Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik loop al een paar dagen te kutten met de carkit.

Elke keer als ik wil bellen moet ik de telefoonlijst helemaal opnieuw downloaden en op OK klikken op de unit om te kunnen bellen.

Ik heb automatisch downloaden aanstaan maar dat helpt niet.

En uiteraard wil ik ook namen zien van contacten en geen tel. nummers.

Iemand hier ervaring mee?

Posted

Apple?

Koop toch een Android!

• Like 1
Posted

Heb ik ook een iphone 4s

Werkt perfect maar zet auto downloaden ff uit anders doet hij dat steeds

Als het uit is dan hoefd dat maar een keer handmatig

Of je moet je telefonboek steeds wijzigen

Posted

misschien inderdaad wat atra zegt, als het er in staat dan zal hij niet steeds checken. heb zelf helaas geen bluetooth in de auto dus geen ervaring mee verder. succes iig!

Posted

FF vergeten te melden als je op je stuur op het groene hoorntje drukt

Dan Gé je naar je gesprekken lijst die moet wel elke keer worden geladen

Die krijg ik ook niet automatisch maar het telefoon boek gaat prima een keer

Handmatig laden en dan werkt het. Perfect

Posted

FF vergeten te melden als je op je stuur op het groene hoorntje drukt

Dan Gé je naar je gesprekken lijst die moet wel elke keer worden geladen

Die krijg ik ook niet automatisch maar het telefoon boek gaat prima een keer

Handmatig laden en dan werkt het. Perfect

Ja, maar dat is toch ontzettend omslachtig...

Ik wil gewoon op het stuur op bellen klikken en dan een telefoonlijst zien op de console waaruit ik kan kiezen wie ik ga bellen.

Nu moet ik namelijk op bellen drukken op het stuur, dan op 1 op de console klikken om de contactlijst te downloaden, dan 1 klikken voor bevestiging, dan opnieuw bellen klikken op het stuur en dan kan ik pas een nummer kiezen die ik wil bellen. (en dan staan er ook nog geen namen bij maar alleen tel. nummers)

En bovenstaande elke keer als je iemand belt, lijkt me niet dat dit zo hoort?

Posted

Ja. Beetje omslachtig maar wat je download is de gespreks lijst

Als je naar je contacten lijst wilt moet dat via de radio doen dat gaat niet via je stuur

Althans niet dat ik heb gemerkt moet je maar eens je gespreks lijst leeg maken dan zie je wel wat ik bedoel

Maar het is niet het meest gebruiks vriendelijkste car kit

Posted

Blij dat Derrek met z'n gare Android tegen hetzelfde aanloopt :D Sorry moest ik ff kwijt.

@xtra40 thnx voor de uitleg, ik ga nog eens kijken.

Posted

Blij dat Derrek met z'n gare Android tegen hetzelfde aanloopt :D Sorry moest ik ff kwijt.

Hoezo? Ik heb geen probleem hoor! :D :D :D :D :D :D :D

Posted

Nou als het goed is werkt onze carkit hetzelfde omdat we dezelfde auto hebben hehe :o

Maar vanavond had ik opeens wel namen op de console staan en heb ik de contact lijst niet opnieuw moeten downloaden.

Van het weekend ff meer tijd aan besteden, maar het schijnt duswel redelijk normaal te kunnen werken.

Posted

Gewoon op phone drukken en dan 2 voor het telefoonboek toch? Er hoeft niets te worden gedownload en de lijst staat er binnen een seconde. Nu is dit de eerste keer dat ik zo'n carkit heb ik de auto maar ik vind het echt heel prettig werken :). Op android natuurlijk :D:D:D

Met het groene knopje op het stuur kan ik kiezen uit de laatst gebelde nummers. Ik zal hier eens mee testen, gebruik deze knop haast niet behalve als iemand niet opneemt en ik wil diegene snel weer bellen, dan druk ik 2 keer op dat groene telefoontje op het stuur.

Posted

:offtopic: Ik zie wel weer dat de auto nog niet helemaal overweg kan met de geweldig en innoverende techniek van de iphone. Jammer hoor!!! :devil:

Eerlijk: Baal als een stekker dat ik het niet heb want is toch wel handig zo'n carkit.

