Jump to content

Recommended Posts

Posted

Waarom hebben de mensen die vorig jaar de kia rio superpakket gekocht hebben, geen recht op kostenloos aanbrengen van een chrome strip onder de grill. Deze zit bij de nieuwe levering er gratis bij. Gekeken in de nieuwe prospectes van dit jaar, prijzen zijn hetzelfde gebleven, dus hebben die mensen recht op zo een chrome strip.

Posted

Waarom hebben de mensen die vorig jaar de kia rio superpakket gekocht hebben, geen recht op kostenloos aanbrengen van een chrome strip onder de grill. Deze zit bij de nieuwe levering er gratis bij. Gekeken in de nieuwe prospectes van dit jaar, prijzen zijn hetzelfde gebleven, dus hebben die mensen recht op zo een chrome strip.

Waar in de brochure zie je dat staan dan? Ik kan daarover nergens iets vinden...

Ik heb afgelopen vrijdag een Kia Rio SuperPack gekocht, en de strip er extra bij besteld. Ook in de prijslijst staat daar niets over. En op geen enkele foto in de brochure staat die strip afgebeeld...

En onder de pagina's van de bruchure staat duidelijk vermeld: Raadpleeg het prijs- en specificatieblad voor de standaard- en meeruitrusting.

Maar ik vraag me sowieso af waar en in welke brochure je dat leest....

Posted

ook ik heb een rio uit 2012 en er zit geen chroome strip onder me gril

wel heb ik een nieuw model gril die is geheel gesloten maar dat is dan

ook alles of je moet iets ander bedoelen

Posted

Nieuwe model gril?? De gril van 2011 is voor ook gesloten hoor..

Ik snap niet wat het verschil is, kan het ook niet zien, bij de dealer is die identiek aan de mijne.

Wel hebben de 2012 versies chromen ringen om dashboard km teller

Posted

Nieuwe model gril?? De gril van 2011 is voor ook gesloten hoor..

Ik snap niet wat het verschil is, kan het ook niet zien, bij de dealer is die identiek aan de mijne.

Wel hebben de 2012 versies chromen ringen om dashboard km teller

de wagen waar wij mee demo hebben gereden die had een gril die open was en die van ons die heefteen gril die geheel is gesloten

dat was volgens de verkoper het nieuwe typen ??

die ringen klopt die van ons heeft dat ook (oogt erg goed )

Posted

Ik denk dat TS de chromen ring OM de grille heen bedoeld? Die staat vermeld bij de specificaties van de SuperPack in de prijslijst...

Ik was in de veronderstelling dat TS de Sierrand voorbumper RVS hoogglans gepolijst bedoelde die als accessoire staat vermeld met partnummer 1W390SBA00

Deze dus:

29%20Sierrand%20RVS%20voorbumper%20640x320.jpg

Posted

We zullen moeten wachten tot thuis42 duidelijkheid verschaft, ik snap er niets van, zoveel is duidelijk... :no:

Posted

Ik krijg mijne vrijdag, maar geloof niet dat deze strip er gratis opzit.

Staat ook nog steeds optioneel op de site bij accessoires.

Posted

Ik krijg mijne vrijdag, maar geloof niet dat deze strip er gratis opzit.

Staat ook nog steeds optioneel op de site bij accessoires.

Ik heb onze Rio vrijdag jl. gekocht en kan hem donderdag a.s. ophalen, en daar zat hij ook niet standaard onder. Het is een accessoire, waar TS op baseerd dat die strip nu standaard is is mij een raadsel.

• 4 weeks later...
Posted

Ach ja, foutje bedankt.

Is overigens wel erg mooi hoor die strip maarja ook errug duur.

Posted

hahaha, zit bij mij ook niks op en ook de mijne is van 2012. Ik heb wel het accesoireboekske en daar staat hij ook netjes in afgebeeld alleen met een cijfertje erbij zodat je in de prijslijst kan zien wat hij kost ;) misschien dat dat bedoeld wordt?

Posted

Het is gewoon fucking veel geld voor een los stripje.Mischien valt er iets zelf te fabriceren

Posted

Je kunt bij de dealer ook exclusief montage kopen, scheelt een boel.

En wat is een boel? 40 euro?

Posted

Instaplijsten € 112,85

Spatlappen voorzijde € 30,01

Sierrand ventilatierooster € 44,25

Sierrand Km-teller € 65,61

Achterkleplijst € 67,54

RVS raamlijst € 126,91

Posted

Maar dan missen we het belangrijkste en dat is de prijs van de bumper lijst :D

Wat een belachelijke prijzen rekenen ze overigens voor het inbouwen, als ik bovenstaande lijst bekijk.