sicc Geplaatst 11 Juni, 2012 Geplaatst 11 Juni, 2012 Yes vandaag de Rio opgehaald, nou opzoek naar velgen ben er super blij mij, wat rijdt die lekker zeg, heb maanden in de nieuwe Ka gereden maar dit is echt een groot verschil, wil neit zeggen dat de Ka k.t was hoor maar deze is veeeeeel beter. Quote
bigmac Geplaatst 11 Juni, 2012 Geplaatst 11 Juni, 2012 Ik zie dat ze in de hele straat de vlag al uit hebben vanwege de nieuwe Rio! 1 Quote
MiNi0101 Geplaatst 11 Juni, 2012 Geplaatst 11 Juni, 2012 Ik zie dat ze in de hele straat de vlag al uit hebben vanwege de nieuwe Rio! ik heb nog geen andere Rio gezien hier, maar wel vlaggetjes... Misschien een andere Kia, zal eens beter opletten Quote
sicc Geplaatst 12 Juni, 2012 Geplaatst 12 Juni, 2012 Ja de hele straat leeft mee Ik zie dat ze in de hele straat de vlag al uit hebben vanwege de nieuwe Rio! Quote
roywillemse Geplaatst 13 Juni, 2012 Geplaatst 13 Juni, 2012 Aanschaf: 1 december 2011 Uitvoering: 1.2 CVVT Superpack Kleur: Graphite Metallic Extra's: Schuif Kanteldak, Leer interieur met stoelverwarming (zwart met witte stiksels), 17" Butzi ZR-01 R velgen (http://www.japtuning...in-15-17-18inch) Chromen treeplank en strips langs ramen Verwachte Levertijd: Eind mei (dealer heeft "on boat" status bevestigd) Totale duur dus ongeveer 6 maanden. Eerste indicatie van verkoper was "eind februari" En hij is binnen! Vandaag opgehaald. Ben er super blij mee! Quote
xtra40 Geplaatst 13 Juni, 2012 Geplaatst 13 Juni, 2012 Zo hee zet er ff een partijtje strak uit mooi hoor dakje er in mooie zwarte velgen Veel plezier er van en veel veilige kilometers toegewenst 1 Quote
blackviper Geplaatst 14 Juni, 2012 Geplaatst 14 Juni, 2012 @Sicc wat is dat voor raar logo waar normaal een ander lelijk logo zit (ecoDynamics) Je dealer dacht als ik dat lelijke eco logo weghaal kan ik er zelf wel een lelijk logo op plakken? Quote
sicc Geplaatst 14 Juni, 2012 Geplaatst 14 Juni, 2012 @Sicc wat is dat voor raar logo waar normaal een ander lelijk logo zit (ecoDynamics) Je dealer dacht als ik dat lelijke eco logo weghaal kan ik er zelf wel een lelijk logo op plakken? Blackviper, dat is van de sticker van de garage die haal ik zelf nog wel eraf, ik heb net een offerte gekregen voor de Phantom velgen, dadelijk even een afspraak maken om ze erop te laten zette.@Roy, die ziet er idd erg strak uit goeie keuze velgen ook damn. Quote
r_fireboy Geplaatst 14 Juni, 2012 Geplaatst 14 Juni, 2012 vandaag te horen gekregen dat de kia op 22-6-2012 bij de daeler binnen komt dan nog een week geduld dan kan ik hem gaan ophalen na bijna 3 maanden wachten Quote
r_fireboy Geplaatst 14 Juni, 2012 Geplaatst 14 Juni, 2012 (aangepast) @Sicc, bij welke winters heb jij je auto gekocht in valkenswaard of in weert ? mvg rene edit: voor quoten zie Snelcursus Quoten 15 Juni, 2012 aangepast door Alex VB Onnodig quoten. Zie http://www.kiaclub.nl/topic/10036-snelcursus-quoten/ Quote
roywillemse Geplaatst 14 Juni, 2012 Geplaatst 14 Juni, 2012 @Roy, die ziet er idd erg strak uit goeie keuze velgen ook damn. Thanks! Het was een beetje een gok hoe het zou staan, en ik heb er soms echt even om wakker gelegen (6 maanden wachten helpt ook niet echt), maar man wat krijg ik een grijns op mijn gezicht als ik die wielen zie... Quote
sicc Geplaatst 15 Juni, 2012 Geplaatst 15 Juni, 2012 bij welke winters heb jij je auto gekocht in valkenswaard of in weert ? mvg rene Hoi, ik heb deze bij winters weert aangeschaft, zeer fijne service, heb gisteren nog de nieuwe velgen op kunnen halen, toch maar voor de 17"phantoms gegaan, ik zal er strats even een foto van uploaden. Quote
