Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wees toch maar blij Smart dat deze NIET kunnen vliegen.

Vogelpoep brand in de lak maar als deze gaan kakken en naar beneden valt heb je een deuk in je dak. :-) :-) :-)

daar was ik ook heel erg blij mee mar dan was ik waarschijnlijk ergens anders gaan schuilen

als die aan het overvliegen waren :wink: ;-)

Geplaatst

Mooi kleurtje Jbrouns op je Rio!

Heb ook wel wat met de auto in je avatar... Mijn eertse auto was een 2cv-6je. Heb nog steeds een zwak voor dit mooie ontwerp.... Veel lol mee (en in) gehad.

Groet,

Peter

Geplaatst

Mooi kleurtje Jbrouns op je Rio!

Heb ook wel wat met de auto in je avatar... Mijn eertse auto was een 2cv-6je. Heb nog steeds een zwak voor dit mooie ontwerp.... Veel lol mee (en in) gehad.

Groet,

Peter

Is inderdaad een geweldige auto, dit is mijn vijfde eend. Mijn dochters van 3 en 4 zijn er gek op. is altijd feest als we ermee rijden :-)

Groeten Jim

Geplaatst

die 2CV heb ik al vaker zien rijden in het Zuiden.. Verder allemaal mooie pics heren. Maar er is nog tijd voor "spannende" unieke plaatjes.. Laat je fantasie eens helemaal los..:)

Gast Warmentuuter
Geplaatst

En over 34 dagen wordt het weer korter licht..

even een wistudatje :wink:

Mooi, zal de winterbanden alvast weer klaar zetten :-) :-) :-)

Geplaatst

Hier mijn inzending, gemaakt tijdens de testdrive van de nieuwe C'eed!

Mijn beste van deze maand denk ik zelf! ;) maar volgens mij mag je alleen van je eigen auto doen? :P

De rest volgt binnenkort in het verslag!

Kia-testdag-055.jpg

• Like 1
Geplaatst

mijn vraag is hoe kan ik een fotobestand verkleinen heb een paar fotos die ik wil plaatsen

gr patrick

ik ben ook niet zo handig met de pc dus ik email ze naar me dan word er bij mij gevraagt om de maat

dan kies ik dus voor 800x600 dat pas altijd

Geplaatst

ik ben ook niet zo handig met de pc dus ik email ze naar me dan word er bij mij gevraagt om de maat

dan kies ik dus voor 800x600 dat pas altijd

oke dank je wel ik ga het gelijk proberen
Geplaatst
Mijn beste van deze maand denk ik zelf! ;) maar volgens mij mag je alleen van je eigen auto doen? :P

De rest volgt binnenkort in het verslag!

Je mag IEDERE KIA fotograferen. Het hoeft niet je eigen te zijn..

Geplaatst

Dit is mijn mooiste foto van mei... De eerste 1000 km zitten er inmiddels al op :wink:

Mooie foto!

Geplaatst

Zo'n autist ben ik ook :wink:

Heb alle leuke km standen van de zwarte sp2 en de silver bullet sp3 alsmede de idea.

Doorgaans ga ik wel even ergens staan.

De laatste foto op je phone kan nl ook de onderkant van een vrachtwagen zijn..

Geplaatst

eindelijk een foto :D

snie helemaal de bedoeling...

Probeer er eens een KALENDER foto van te maken, met sfeer, passie, mooi licht en kekke achtergrond.

Geplaatst

Zo'n autist ben ik ook :wink:

Heb alle leuke km standen van de zwarte sp2 en de silver bullet sp3 alsmede de idea.

Doorgaans ga ik wel even ergens staan.

De laatste foto op je phone kan nl ook de onderkant van een vrachtwagen zijn..

Mijn vriendin zat achter het roer! daarna gelijk ff planken tot 160 km/u :) reden toch op een 130km/u weg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...