Alex VB Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Het idee van Remko.me vond ik eigenlijk best wel leuk.. Hij zal ongetwijfeld nog op 1 oor liggen naast zijn vriendin (Hoop ik toch ) foto komt van : gentblogt.be Enkele spelregels voor de mensen. De ochtend eindigt om 12.00 uur Dus bij deze: GOEDEMORGEN Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Ook goedemorgen, Uit de welterusten topic heb ik begrepen dat er iemand met zijn vriendin al verplicht aan het shoppen is. Maar of Remko. me een vroege shopper is. :lol: Ik heb nog niets in de planning staan maar mijn vrouw zit al in diverse krantjes en foldertje te kijken. Hou wijselijk mijn mond voor je het weet loop ik in Alkmaar rond. B) Ik heb de Wehkampgids al boven in de krantenbak gelegd misschien helpt het nog. Quote
jutter Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Goedemorgen! Ik heb lekker uitgeslapen en zit nu met mijn bakkie koffie het Kia-forum af te struinen. Dat is pas lekker wakker worden! Quote
steamduck Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Goede vandaag! Zit met een bakkie thee te zoeken naar velgen voor mijn sportage en een onderdeel uit de console. Dames naar de manege Quote
betominice Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Goedemorgen allemaal eerst koffie en dan effe hout opruimen heb weer een zooitje in de tuin liggen Quote
Wimis on Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Goede morgen Even wakker worden met een koffie......... en dan boodschapjes doen. Beetje rommelen in en om huis vandaag. Quote
kialoog Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 ook goede-smorgens Bakje koffie lekker broodje, en dan de uitnodiging voor een proefrit in de nieuwe Mazda CX5 benutten, ik heb er zin an. Misschien weer eens normaal sturen, heel benieuwd. Quote
Remko .me Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Goedemorgen! Heerlijk uitgeslapen, tot een uur of 10. Lekker ontbijten en zometeen maar shoppen. Ook voor mezelf hoor, vrouwlief vindt dat mijn broeken wat oud worden. Maar sommige zitten gewoon zo lekker! Quote
Sjölp Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Alle vooruit, wanneer ik deze bijdragen lees hoef ik me blijkbaar niet te schamen dat ik dit om 11:23 uur lees. Zit nu ook achter een tas koffie en moet het, zoals de afgelopen 4 maanden al, vrij rustig aan doen de rest van de dag. Quote
Remko .me Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Oh en even langs peterrrrrrrrrrrr Kia Breda voor de gratis kofferbakmat die hij mij wil geven! Quote
jutter Geplaatst 10 Maart, 2012 Geplaatst 10 Maart, 2012 Goeiemorgen! Wat is het nog lekker rustig buiten! Quote
Wimis on Geplaatst 10 Maart, 2012 Geplaatst 10 Maart, 2012 Goedemorgen, hier is het triest weer en nat....... maar de koffie smaakt goed. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 10 Maart, 2012 Geplaatst 10 Maart, 2012 Goedemorgen, het begint wat op te klaren dus....... Eerst de Kia eens een sopbeurtje geven en daarna misschien een lekker stukje fietsen. Je moet wat op je vrije zaterdag Quote
Venga OK Geplaatst 10 Maart, 2012 Geplaatst 10 Maart, 2012 Ook goedmorgen! Koffie en vers gebakken broodjes achter de kiezen (hobby van mijn vrouw is koken, hoe slecht kun je het treffen...) Warmentuuter voorzien van foto's van mijn knutsel van gisteren en nu met m'n zoontje spelen met Lego. Hij heeft al een autosurfplankvliegtuig gemaakt met 6 wielen... Nu moet ik dat gaan overtreffen. Oh, hij roept al! Prettige dag allen! Peter Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 12 Maart, 2012 Geplaatst 12 Maart, 2012 Goedemorgen, Wel beginnen al met een strak blauwe lucht. Dus heerlijk weer om naar het werk te fietsen. Prettige dag groet, Warmentuuter Quote
