen(vaag)

En de subwoofer komt pas over een paar weken, want ze gaan dit op de accessoire lijst zetten. Dus het wordt een standaard iets wat je gewoon kan bestellen. Daar is het het wachten op. Mmmm, niet relaxt, maar ja het is te warm om me daar druk over te maken.

Ik was op dinsdag langs de dealer gegaan, pas om 17:30 getekend voor een rio. de vrijdag erop kon ik hem ophalen :) 3 dagen wachten ( was wel een gestress met de kentekenplaten e.d hoor :)

Geplaatst

Hey allen,

Aanschaf: 8 november 2011

Uitvoering: 3-deurs Super Pack 1.1 CRDi

Kleur: Wendy Brown

Extra's: Navigation Pack, 17" Phantom velgen, volledig lederen bekleding, stoelverwarming link+rechts, Sierrand voor bumper, Raamlijstenset en sport pedalenset

Verwachte Levertijd: was medio April, nu halverwege juni.

Ik wacht dus al erg lang! Maar de auto staat op de boot! Dus halverwege juni heb ik hem zeker! (hoop ik)

Geplaatst

Hey allen,

Aanschaf: 8 november 2011

...

Verwachte Levertijd: was medio April, nu halverwege juni.

Ik wacht dus al erg lang! Maar de auto staat op de boot! Dus halverwege juni heb ik hem zeker! (hoop ik)

Je hebt mij al verslagen (1 dec 2011, ~6 jun geleverd) spannend zeker ivm 1 juli... Ik werd zelf al behoorlijk nerveus

Geplaatst

aanschaf: midden december 2011

versie: 1.4 diesel full option

verwachte levertijd: ???? mei , juni , ..

heb ik gewonnen ? ;)

grtz

Als alles volgens plan gaat mag ik hem op 8 juni ophalen:-)

Grtz

Geplaatst

yeaaaaaaaaaah ik mag de auto zaterdag ophalen alleen dikke pech voor mij want zaterdag zit ik met me luie kont op een camping in Frankrijk dus nu wordt het vrijdag 15 juni dat ik de auto op kan halen ga vandaag of morgen nog wel even langs bij de dealer om te kijken hoe de auto er in het echt uit ziet en voelen hoe de auto zit...

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

yeaaaaaaaaaah ik mag de auto zaterdag ophalen alleen dikke pech voor mij want zaterdag zit ik met me luie kont op een camping in Frankrijk dus nu wordt het vrijdag 15 juni dat ik de auto op kan halen ga vandaag of morgen nog wel even langs bij de dealer om te kijken hoe de auto er in het echt uit ziet en voelen hoe de auto zit...

Als je Rio al bij de dealer staat...........

Kan hij niet een kleine uitzondering maken door deze donderdag of vrijdag af te leveren?

Mooi toch als je met een nieuwe auto op vakantie kan.

Vragen kan altijd toch. Nee heb je Ja kan je krijgen

Geplaatst

Als je Rio al bij de dealer staat...........

Kan hij niet een kleine uitzondering maken door deze donderdag of vrijdag af te leveren?

Mooi toch als je met een nieuwe auto op vakantie kan.

Vragen kan altijd toch. Nee heb je Ja kan je krijgen

Dat heb ik gevraagd maar dit zou dan misschien vrijdag worden en dat is ook te laat...helaas

Geplaatst

Das wel jammer. Kon je hem meteen goed inrijden.

Geplaatst

Ik had vandaag een gemist oproep van de dealer.... Tegen de tijd dat ik terugbelde waren ze al naar huis...

Spannend!!! Zou hij er zijn? :D

Geplaatst

Aanschaf: Besteld half januari

Uitvoering: 1.1 CRDI superpack 5 deurs + navigatie fabrieksaf

Kleur: wit

Extra's: LM 17" velgen en 15" winterbandenset

Verwachte Levertijd: voor 1 juli ivm BPM

Eindelijk het verlossende woord.

Kan hem 7 juni ophalen, maar helaas verhinderd, dus een dagje later, op 8 juni mag ik mijn mooie bolide ophalen! :tt1:

Bijna 4,5 maand later, maar voor 1 juli dus ik ben BLIJ! :-) :-) :-)

Geplaatst

@rio rio, fijn om te horen dat je je auto op kan halen ben vandaag bij de dealer geweest om mijn auto te bewonderen en hij ziet er gaaf uit ook de onderkant...want hij stond op de brug...

Geplaatst

Haha, ik ga NU ook een kijkje nemen bij de dealer.

Gelijk maar even een wensenlijstje droppen bij ze. (eco eraf, rio eraf, garantiesticker)

Zal wel glimmen aan de onderkant? :tt1:

Geplaatst

Die van mij staat klaar om op te halen!

Helaas door werk en andere verplichtingen kan ik er pas vrijdag na 16 uur om :|.

Maar ja, dan kan de dealer er nog even van genieten :P.

post-6105-0-20138900-1338376611_thumb.jpg

Geplaatst

Die van mij staat klaar om op te halen!

Helaas door werk en andere verplichtingen kan ik er pas vrijdag na 16 uur om :|.

Maar ja, dan kan de dealer er nog even van genieten :P.

post-6105-0-20138900-1338376611_thumb.jpg

Moooooooiiiii:-)

Eerste keer dat ik een foto zie met de 17 inch velgen ( belgie)....behqlve dan in de catalogus e :wink:

Heb deze ook op de mijne besteld maar dan een zwarte rio.

Nog een weekje en het is zover :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...