Jordan Geplaatst 15 Juni, 2012 Geplaatst 15 Juni, 2012 Hoi, ik heb deze bij winters weert aangeschaft, zeer fijne service, heb gisteren nog de nieuwe velgen op kunnen halen, toch maar voor de 17"phantoms gegaan, ik zal er strats even een foto van uploaden. Ja zie je dan heb ik je toch zien rijden gisteren. Check * GESPOT* topic 1 Quote
EddyB Geplaatst 15 Juni, 2012 Geplaatst 15 Juni, 2012 Morgen ochtend mag ik mijn Kia ophalen! Besteld op 29 December 2011! Dus ik heb flink lang gewacht op de: Kia Rio CRDI 1.1 Super pack + Navigatie 1 Quote
Rikkos Geplaatst 15 Juni, 2012 Geplaatst 15 Juni, 2012 Deze ochtend naar de dealer geweest voor het ondertekenen van de verzekerimgspapieren etc. Hij ging vandaag nog een plaat aanvragen en volgens hem gingen de elektronische aanvragen bij DIV vlot met een beetje geluk dus morgen mn auto halen maar hou toch rekening met woensdag. Heb hem toch al zien blinken en moet zeggen dat ik hem prachtig vind in het zwart met de 17 inch velgen en bruin lederen interieur gelijk ook gevraagd om eco-zooi en rio eraf te halen ....voor de rest is het zo stil hier? Heeft iedereen hem al? Heb hem gisteren opgehaald Ben er echt superblij mee. Zal dit weekend (als het niet regent ) een paar foto's maken en hier posten. groetjes 2 Quote
rightone Geplaatst 15 Juni, 2012 Geplaatst 15 Juni, 2012 vandaag dan eindelijk mijn kia rio opgehaald hieronder een 2-tal foto's en hij rijdt uitstekend! 2 Quote
r_fireboy Geplaatst 15 Juni, 2012 Geplaatst 15 Juni, 2012 Hoi, ik heb deze bij winters weert aangeschaft, zeer fijne service, heb gisteren nog de nieuwe velgen op kunnen halen, toch maar voor de 17"phantoms gegaan, ik zal er strats even een foto van uploaden. hey dat is zeker mooie die velgen ik heb die ook ook besteld ik krijg volgende week mijn rio als goed is . ik heb hem ook in weert besteld bij verkoper boy. ben benieuwd als we elkaar tegen zullen komen in weert zelf mvg rene Quote
rightone Geplaatst 15 Juni, 2012 Geplaatst 15 Juni, 2012 nog een foto van mijn Kia Rio Deep blue Quote
Motzak Geplaatst 19 Juni, 2012 Geplaatst 19 Juni, 2012 9 mei mijn witte Rio superpack 3-deurs besteld.Lange tijd te horen gekregen dat hij 22juni aan zou komen bij de dealer.Vandaag verwachtingsvol gebeld met de dealer..blijkt 22e helemaal niet het geval.Mogelijk pas juli...( Quote
MiNi0101 Geplaatst 19 Juni, 2012 Geplaatst 19 Juni, 2012 (aangepast) Balen! maar waarom nou een 3deurs? Stel je jezelf nog even voor in http://www.kiaclub.n...en-introductie/ Voor regels mbt het quoten zie snelcursus quoten 21 Juni, 2012 aangepast door Alex VB onnodig quoten Quote
kris88 Geplaatst 19 Juni, 2012 Geplaatst 19 Juni, 2012 Als je geen kinderen hebt hoef je ook geen 5 deurs maar, praktisch is het beter. Quote
MiNi0101 Geplaatst 19 Juni, 2012 Geplaatst 19 Juni, 2012 ik heb ook geen kids... maar soms wel bagage/spullen/passagiers Quote
Motzak Geplaatst 19 Juni, 2012 Geplaatst 19 Juni, 2012 (aangepast) Vooral persoonlijke smaak.Ik vind de 3deurs net iets sportiever..verder geen kinderen..en zal er vooral alleen of samen in rijden.. Voorgesteld! Voor regels mbt het quoten zie snelcursus quoten 21 Juni, 2012 aangepast door Alex VB onnodig quoten Quote
Motzak Geplaatst 20 Juni, 2012 Geplaatst 20 Juni, 2012 Ik raak wel bezorgd dat mijn auto er voor 1 juli nog niet is en de bpm voor mijn rekening komt!Anderen ook dit probleem? Quote
Forest Geplaatst 20 Juni, 2012 Geplaatst 20 Juni, 2012 (aangepast) Is inderdaad persoonlijk, een 5 deurs is mooi maar een 3 deurs Kia Rio is zoveel mooier !! Voor regels mbt het quoten zie snelcursus quoten 21 Juni, 2012 aangepast door Alex VB Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.