Remko .me Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Trademark Bigwade! Ook deze maand weer een Best Pic. Dames heren doe es je best, je auto of delen ervan creatief in beeld te brengen. Blaadjes aan de bomen, bloesem, lente, laat het zien. Er moet iig ook iets van een Kia automobiel op de foto staan. Probeer eens wat leuks uit, zend wat meer in en schaam je niet. Het moet wel ietsie meer worden dan auto op straat vanuit de voorkamer. Tips, zoek eens op plaatjes van je eigen auto op het web via google. Dat kan inspirerend zijn. De jurering van apr komt asap. Happy shooting ! Quote
Remko .me Geplaatst 2 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 Mei, 2012 Ik wil graag het startschot geven, net geschoten bij de haven 1 Quote
Remko .me Geplaatst 2 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 Mei, 2012 andere waren helaas niet scherp ivm tegenzon maar vond het zelf wel leuk zo met de zon Quote
Specialmade Geplaatst 3 Mei, 2012 Geplaatst 3 Mei, 2012 @Remko.me Foto heeft wel iets weg van Star Trek: "Beam me up Scotty". Wel een heel aparte/mooie foto hoor. Grtz. Specialmade Quote
Alex VB Geplaatst 3 Mei, 2012 Geplaatst 3 Mei, 2012 Foto is leuk J-J. Alleen jammer van je achterwiel.. Misschien ff anders bijsnijden.. Quote
Neo Geplaatst 7 Mei, 2012 Geplaatst 7 Mei, 2012 Na het wassen een paar fotootjes gaan nemen, waaronder deze: Quote
rinuszoetebier Geplaatst 7 Mei, 2012 Geplaatst 7 Mei, 2012 http://desmond.image...jpg&res=landing doe weer mee, niet letten op de boodschappentas! Quote
bigmac Geplaatst 7 Mei, 2012 Geplaatst 7 Mei, 2012 Zoek de Picanto; foto van vorige week in de Eifel in een steengroeve. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 11 Mei, 2012 Geplaatst 11 Mei, 2012 Net zoveel als dat je betaald voor dit forum. :-) :-) Het gaat om de eeuwige roem. Misschien kunnen we eens een hall of fame maken van de top 3 van iedere maand. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 11 Mei, 2012 Geplaatst 11 Mei, 2012 Zoek de Picanto; foto van vorige week in de Eifel in een steengroeve. Goed dat het maar een fel blauwe is Quote
Jolinar Geplaatst 13 Mei, 2012 Geplaatst 13 Mei, 2012 Heel mooi Jolinar! Groet, Peter Bedankt Smart en Peter, en we wachten met smart op jouw bijdrage! Groet, Frans Quote
Smart Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 Bedankt Smart en Peter, en we wachten met smart op jouw bijdrage! Ik wacht nergens op..... Quote
Specialmade Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 @Xtra40, Dat is lef hebben, een foto maken met loslopende stieren. Ben maar blij dat je zo'n mooie kleur blauw hebt en geen rood Mooie (natuur) foto hoor. Grtz. specialmade Quote
bigwade Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 Nee joh, dat zijn van die Efteling beesten, de zogenaamde LG's De Luie Grazers.. Waarschijnlijk Griekse Import. Heb verder echt geen verstand van alles onder de 5Pk, dat dan weer wel. Quote
Smart Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 Dat is lef hebben, een foto maken met loslopende stieren. Volgens mij zijn het Schotse Hooglanders! Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 Volgens mij zijn het Schotse Hooglanders! Wees toch maar blij Smart dat deze NIET kunnen vliegen. Vogelpoep brand in de lak maar als deze gaan kakken en naar beneden valt heb je een deuk in je dak. :-) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.