Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Welk Merk xenon raden julie aan:

Pilot Pro lino Xenon Kit € 199,-

Infinity Xenon Kit € 99,-

HID Xenon Kit € 129,00

Anders (vernoem je merk + prijs)

Alvast bedankt

Geplaatst

Waar zit het prijs en kwaliteits verschil in ?

Branduren ? Storingen ?

Ik vind factor 4 nogal geld en ik heb er uiteraard geen verstand van.

Wellicht kan de vakman hier boven ons bij-schijnen of e.e.a. toelichten. (!)

Geplaatst

Het verschil zit onder andere in de duurzaamheid van de materialen, bevestigingsmateriaal, branduren, geschiktheid voor canbus-systemen, formaat van de ballasten en vooral ook de garantie.

Even alles op een rij:

- Light Budget: grote ballasten, niet geschikt voor canbus, 6 maanden garantie

- Slimline: kleine ballasten, niet geschikt voor canbus, 18 maanden garantie

- Premium: grote ballasten, geschikt voor canbus, 36 maanden garantie

- Pilot Classic: grote ballasten, geschikt voor canbus, 24 maanden garantie

- Pilot Pro: kleine ballasten, geschikt voor canbus, 24 maanden garantie

Geplaatst

Wat hier duidelijk niet wordt vermeld is: dat bij de goedkopere sets (vaak geen bekend merk) dat hiervan de ballasten van mindere kwaliteit zijn van een 'merk' kitje, maar wat nog veel belangrijker is zijn de lampen !! ik heb een nieuw kitje gehad met trillende lampen en VEEL strooilicht!! (houdt hier rekening mee als je zo'n kitje in je (nieuwe) Kia zet)

Omdat ik het niet goed vond heb ik een nieuw kitje gekregen resultaat: zelfde effect. heb toen meteen die troep weg gedaan en voor Pilot Pro-line gegaan. (ben geen reclame maker voor Pilot maar dat was het eerste dat in me op kwam)

En naar volle tevredenheid en merkbaar duidelijk verschil:

-geen strooilicht meer

-geen trillende lamp-lichtbundel meer