Ga naar inhoud

Onderhoudsgegevens en -prijzen Rio 2012


Derrek

Aanbevolen Berichten

alweer dan

ik heb uit de intensieve gesprekken laatst met de KCG begrepen dat dit al eens een stevig gesprek bij kia nederland is geweest 

en dat de mannen van de KCG daar al menig uurtje mee bezig is geweest 

(mag ook wel eens gezegd worden dat ze uitstekend werk verichten de mannen van de Kia Contact Groep)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Hebben jullie de oliebeurt aangemeld via mijn kia, daar maak je eerst een onderhoudsofferte, en dan kan je die mailen naar jezelf of direct bij een dealer plannen. Dan zou iedereen dus €142 als prijs moeten krijgen. Zou dus niet dealer afhankelijk moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij koop je een auto met daarbij geldende voorwaarden, o.a. vaste onderhoudsprijzen. 
Als deze dan tijdens de gebruiksduur voor de klant in negatieve zin gewijzigd worden hoeft laatstgenoemde hier volgens mij niet mee akkoord te gaan.

 

Ik kan het mis hebben, maar anders kunnen verkopers hun klanten wel gaan lokken met allerlei mooie praatjes zonder ook maar enige verplichting te hebben deze na te komen.

 

Op mijn factuur stond ook 116 euro. Werd door de dealer betaald ivm onderhandeling bij aanschaf auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat ik ook raar vindt is dat de prijs via mij kia €142 is dus voordat ik een dealer kies waar ik de beurt wil laten doen. Ik ga maandag toch de dealer eens bellen. De auto staat gepland voor 26 april.

Link naar reactie
Delen op andere sites


The Power to Surprise ! nou idd haha of moeten we de terugroepacties en probleempjes in Amerika mede financieren ?

 

Als Kia dit forum zogenaamd leest kunnen ze ook wel eens een transparant antwoord geven of niet ?

 

Zo niet dan neem ik gewoon aan wat ik gezegd heb het antwoord is :-) .

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat ok raar vindt is dat de prijs via mij kia €142 is dus voordat ik een dealer kies waar ik de beurt wil laten doen. Ik ga maandag toch de dealer eens bellen. De auto staat gepland voor 26 april.

dat is 26 euro meer en dat is niet uit eventuele btw verhoging van afgelopen herfst te verklaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


je hoeft niet persee bij een kia dealer in onderhoud je kan ook naar een allround garage gaan als de filters die hun gebruiken maar bij kia vandaan komen (orginele filters dus)  de garantie komt dan niet te vervallen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik begrijp heel goed dat elke euro er één is maar.....

Het prijsverschil tussen de (merk) Kia dealer en een all-round garage vind ik nou niet bepaald schokkend.

Daarbij komt nog dat als je de servicebeurt bij een all-round garage laat doen je nog wel garantie hebt maar

je Kia-assist komt dan te vervallen. Ook dat is geen onoverkomelijk probleem want ook daar zijn andere

mogelijkheden voor. Feit is wel dat als je de servicebeurten niet bij je merk (Kia) dealer laat uitvoeren deze

ook niet zal staan "springen" om bij een garantie geval je snel en zo goed mogelijk te helpen. Ik ben van mening

dat je met je dealer goede afspraken moet maken inzake de servicebeurt. 

 

Grtz.

Specialmade

Link naar reactie
Delen op andere sites


Specialmade, je hebt wel een punt, maar het lijkt er op of Kia die vaste OH prijzen aan het loslaten is.

Voor het bereken van totale autokosten wordt dit dus een lastige

 

Lijkt mij geen goede marketing zet. Zeker nu (bijna) alle andere merken juist met een

transparant (lees vooraf bekend) onderhoudstarief werken. Dit om huidige en zeker

ook nieuwe klanten inzicht te geven in de onderhoudskosten. Mocht Kia de onderhouds-

kosten toch willen "loslaten" dan lijkt mij een gesprek met Kia directie op z'n plaats om

helderheid hierin te verkrijgen. Ben dan uitermate benieuwd naar de beweegredenen.

 

Grtz.

Specialmade

Link naar reactie
Delen op andere sites


199,48 voor de 30K beurt hier..

 

Details:

 

GroteFoto-QLPIFAOQ.jpg

 

 

Klopt het een beetje of maakt iedere dealer zijn eigen shit ofzo??

 

Adviesprijs is 244 euro dus je hebt 45 euro korting gehad.

 

 

Goed gedaan, welke garage is dit als ik vragen mag, zij mogen mijn grote beurt wel doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...