Alex VB Geplaatst 12 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 12 Maart, 2012 Goedemorgen iedereen en eenieder. Het weer wordt beter en de dag begon goed... Geniet van jullie maandag.. Quote
Ferry82 Geplaatst 12 Maart, 2012 Geplaatst 12 Maart, 2012 Goedemorgen allemaal! Ik heb vandaag enorme spierpijn van het schoonmaken van de auto en de zomervelgen dit weekend (niets gewend met een kantoorbaan) Quote
bigwade Geplaatst 12 Maart, 2012 Geplaatst 12 Maart, 2012 Goede morgen/ middag Heerlijk weekendje Barcelona gehad. Aanradertje. tip: Als je er voor het eerst heen gaat heb je minimaal 2 volle dagen nodig. Hier nu ook lekker weer. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 17 Maart, 2012 Geplaatst 17 Maart, 2012 Goedemorgen, M'n bakkie koffie is leeg, het weer ziet er goed uit dus pak ik eerst de hogedrukspuit eens uit de schuur om de tegels van de tuin eens een fikse schoonmaakbeurt te geven. Deze zijn nu groen ipv licht oranje. En daarna de de onderkant van de Venga. Als de spuit er toch staat........ Daarna fiets ik even naar de Halfords om een Claypakket te halen van Meguairs. VengaOK (peter) heeft me laten zien hoe makkelijk het kleien gaat en het resultaat is schitterend. Peter nogmaals bedankt en bij mij kan de pot cleaner de vuilnisbak in. groet, de Warmentuuter Quote
MrBubbels Geplaatst 17 Maart, 2012 Geplaatst 17 Maart, 2012 Een hele goede morgen, na me bakkie koffie de tuin en het terras vernielen , 3 rijen grindtegels eruit en dan wat planten erin Pfffff , ik zie er nu al tegen op, ps ik zoek nog een handige harry die voor weinig het terras kan verhogen en het is ongeveer 80 m2. Wie tot Bubbels Quote
Presiozo Geplaatst 17 Maart, 2012 Geplaatst 17 Maart, 2012 Goedemorgen, Begin altijd met en bakje koffie. Zit nu zo'n 30 minuten op mijn werk in Bergen op Zoom. Als ik klaar ben om 5 uur ga ik mijn rio even wassen. Zwart is een mooie kleur om vies te worden! Fijne dag allemaal! Quote
betominice Geplaatst 17 Maart, 2012 Geplaatst 17 Maart, 2012 Goedemorgen allemaal iedereen gaat in de tuin aan de slag ik dus ook maar weer enne bubbels heb hier wel 10 kuub zand voor je om je tuin op te hogen Quote
Marc-T4 Geplaatst 17 Maart, 2012 Geplaatst 17 Maart, 2012 Goedemorgen allemaal,heb er al weer bijna een halve dag opzitten. Om half 9 al op het voetbalveld met mijn zoontje,vanmiddag zelf nog een balletje trappen. Na afloop gezellig een biertje erbij. Mijn zaterdag is weer helemaal TOP!! Groetjes Quote
MrBubbels Geplaatst 17 Maart, 2012 Geplaatst 17 Maart, 2012 Goedemorgen allemaal iedereen gaat in de tuin aan de slag ik dus ook maar weer enne bubbels heb hier wel 10 kuub zand voor je om je tuin op te hogen Goedemorgen allemaal iedereen gaat in de tuin aan de slag ik dus ook maar weer enne bubbels heb hier wel 10 kuub zand voor je om je tuin op te hogen Mooi kom je dat van de week al doen dan??? Quote
Wimis on Geplaatst 18 Maart, 2012 Geplaatst 18 Maart, 2012 Goedemorgen allemaal, lekker aan de koffie en dan naar de Winkelwagenmuntjesbeurs............. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.