Fedde1980 Geplaatst 10 April, 2012 Geplaatst 10 April, 2012 Ik ben wel benieuwd naar velgen, xenon en niet fabrieksnavigatie. En ik vertrek van omgeving Nootdorp(Den Haag)
bigwade Geplaatst 10 April, 2012 Geplaatst 10 April, 2012 Komt die ook ? Bedoel je mij ? Maak je geen zorgen.. misschien incognito, HAHA! w.b sponsoring heeft Warmentuut volstrekt gelijk. #115 Probeer het uit de kleine leveranciers te halen, is ook veel leuker. Dan een praktische vraag... Wordt dit georganiseerd vanuit je lidmaatschap van de KiaClub.nl of willen jullie zoveel mogelijk Rio's "in da house" hebben, whatever, desnoods via Autoweek.... Laat dat effe weten onder welke vlag dit event groots gaat worden.. Suc6
Joseph Geplaatst 10 April, 2012 Geplaatst 10 April, 2012 Omdat er de laatste tijd zoveel Rio's zijn bijgekomen lijkt het me leuk om eens wat mooie Rio's bij elkaar te zien. Veel mensen hebben al diverse aanpassingen gedaan aan hun auto's en hierdoor kunnen anderen weer ideeën opdoen om hun auto aan te passen. Ik ben bijvoorbeeld nog geinteresseerd in audio upgrades, mud-guards, bumper sierlijst. De meeting is nu definitief omdat er voldoende interesse is, het zal een zondag worden om 13:00 uur. Stem via onderstaande link op welke zondag jij kan komen. Mogelijke locaties: AC Restaurant / parkeerplaats De Meern KIA Experience Center Breukelen ... Geïnteresseerden: JJFS Presiozo Bardje-x Brambeer Hanske Hitmark riodriver Hanseman Robonline Fedde1980 Kris88 xtra40 listige Rio_Krommenie Jolinar Mel_Rio Marc-T4 Pipke Mavi86 Een kleine greep uit de auto's die komen: Hoi, ik ben er even tussenuit geweest , ik zie geen link om me op te geven ,maar ik kan 27mei wel. grtjs Jos
Mel_Rio Geplaatst 10 April, 2012 Geplaatst 10 April, 2012 Nu alles rond is lijkt het me leuk om te kijken wat mensen willen zien of horen tijdens deze meeting. Wil je iets speciaals zien of misschien wil je ter plekke je remklauwen verven of wat dan ook. Laat het weten. Ik ben zelf benieuwd naar een ander geluidsysteem of andere boxen met de huidige radio. Ook xenon, rode remklauwen en chrome onderdelen zou ik graag zien. Als iemand zijn lampen wil vervangen dan wil ik daar graag bij helpen. Geen xenon! Wat misschien ook wel leuk is is om vanuit zeeland samen te rijden. Ik moet zelf de dag ervoor ook al in utrecht wezen dus misschien pak ik een hotel maar als er meerdere samen gaan rijden dan kom ik er graag voor terug gereden. We kunnen ook in de buurt van breda afspreken? Daar komen er misschien ook wel veel langs gereden? Pm me maar dan kan ik zien of er animo voor is. ik kom wel bij deze meeting. vooral als er remklauwen worden geverfd.
J-J Geplaatst 10 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 10 April, 2012 Hoi, ik ben er even tussenuit geweest , ik zie geen link om me op te geven ,maar ik kan 27mei wel. grtjs Jos Dat kan je gewoon hier aangeven, ik zal je er bijzetten.
J-J Geplaatst 10 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 10 April, 2012 ik kom wel bij deze meeting. vooral als er remklauwen worden geverfd. Het beste is om dit ergens binnen te doen, in een loods/garage zodat er geen vuil op komt door wind e.d. Dus als iemand een loods beschikbaar heeft kunnen we daar een remklauw-schilder-dag organiseren. Of anders zal het ergens op een mooie rustige zomerdag gedaan moeten worden.
dijk48 Geplaatst 10 April, 2012 Geplaatst 10 April, 2012 Helaas kan ik niet op 27-05. Dan toer ik op m'n oldtimer C50 door het Moezelgebied. Voor iedereen die aanwezig is: een heel plezierige dag en de foto's komen natuurlijk?
