bigwade Geplaatst 12 Oktober, 2012 Geplaatst 12 Oktober, 2012 De fles wijn staat er nog Lees #202 en dan ook wat berichten ervoor en erna. google; kiaclub.nl+ISG+wijn wil ook helpen. Quote
Venga1 Geplaatst 14 Oktober, 2012 Geplaatst 14 Oktober, 2012 Ik vind het isg een mooi systeem, maar denk zelf dat het niet echt veel verschil uitmaakt of je het wel of niet gebruikt. Het voordeel ontstaat volgens mij pas wanneer je het isg systeem niet zelf hoeft in te schakelen door de auto in zijn vrij te zetten en wanneer je niet op een brandstof motor wegrijdt. Maar dat heet dan anders... Quote
snellejelle1985 Geplaatst 15 Oktober, 2012 Geplaatst 15 Oktober, 2012 Je bespaart hier mee 50 euro per jaar maar door slim met bv energie leverancier, internet en bel abbonementen om te gaan, worden die kleine beetjes op het eind van het jaar best veel geld hehe daar ben ik heel slecht in om zo te denken, vooral de 'bel' abonnementen... Quote
Demoniac Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Vraag ik me toch af wat er gebeurt als je: - Netjes stopt, en de ISG schakelt de motor uit - Vervolgens zonder de koppeling te gebruiken de auto in zijn 1 zet (kan namelijk prima als de motor niet draait) Zou het daartegen beveiligd zijn? (Ik ga het niet proberen...) Ik vroeg me dat ook af en heb het wel geprobeerd, dan gaat het startstop lichtje uit en het 'motor afgeslagen' lampje aan. Je moet hem dan met de hand opnieuw starten. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.