MiNi0101 Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 Je bent vierde geworden MiNi, dat meen ik echt dus ik moet of de concurrentie uitschakelen, of nog net een stapje meer mijn best doen Dus... pas maar op Venga OK en Jolinar Quote
Venga OK Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 Bedankt Jury en gefeliciteerd mede winnaars! Ennuh, voor de twijfelaars om mee te doen: gewoon doen! Groet, Peter Quote
xtra40 Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 dus ik moet of de concurrentie uitschakelen, of nog net een stapje meer mijn best doen Dus... pas maar op Venga OK en Jolinar ik denk dat een cursus foto bewerken wel wat voor ons is dan kan je van niets toch nog een mooie foto maken ??: Quote
Martin1977 Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 Alle prijs winnaars Van harte gefeliciteerd Quote
MiNi0101 Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 ik denk dat een cursus foto bewerken wel wat voor ons is dan kan je van niets toch nog een mooie foto maken ??: ik had de foto met de tellers ook nog een beetje nabewerkt, maar je hebt gelijk er mag wel een cursusje tegen aan... wanneer gaan we Quote
xtra40 Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 ik had de foto met de tellers ook nog een beetje nabewerkt, maar je hebt gelijk er mag wel een cursusje tegen aan... wanneer gaan we wat mij betreft zo snel mogenlijk heb het net geprobeert maar ik snap nu al niet wat ik moet doen en waar ik mee bezig ben ??: Quote
Presiozo Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 Geen Klus Zo Raar Of Ik Krijg Het Voor Elkaar daar valt dan foto's maken niet onder begrijp ik ? Quote
xtra40 Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 Geen Klus Zo Raar Of Ik Krijg Het Voor Elkaar daar valt dan foto's maken niet onder begrijp ik ? ik krijg het voor elkaar maar wanneer dat weet ik nog niet zal het vanavond wel ff aan me dochter vragen heeft zij ook wat te lachen heb er een hele mooie foto voor gemaakt waar we ons op kunnen uit leven dus dit krijgt een vervolg ooit wil ik ook met de eer strijken :winkiss: Quote
bigwade Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 Heren, dank voor de jurering en de bw prijs. Ik stel toch voor om gewoon 1 prijs aan te houden. Alle foto's hebben uiteindelijk een soort van digitale bewerking achter de rug al is het maar door keuze van camera of het opkrikken van een contrastje in een beeldbewerkingsprogramma. Het gaat in "Best Pic" uiteindelijk om het leukste/mooiste beeld en dat kan soms een bewerkte en soms een minder/niet bewerkt beeld zijn. Leer kijken, elimineer storende dingen in beeld, speel met scherp/onscherp, pak eens een detail, kijk eens op flickr.com om inspiratie op te doen, etc. Het is weer juni en jullie kunnen weer aan de bak. Suc6 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.