Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Welk Merk xenon raden julie aan:

Pilot Pro lino Xenon Kit € 199,-

Infinity Xenon Kit € 99,-

HID Xenon Kit € 129,00

Anders (vernoem je merk + prijs)

Alvast bedankt

Geplaatst

Waar zit het prijs en kwaliteits verschil in ?

Branduren ? Storingen ?

Ik vind factor 4 nogal geld en ik heb er uiteraard geen verstand van.

Wellicht kan de vakman hier boven ons bij-schijnen of e.e.a. toelichten. (!)

Geplaatst

Het verschil zit onder andere in de duurzaamheid van de materialen, bevestigingsmateriaal, branduren, geschiktheid voor canbus-systemen, formaat van de ballasten en vooral ook de garantie.

Even alles op een rij:

- Light Budget: grote ballasten, niet geschikt voor canbus, 6 maanden garantie

- Slimline: kleine ballasten, niet geschikt voor canbus, 18 maanden garantie

- Premium: grote ballasten, geschikt voor canbus, 36 maanden garantie

- Pilot Classic: grote ballasten, geschikt voor canbus, 24 maanden garantie

- Pilot Pro: kleine ballasten, geschikt voor canbus, 24 maanden garantie

Geplaatst

Wat hier duidelijk niet wordt vermeld is: dat bij de goedkopere sets (vaak geen bekend merk) dat hiervan de ballasten van mindere kwaliteit zijn van een 'merk' kitje, maar wat nog veel belangrijker is zijn de lampen !! ik heb een nieuw kitje gehad met trillende lampen en VEEL strooilicht!! (houdt hier rekening mee als je zo'n kitje in je (nieuwe) Kia zet)

Omdat ik het niet goed vond heb ik een nieuw kitje gekregen resultaat: zelfde effect. heb toen meteen die troep weg gedaan en voor Pilot Pro-line gegaan. (ben geen reclame maker voor Pilot maar dat was het eerste dat in me op kwam)

En naar volle tevredenheid en merkbaar duidelijk verschil:

-geen strooilicht meer

-geen trillende lamp-lichtbundel meer

als je een goedkope set hebt gekocht kun je dit testen door je auto dicht voor een muur te zetten, motor uit te laten en dan je verlichting aan te doen. is het beeld helemaal strak en beweegd het niet dan heb je geluk. want de meeste goedkope kits hebben van die half-afgekeurde lampen en dan is de teleurstelling groot als je zo'n kitje met veel pijn en moeite in je fonkel-nieuwe Kia hebt gezet.... (en ik spreek hier uit eigen ervaring..) :oops:

Geplaatst

Ik kan je de volgende sets aanraden:

Light Budget: va. €52,50

Slimline: va. €57,50

Premium: va. €109

Pilot Classic: va. €169

Pilot Pro: va. €199

Dit alles is te bestellen via www.autoverlichting-reeuwijk.nl en mocht je meer vragen hebben hoor ik dat graag!

Ik heb de Pilot Proline daar besteld en als "lid" van de Kia club (dit forum dus) krijg je 15% korting op deze prijzen.

Beste is om even een mailtje te sturen.

Ben tevreden over de levering.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...