bigwade Geplaatst 9 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 9 Februari, 2012 De laatste inzenders begrijpen het... Helemaal leuk. Ga zo door Quote
Remko .me Geplaatst 13 Februari, 2012 Geplaatst 13 Februari, 2012 Het dooit, en dat was voor mij de kans om mijn auto te wassen. Gedaan, en het werd al donker, je ziet de regen op de auto zitten, best somber. Welkom dooi, goodbye kou! Quote
Smart Geplaatst 13 Februari, 2012 Geplaatst 13 Februari, 2012 Dat eco-logo kun je ook wel weglaten met al dat gepoets...... Quote
bigwade Geplaatst 13 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 13 Februari, 2012 Staat goed in de Vinex in Amersfoort voor de buren. Na een jaartje kan die er ongemerkt af.. Ziet geen hond. Hey Remko 800-900 pix breed is groot zat btw. Quote
bigmac Geplaatst 14 Februari, 2012 Geplaatst 14 Februari, 2012 Zonder woorden... Ik krijg bij een grotere donkergrijze of zwarte stationcar met donkere achterramen altijd zo'n rouwauto-idee. Quote
Smart Geplaatst 14 Februari, 2012 Geplaatst 14 Februari, 2012 Ik hou er wel van. Opvallend onopvallend......! Quote
bigwade Geplaatst 14 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 Februari, 2012 Hadden we gisteren niet iets met kofferbak... Ik vind het prachtig die donkere ramen achterin. Kun je je schoonmoeder ook ongezien vervoeren, tenslotte. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 14 Februari, 2012 Geplaatst 14 Februari, 2012 Ik vind het prachtig die donkere ramen achterin. Kun je je schoonmoeder ook ongezien vervoeren, tenslotte. Zit wel wat in. Ik laat m'n binnenspiegel donkerder maken. Dan schrik ik niet als m'n schoonmoeder achter in zit als je in het spiegeltje kijkt. Quote
Specialmade Geplaatst 14 Februari, 2012 Geplaatst 14 Februari, 2012 Zonder woorden... @Sjölp, Ik vind het er fantastisch uitzien. Wat mij betreft hadden mijn achterruit en de achterramen best wel een of twee tinten donkerder gemogen. Grtz. Specialmade Quote
bigwade Geplaatst 14 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 Februari, 2012 Mooi, we gaan weer terug naar het onderwerp. Best Pic Feb Doennnnnnnnnnnnnnn. En eh specialmade, ook jij hebt een camera, dus doe er wat mee, haha ! Quote
Specialmade Geplaatst 14 Februari, 2012 Geplaatst 14 Februari, 2012 Mooi, we gaan weer terug naar het onderwerp. Best Pic Feb Doennnnnnnnnnnnnnn. En eh specialmade, ook jij hebt een camera, dus doe er wat mee, haha ! Heb mijn camera reeds gebruikt en de foto ingezonden (zie pagina 1 "winterbestendige Kia". Ben jammer genoeg niet in de prijzen gevallen omdat er NOG mooiere foto's waren ingezonden. Grtz. Specialmade Quote
bigwade Geplaatst 14 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 Februari, 2012 Die had ik gemist. Feb is Feb en nog lang niet voorbij dus is de FebPrijs nog niet vergeven. Meerdere imzendingen zijn mogelijk. Happy Shooting Quote
Sjölp Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Prachtig! Maar tegen een professional kunnen we niet op Quote
bigwade Geplaatst 15 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 15 Februari, 2012 ik doe ook niet mee, dit is slechts ter inspiratie.. Buiten dat zijn de Optima foto's zoals in het testdrive topic, en ook deze met hobbyspul en hobby software gemaakt. Quote
Smart Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Ze zijn zo mooi omdat ik erin zit....haha! Quote
RioTom Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Ze zijn zo mooi omdat ik erin zit....haha! Hmmm, de foto is echter ook "oud" of "vintage", dus ik vraag mij af in welk opzicht jij mooi bedoelt Quote
Smart Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Hmmm, de foto is echter ook "oud" of "vintage", dus ik vraag mij af in welk opzicht jij mooi bedoelt Quote
bigwade Geplaatst 15 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 15 Februari, 2012 Ze zijn zo mooi omdat ik erin zit....haha! Ja dat weet ik. Ben nu net weer een beetje op temperatuur en heb weer wat functies terug. Quote
Sjölp Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 dit is slechts ter inspiratie.. Dus zoiets. Eens kijken of ik de komende dagen een betere locatie kan vinden. Quote
Smart Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Ja BW, was koud buiten hé (-7)? Ikke lekker warm aanwijzingen volgen.....voor de mooie plaatjes! Gaat het weer een beetje? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.