Gast Hanske Geplaatst 11 April, 2012 Geplaatst 11 April, 2012 Bedoel je mij ? Maak je geen zorgen.. misschien incognito, HAHA! w.b sponsoring heeft Warmentuut volstrekt gelijk. #115 Probeer het uit de kleine leveranciers te halen, is ook veel leuker. Dan een praktische vraag... Wordt dit georganiseerd vanuit je lidmaatschap van de KiaClub.nl of willen jullie zoveel mogelijk Rio's "in da house" hebben, whatever, desnoods via Autoweek.... Laat dat effe weten onder welke vlag dit event groots gaat worden.. Suc6 Nee hoor Bigwade, geen zorgen, zou niet durven, bedoel het spookje van JJFS
Presiozo Geplaatst 11 April, 2012 Geplaatst 11 April, 2012 Bedoel je mij ? Maak je geen zorgen.. misschien incognito, HAHA! w.b sponsoring heeft Warmentuut volstrekt gelijk. #115 Probeer het uit de kleine leveranciers te halen, is ook veel leuker. Dan een praktische vraag... Wordt dit georganiseerd vanuit je lidmaatschap van de KiaClub.nl of willen jullie zoveel mogelijk Rio's "in da house" hebben, whatever, desnoods via Autoweek.... Laat dat effe weten onder welke vlag dit event groots gaat worden.. Suc6 We organiseren dit vanuit de kiaclub. dus als leden onder elkaar. Lijkt me leuker om dit met een klein clubje te doen dan dat er 150 rio's staan. Misschien voor een volgende dat we het groter aan kunnen pakken? Het hoeft denk ik niet perse groots te worden is mijn mening. Llijkt me beter om klein te beginnen. Er komen er al genoeg tot nu toe. met autoweek bedoel je adverteren ? Of autoweek een mailtje sturen van dan is er een kia rio meeting ?
bigwade Geplaatst 11 April, 2012 Geplaatst 11 April, 2012 Of autoweek een mailtje sturen van dan is er een kia rio meeting ? Nee, ik bedoel als je het grootser wil dan alleen de KiaClub, kun je er beter een draadje over beginnen op het AW forum. Maar dat is dus nu niet aan de orde.
Gast Warmentuuter Geplaatst 11 April, 2012 Geplaatst 11 April, 2012 Nou als je 150 Rio's bij elkaar weet te krijgen........ Dan weten in Meern ook niet wat hun gebeurd. Kom ik als Venga rijder ook even een kijkje nemen. En neem mijn camera mee Er zijn natuurlijk ook vele Rio rijders die totaal niet van de KiaClub hebben gehoord. Dan zou je hier een mailtje aan kunnen wagen richting de Autoweek. Het is maar hoe groots jij het wil hebben. Als je zegt ik vind dit al een leuk iets, moet je het hier bij laten. Dan zou je een leuk stukje kunnen schrijven en sturen aan de Autoweek en cc Kiaclub. (wij willen het ook weten hoe leuk het is geweest ) En als je dan een grote Rio meeting wilt houden....... Dan heeft het bekendheid en gaat de sponsering makkelijker. Succes met de meeting. En misschien dat ik ff langs rij.... in cognito..... :-)
mcbeef Geplaatst 12 April, 2012 Geplaatst 12 April, 2012 Ik kom ook, met mijn pwnende zilveren Rio. Is het bij het AC restaurant bij Meern? grtz, beef
J-J Geplaatst 13 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 13 April, 2012 Definitieve locatie zijn we nog even mee bezig, het zal iig in midden-NL worden dus op zich zal de afstand niet veel veranderen. Na het weekend weten we hopelijk meer.
mcbeef Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 suggestie, Kia experience center in Breukelen...
MiNi0101 Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Wij hebben hemel en aarde bewogen, wij kunnen toch wel de 27ste!!! 1
J-J Geplaatst 13 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 13 April, 2012 Oke leuk man. Hebben we al 22 Rio's, op naar de 30
xtra40 Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 21 zwarte en een grijze? oke ik beloof dat ok hem zal wassen dan is tie blauw
J-J Geplaatst 14 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 April, 2012 Er zullen ook veel witte komen, die overheerste zelfs hier op het forum een paar maandjes geleden.
mcbeef Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 bright silver hier, en wordt er ook on-topic gereageerd? bv: update van de presentie lijst. Update over locatie, ...voorstel kia exp center...
listige Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 bright silver hier, en wordt er ook on-topic gereageerd? bv: update van de presentie lijst. Update over locatie, ...voorstel kia exp center... Geduld is een schone zaak. We zijn druk bezig. Grtz Listige
patrickceed Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 +1 als het kan en lukt komen wij ook even aanwaaien.. leuk voor de fototjes met alle witte broertjes en zusjes op de foto
listige Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 +1 als het kan en lukt komen wij ook even aanwaaien.. leuk voor de fototjes met alle witte broertjes en zusjes op de foto Ik zeg Doen!!!
J-J Geplaatst 15 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 15 April, 2012 bright silver hier, en wordt er ook on-topic gereageerd? bv: update van de presentie lijst. Update over locatie, ...voorstel kia exp center... Wat aan de startpost is niet actueel? Alles is up to date hoor.
mcbeef Geplaatst 15 April, 2012 Geplaatst 15 April, 2012 Ik zie het hoor, prima! Ben benieuwd welke locatie de voorkeur heeft. Hoewel kia exp center gesloten is, is het voor evt foto's en sfeer wel leuk. bovendien zit je volgens mij nét wat meer van de snelweg af. De Corridor is ongeveer 100 meter lang en biedt dus plaats aan alle autos Edit: deze "rotonde" is 100 meter bedoel ik, de hele Corridor is véél langer zie ik.
Aanbevolen Berichten