Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tegen een echte fotograaf kunnen we niet op :?

Is ook maar een hobby kiekje bij het frietkot hoor..

Geplaatst

Hey Remko, je hebt al een jaarprijs en schurkt ook steeds tegen de top 3 aan, maak je geen zorgen.

Zelf heb ik wel een nr 1 en 2 boven mij gezien..HAHA!

Geplaatst

We zijn er bijna uit.. :) we vechten nog om de eerste plaats, gaat tussen twee foto's

Owwwww spanend hoor

Maar wel lief zijn voor elkaar en geen ruzie maken onder het vechten hè

Geplaatst

Heren! Nog eventjes geduld. Ik ben nu onderweg naar een feestje hier in de buurt (Genoelselderen ;) ) zodra ik ervan terug ben komt de uitslag.

Of Remko.me moet al tijd hebben om de uitslag te plaatsen? :flowers:

Geplaatst

Op de derde plaats hebben wij Bob gezet.

Een mooie zonsondergang waarbij je de lekkere dagen in mei ziet op de foto. Wat een heerlijk weer hebben we gehad. Het contrast met je auto en de mooie geel/oranje zon maakt het geheel compleet!

Bob gefeliciteerd met de derde plaats.

P1000203.jpeg

• Like 1
Geplaatst

Op de tweede plaats hebben wij JJ gezet.

Je foto is origineel en daarbij ook goed bewerkt. We twijfelde of hij ook niet bij de eerste plaats thuis hoorde maar doordat het beeld iets afgeknipt is vinden wij hem net niet. Leuk dat je hem op de juiste en mooie plek genomen hebt.

JJ, gefeliciteerd met de tweede plek!!

483c8a6e953211e181bd12313817987b_7.jpeg

Geplaatst

Op de eerste plaats zijn....

WACHT EVEN!..... ZIJN?!

Ja... zijn! want er is een gedeelde eerste plek.

Eerste zijn geworden: Venga OK en Jolinar

Wat een goede shots zijn dit!

Jullie beide hebben heel goed jullie best gedaan en dat willen wij belonen. Venga OK lijkt daarmee weer de winnaar te zijn deze maand, maar Jolinar komt hem vergezellen.

Venga OK: Je foto is mooi, contrast ziet er goed uit en de regenbui voegt op de foto iets extra's toe. Complimenten voor deze foto!

Jolinar: Je probeert nu al een tijdje in de top 2 te belanden en dat is je dit keer dik en dubbel gelukt! Je Foto is op een leuke en originele plek genomen waarbij de auto enorm goed kleurt bij de boot op de achtergrond van je foto! Daarbij willen wij je complimenteren met je mooie schone en goed gepoetste auto.. ;)

Beide heren, gefeliciteerd met je gedeelde eerste plek!!

Oranjestad-mod-crop-klein.jpeg

JolinaRio37.jpeg

Geplaatst

Wacht... wij hebben vanaf nu een extra prijs. De BW Prijs vernoemd naar BigWade. De BW prijs staat voor de best bewerkte foto (BW,bewerkt.. )

400.jpeg

De Bigwade prijs is er om meer aandacht te geven aan de echte bewerkers onder ons, vaak is de foto een goed bewerkte foto maar valt hij net buiten de prijzen. De BW prijs is een prijs die vanaf nu door Bigwade uitgedeeld gaat worden, iedere maand. (hebben wij zo even besloten :))

Bigwade, namens de Jury van deze maand, je hebt iets leuks bedacht op het forum en dat willen wij belonen.

De BW Prijs van de maand mei gaat naar.....

Bigwade met de volgende afbeelding;

CEED_MEI_TD.jpg

Bigwade gefeliciteerd!!

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Bob, JJ, Jolinar, Venga OK en Bigwade gefeliciteerd met de behaalde prijzen.

Stuk voor stuk mooi foto's

Nogmaals gefeliciteerd.

groet,

Warmentuuter

Geplaatst

Allemaal van harte proficiat!

Mijn complimenten voor de kwaliteit.

Die gaat er iedere maand op vooruit.

Geplaatst

@Remko., super gepresenteerd!! Ik kan het niet beter.. Excuses dat het niet sneller kon, maar het feestje liep een beetje uit..

Aan iedereen van harte gefeliciteerd met de behaalde resultaten en plekken.. Ben je niet buiten de boot gevallen? Er zijn nog kansen zat! Laat je fantasie helemaal los. Zeker als je wilt meedingen aan de BW-Prijs..

Geplaatst

Heren,

Allemaal van harte gefeliciteerd. De kwaliteit van de foto's gaat per maand omhoog.

Zeer mooie foto's waar goed over na is gedacht.

Ga mij beraden of ik nog wel mee kan doen. ;) . Eerst maar even een curus

fotografie doen en daarna weer, proberen, mee te doen.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Heren,

Allemaal van harte gefeliciteerd. De kwaliteit van de foto's gaat per maand omhoog.

Zeer mooie foto's waar goed over na is gedacht.

Ga mij beraden of ik nog wel mee kan doen. ;) . Eerst maar even een curus

fotografie doen en daarna weer, proberen, mee te doen.

Grtz.

Specialmade

daar zat ik ook aan te denken

maar als ik het een mooie foto vind dan deel ik hem graag met de rest

en in mijn gedachten is het dan altijd de winnende foto :wink: ;-)

heb er l een paar klaar ligen voor de juni editie

niet bewerkt (dat kan ik niet )

maar ik vind ze heel erug mooi

dus kom maar op

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...