jutter Geplaatst 19 Maart, 2012 Geplaatst 19 Maart, 2012 Mooie foto jutter! Thanks! Ik doe mijn best! Quote
Bink058 Geplaatst 19 Maart, 2012 Geplaatst 19 Maart, 2012 Weer in het mooie Friesland Jutter mooie foto ! Quote
Remko .me Geplaatst 21 Maart, 2012 Geplaatst 21 Maart, 2012 Hé leuk.....een zoekplaatje! jep.... vond hem wel grappig.... waarom ook niet he.. nu ist net een zwarte auto.. kan bigwade weer blij van worden.. Quote
Presiozo Geplaatst 23 Maart, 2012 Geplaatst 23 Maart, 2012 ik krijg er geen foto's in dus heb ze in mijn garage staan. excuses. ben er speciaal voor naar de zee gereden 5 minuten rijden Quote
J-J Geplaatst 23 Maart, 2012 Geplaatst 23 Maart, 2012 Deze dan voor Maart en dan doe ik voor April dezelfde maar dan zonder ECO logo Quote
Presiozo Geplaatst 23 Maart, 2012 Geplaatst 23 Maart, 2012 (aangepast) Hierbij een poging... werkt dus niet...Iemand een website zoals tinypic ? of hoe doen jullie het ? schijnt niet te werken. 23 Maart, 2012 aangepast door betominice service Quote
betominice Geplaatst 23 Maart, 2012 Geplaatst 23 Maart, 2012 presiozo als je een foto via een link wil toevoegen klik je op image en zet je de link erin heb het even voor je gedaan Quote
Presiozo Geplaatst 24 Maart, 2012 Geplaatst 24 Maart, 2012 presiozo als je een foto via een link wil toevoegen klik je op image en zet je de link erin heb het even voor je gedaan Ik had ook een link erin gezet bij image maar dat was blijkbaar niet de goede bedankt !mooie zon links bovenin oh nee het is een vinger, ( iphone ) zit er altijd met mijn vingers voor. Quote
Martin1977 Geplaatst 24 Maart, 2012 Geplaatst 24 Maart, 2012 http://imageshack.us.../2232012007.jpg http://imageshack.us.../2232012008.jpg Quote
Sjölp Geplaatst 25 Maart, 2012 Geplaatst 25 Maart, 2012 Leuk en origineel (jammer dat je de achterklep niet open hebt staan ) Quote
Venga OK Geplaatst 26 Maart, 2012 Geplaatst 26 Maart, 2012 Basismateriaal (staalplakken) en gereed produkt Groet, Peter 1 Quote
Alex VB Geplaatst 27 Maart, 2012 Geplaatst 27 Maart, 2012 Kijk.. Het mooie weer roept de fantasie op bij jullie.. Het zijn nog een paar daagjes, dus leef jullie uit. Quote
bigwade Geplaatst 27 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Maart, 2012 Ja.. Kom eens op met fraaie foto's. Het hoeft ook niet per sé je eigen auto te zijn, maar DOE es wat Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 27 Maart, 2012 Geplaatst 27 Maart, 2012 Deze naam had ik eerder gezien. Quote
Martin1977 Geplaatst 28 Maart, 2012 Geplaatst 28 Maart, 2012 Hoe krijg ik hier ook al weer een foto geplaatst. Heb van alles geprobeerd maar het lukt niet meer! Help aub Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 28 Maart, 2012 Geplaatst 28 Maart, 2012 Hoe krijg ik hier ook al weer een foto geplaatst. Heb van alles geprobeerd maar het lukt niet meer! Help aub Gebruik je de volledige editor? Daar kan je bestanden koppelen. Foto zoeken en toevoegen. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 28 Maart, 2012 Geplaatst 28 Maart, 2012 Zoals ik in mijn blog heb geschreven ga ik graag met de Kia op pad maar met mooi weer pak ik ook wel de fiets. Deze foto is gemaakt bij Schoorl aan Zee en hier kan je alleen komen met een 4x4 of op de fiets. Je vraagt je af wat die twee meeuwen aan het overleggen zijn. Quote
jutter Geplaatst 28 Maart, 2012 Geplaatst 28 Maart, 2012 Ook deze maand weer een Best Pic. Dames heren doe es je best, je auto of delen ervan creatief in beeld te brengen. In een ander draadje zie ik dat jullie goed in de fotospulletjes zitten dus kom maar op met die wereldprenten. morgen of maandag. Ga nou maar lekker maart plaatjes maken Door een wc raampje ? Maak er meer, en leuker, je mag vaker inzenden hoor. NB aan alle deelnemers: Bewaar je bestanden, al dan niet bewerkt, in de hoogste resolutie/kwaliteit. We hebben ze misschien later nog nodig.. effectjes zijn leuk, maar de basis dient natuurlijk wel een spetterende foto te zijn Dames, Heren het wordt komende week best leuk weer Doe es mee voor eeuwige roem.. Ja.. Kom eens op met fraaie foto's. Het hoeft ook niet per sé je eigen auto te zijn, maar DOE es wat @bigwade, het is mij onduidelijk wat voor 'functie' u heeft op dit forum want ik zie nergens zoiets staan als moderator of jurylid in uw 'persoonsomschrijving'..... Kunt u mij uitleg geven? Quote
Martin1977 Geplaatst 28 Maart, 2012 Geplaatst 28 Maart, 2012 Gister voor mijn werk met de spelers bus van de knvb weg. Kon zo mooi deze 2 fantastische voertuigen in het zonnetje zetten. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.