Specialmade Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 Da's nou jammer..... @Jutter, Het is mij om het even hoor. We kunnen ook separaat starten met diverse modellen. Doen ze bij de Elfstedentocht ook t.w. toerrijders en wedstrijd rijders. Grtz. Specialmade Quote
Miszblond Geplaatst 7 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2012 Da's nou jammer..... Ik wil niemand buiten sluiten Je kan het ook zien als het overtuigen van mensen dat een pica gewoon het mooiste is. We kunnen er ook over stemmen. Maar hoe meer kia's er komen Des te meer er mogelijk is Ook van hogerop Quote
Miszblond Geplaatst 7 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2012 Je zou zoon evenement ook kunnen zien als een actie ten opzichte van het hoofdkantoor van kia, laten zien dat je met zijn alle sterk staat. Aan andere mensen laten zien hoe trots je kunt zijn met een kia, wat voor het kantoor marketing is. Maar dat we er wel iets voor terug willen, namelijk eerlijkheid in cijfers Quote
jutter Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 @Jutter, Het is mij om het even hoor. We kunnen ook separaat starten met diverse modellen. Doen ze bij de Elfstedentocht ook t.w. toerrijders en wedstrijd rijders. Grtz. Specialmade Niet persoonlijk bedoeld hoor, maar ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld Sportage-rijders een iets andere route (lees ruiger terrein) voor ogen hebben dan bijvoorbeeld de Picanto-rijders. Mat andere woorden, het moet voor iedereen leuk zijn! Quote
Miszblond Geplaatst 7 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2012 Niet persoonlijk bedoeld hoor, maar ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld Sportage-rijders een iets andere route (lees ruiger terrein) voor ogen hebben dan bijvoorbeeld de Picanto-rijders. Mat andere woorden, het moet voor iedereen leuk zijn! Daar zit wel wat in daar kunnen we aan werken Quote
jutter Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 Je zou zoon evenement ook kunnen zien als een actie ten opzichte van het hoofdkantoor van kia, laten zien dat je met zijn alle sterk staat. Aan andere mensen laten zien hoe trots je kunt zijn met een kia, wat voor het kantoor marketing is. Maar dat we er wel iets voor terug willen, namelijk eerlijkheid in cijfers Da's een goeie! Quote
Miszblond Geplaatst 7 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2012 Da's een goeie! Wel blond maar niet zo dom al kom ik met deze opmerking wel weer dom over Quote
jutter Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 Wel blond maar niet zo dom al kom ik met deze opmerking wel weer dom over Nee hoor! Valt best wel mee Quote
Smart Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 Mmmmm...ik denk meer aan een wat grotere meeting in het voorjaar, waarbij ieder forumlid welkom is en waarbij de laatste tips en trends worden uitgewisseld door enthousiaste forumleden over: 1. xenon(look) verlichting 2. stebel claxons 3. (afneembare) trekhaken 4. privacy shades 5. audio- en navigatiesystemen 6. reparatie- en onderhoud 7. velgen 8. tuning 9. poetsmiddelen 10. enzovoort, enzovoort Wie weet gaat het er ooit eens van komen....... Quote
Specialmade Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 @Smart, Wil je er een meerdaagse bijeenkomst van maken met al die items :clown: Grtz. Specialmade Quote
Smart Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 Nee, gewoon 10 of meer kraampjes met 'professionele' forumleden, die hun (expertise)verhaal doen.....! Ik bezoek er hoogstens 2 of 3! Quote
bigwade Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 Op een droge warme zaterdag in April ben ik open.. voor wat dan ook. Locatie NwGein. Quote
Smart Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 Tja, in april een droge warme zaterdag.....! We hadden trouwens met die toeterinbouwdag in september 2011 echt zeldzaam mooi weer, zeker na die waardeloze zomer! Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 8 Februari, 2012 Geplaatst 8 Februari, 2012 Er gaat niemand met zijn Pica naar de elfstedentocht. Heel Friesland stond het sneeuw van het ijs te halen en dan om acht uur het antwoord dat het niet door gaat. Het weer gaat parten spelen en dat is zuur. Hoe mooi had het kunnen zijn....... Of is er nog hoop? Quote
Bink058 Geplaatst 8 Februari, 2012 Geplaatst 8 Februari, 2012 Nee, er is geen hoop ondanks dat het toch kouder is dan verwacht -10 ipv -7 zal de ijsgroei minimaal zijn. Quote
Miszblond Geplaatst 9 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 9 Februari, 2012 Nee, er is geen hoop ondanks dat het toch kouder is dan verwacht -10 ipv -7 zal de ijsgroei minimaal zijn. Dit is onjuist zoals de voorzitter vertelde zal het misschien eind volgende week weer gaan vriezen, in dat geval is de kans aanwezig dat hij over een aantal weekjes alsnog doorgaat wel aanwezig. Dus afwachten of het na een week van dooien weer gaat vriezen Maar nu voor iedereen de kans om aankomende week hun pica te wassen Quote
bigmac Geplaatst 2 April, 2012 Geplaatst 2 April, 2012 Ik denk dat, ondanks het vriezende weer deze week, de elfstedentocht nog wel even op zich laat wachten. Quote
kialoog Geplaatst 2 April, 2012 Geplaatst 2 April, 2012 De rayonhoofden zijn gisteren anders wel bij elkaar geweest Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.