Ik zou alleen mijn iphone niet inruilen voor een android :offtopic:

Posted

Ik heb een iphone4 en geen enkel probleem met de carkit, hij pakt al mijn nummers automatisch. Ook gebruik ik een nokia 6300 en kom dan ook zo in mijn telefoonboek.

Posted

de geweldig en innoverende techniek van de iphone. :offtopic:

Ha ha ha ha. Je bedoelt natuurlijk dat de iphone niet overweg kan met de geweldig en innoverende techniek van de Kia carkit.

Maar dat is heel normaal hoor. Apple belooft veel, berekent nog meer en geeft weinig waaronder maar een jaar garantie.

Laatst Radar nog gezien?

Posted

Er is maar een goeie telefoon en das een iPhone

Werkt perfect ook met de radio van de rio

Het is maar net wat je gewent bent kwa bediening

En ja ik had hier voor een parot dat werkt weer anders

Maar ik ben heel erg tevreden met de werking van het ingebouwde systeem in de rio

Posted

Er is maar een goeie telefoon en das een iPhone

Typisch een reactie van een Apple aanbidder.

Lijkt mijn vriend wel.

Maar het geeft niet hoor, ook hij is verder een heel aardige jongen.

Ik weet overigens nog niet of mijn Android het goed doet in de Rio hoor. Ik heb de auto nog niet....

Zat maar een beetje te stangen.

Posted

De Rio werkt uitstekend met alle mobiele telefoons die het oversturen van telefoonboek ondersteunen.

Heeft niks met Android of iOS te maken.

Ik heb zelf een iPhone 4, werkt uitstekend. Inderdaad moet je automatisch downloaden telefoonboek uitzetten, deze functie is niet nodig. Mocht je drastische wijzigingen hebben doorgevoerd in je mobiele telefoon, dan kun je hem weer handmatig synchroniseren.

Wil je dit toch aanhouden, dan druk je op je 'groene' belknop op je stuur, tweemaal en het is helemaal ok. Als je niks doet, dan sluit hij het ook automatisch af, dus negeer de melding of druk op je belknop tweemaal.

We hebben twee knoppen op het stuur in de rio:

Groene belknop en een rode ophangknop.

Als je de groene knop indrukt, krijg je je laatste oproepen... je kunt met de draaiknop selecteren welke je wilt bellen.

Druk je de groene knop voor langere tijd in, (aantal seconden) dan belt hij de laatst gekozen nummer. (zeg maar nummerherhaling)

Wil je door je telefoonboek bladeren, druk op je radio "Phone" in en kies hier telefoonboek.

Simple as that... niks meer, niks minder.

Prima geluid en je hoort alles uitstekend.

Mocht je een zachte stem hebben, bij instellingen kun je het uitgaande geluid (dus jouw stem) verhogen. :)

Succes!

Posted

Ik heb automatisch downloaden uitstaan maar dan nog krijg ik de vraag om recente contacten te downloaden.

Komt dat omdat deze lijst in de tussentijd is gewijzigd en deze daardoor opnieuw wilt downloaden?

Het liefst heb ik mijn hele contactlijst permanent in de carkit staan.

Posted

Typisch een reactie van een Apple aanbidder.

Lijkt mijn vriend wel.

Maar het geeft niet hoor, ook hij is verder een heel aardige jongen.

Ik weet overigens nog niet of mijn Android het goed doet in de Rio hoor. Ik heb de auto nog niet....

Zat maar een beetje te stangen.

hahahah erg leuk maar android werkt net zo goed hoor ook ik zat een beetje te stangen

ik heb een iphone een nokia n8 en een galaxy s gekopeld aan de car kit en ze doen het allemaal perfect

en ook alle 3 een verschillend telefoon boek in de car kit gezet ook geen probleem

Ik heb automatisch downloaden uitstaan maar dan nog krijg ik de vraag om recente contacten te downloaden.

Komt dat omdat deze lijst in de tussentijd is gewijzigd en deze daardoor opnieuw wilt downloaden?

Het liefst heb ik mijn hele contactlijst permanent in de carkit staan.

nee dit klopt niet dit doet die van mij ook niet

ff checken of het echt uitstaat ???

bij mij deed hij dit aleen maar toen auto download aanstond

en als ik op de groene knop druk

• 1 month later...