Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Helaas, zal er dan niet bij zijn!

Veel plezier allen ;) verwacht natuurlijk een mooie en uitgebreide fotoreportage!

Geplaatst

Al wat bekend over sponsors en definitieve locatie?

Geplaatst

Al wat bekend over sponsors en definitieve locatie?

Hoogstwaarschijnlijk De Meern omdat daar ook een restaurant is waar je evt. wat eten/drinken kan halen.

Listige zou idd wat bedrijven benaderen maar daar heb ik niks meer van vernomen.

Geplaatst

Hoogstwaarschijnlijk De Meern omdat daar ook een restaurant is waar je evt. wat eten/drinken kan halen.

Listige zou idd wat bedrijven benaderen maar daar heb ik niks meer van vernomen.

Ho ho :ninja:

Ben in contact met importeur

zodra ik nuttige info heb horen jullie van me!!

Geplaatst

Wat zoek je überhaupt aan sponsoring voor een bijeenkomst van Rio's op een parkeerplaats aan de A12 ?

Benzine vergoeding deelnemers ? Broodjes ? voor je eigen leuke dagje ?

Dat regel je toch lekker zelf ?

Geplaatst

Wat zoek je überhaupt aan sponsoring voor een bijeenkomst van Rio's op een parkeerplaats aan de A12 ?

Wat zou je denken van kortingsbonnen voor orginele accesoires vanuit KIA NL, om maar een voorbeeld te noemen.

Geplaatst

A4 tussen de ruitenwisser met naam (nikename) ?? :tt1:

Geplaatst

Wat zou je denken van kortingsbonnen voor orginele accesoires vanuit KIA NL, om maar een voorbeeld te noemen.

Dat zou wel lekker zijn.Als carclean en verlichting reeuwijk nou ook komen is mijn wensenlijstje compleet.
Geplaatst

Wat is het belang dan van KiaNL dan ?

Er komen waarschijnlijk 10-20 Rio's op af (hoop ik), daar gaat KiaNL echt niks mee doen.

Met onze toeterombouw dag ook niet, maar dat is wegens falen eigen product ook vanzelf, HAHA!

Geplaatst

Ik zal voor jou alvast een rollator regelen en een gehoorapparaat.

:wink:

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

...goh, die avatar klopt wel goed bij je Bigwade.

Ik denk wel dat Bigwade een punt heeft.

Komt Kia NL in actie?

Importeurs lopen niet zo hard.

Ik denk dat je meer kans maakt bij een goede onderdelenzaak.

Geplaatst

Ik help het je hopen dat dat gaat lukken. Misschien in het vervolg ook even aan de KCG (= KiaContactGroep) denken.....

Wij hebben immers rechtstreeks contact met de directie van KMNL.

Geplaatst

Ik vraag me af wat het probleem is? Iemand die probeert hier een sponsor te zoeken... leuk idee toch ? of het nou wel of niet gaat lukken dat doet er minder toe.

En misschien als de KCG dan zulke goede contacten heeft dat die misschien wel iets kan regelen ? Laten we het gewoon leuk houden en als iemand iets wil regelen kan dat toch.

Geplaatst

Welk probleem bedoel je? Ik zie geen probleem, alleen maar support!

Geplaatst

Dan zie ik spoken :osama: Heb iig zin in de meeting, Wordt leuk.

Is maar 1 spookje.

Geplaatst

Wat is het belang dan van KiaNL dan ?

Er komen waarschijnlijk 10-20 Rio's op af (hoop ik), daar gaat KiaNL echt niks mee doen.

Met onze toeterombouw dag ook niet, maar dat is wegens falen eigen product ook vanzelf, HAHA!

Nooit geschoten altijd mis !! :no: kinderen die vragen worden overgeslagen en die niet vragen ook!! ik heb er nog meer maar die zijn voor de volgende keer :winkiss::tt1:

Geplaatst

Nu alles rond is lijkt het me leuk om te kijken wat mensen willen zien of horen tijdens deze meeting.

Wil je iets speciaals zien of misschien wil je ter plekke je remklauwen verven of wat dan ook. Laat het weten.

Ik ben zelf benieuwd naar een ander geluidsysteem of andere boxen met de huidige radio.

Ook xenon, rode remklauwen en chrome onderdelen zou ik graag zien.

Als iemand zijn lampen wil vervangen dan wil ik daar graag bij helpen. Geen xenon!:)

Wat misschien ook wel leuk is is om vanuit zeeland samen te rijden. Ik moet zelf de dag ervoor ook al in utrecht wezen dus misschien pak ik een hotel maar als er meerdere samen gaan rijden dan kom ik er graag voor terug gereden. We kunnen ook in de buurt van breda afspreken? Daar komen er misschien ook wel veel langs gereden? Pm me maar dan kan ik zien of er animo voor is.

• Like 1
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...