betominice Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Hmm glimt harder dan de ruiten die auto
Gast Warmentuuter Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Maar even terug te komen op Bigwade denk dat riotom en smart lekker buiten zitte net als ik Ik denk dat je helemaal gelijk hebt
bigwade Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Dit is de laatste foto van smart. Moet er een opsporing uitgaan? :-) APB ? mooie piano venga
Remko .me Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 prachtig zo'n achteruitrijcamera.. je ziet hem er gretig gebruik van maken
betominice Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Ja niet iedereen heeft bereik in zijn tuin ik moet echt niet achterin me tuintje gaan zitten en dat komt echt niet door mijn router en ja de dames waren er niet bij en die willen nu aandacht 1
Micle Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Over het fomen hebben we ook even gehad, maar geen demonstratie in gehad. Zou dat best eens willen zien (in het echt en niet via you Tube) ps die paarse tape komt gewoon van de action. 1
Remko .me Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Ik kan wel een keer wat privélesje foamen doen hoor.. voor de geinteresseerden. want Smart gaat posten!!
bigwade Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Dat foamen wil ik ook wel eens zien. Met F5 kan ik niks met Mac en iPad.
bigwade Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Smart is aangekomen ManManMan, maar nu RioTom, is die er ook ???????
Micle Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 kan altijd een keer geregeld worden. al weet ik 1,2,3 niet meer uit mijn hoofd waar je woont Remko
Remko .me Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Dat foamen wil ik ook wel eens zien. Met F5 kan ik niks met Mac en iPad. APPELTJE + R.. doe ik ook maar F5 voor de PC gebruiker oach
Remko .me Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 kan altijd een keer geregeld worden. al weet ik 1,2,3 niet meer uit mijn hoofd waar je woont Remko Nu nog buurt van Gorinchem en straks in Amersfoort
Micle Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 pfff wat hebben jullie toch met boven de rivieren, in het zuiden is het veel gezelliger, vaak beter en warmer weer en de barbantse nachten zijn lang.(al geldt dat voor mij niet, want om 06:00 uur loopt de wekker af) 1
Smart Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Tja, we zijn op onze bestemming aangekomen hoor ( 2 kilo vermoed ik!). Nee, de navi gaf weer eens onduidelijke instructies. "Houdt rechts aan, i.p.v. rechtsaf slaan". We reden de afslag voorbij en zijn teruggereden. Wie komen we tegen? Jawel hoor, bigwade in z'n gepolijste Hyundai i10. Hij wist niet hoe snel hij zijn vrouwtje het goede nieuws moest brengen en reed met niet toelaatbare snelheid aan ons voorbij. Wat zal zijn vrouwtje blij zijn geweest dat die parkeerschade door die andere.....mmmmm ja ja...is opgelost! Heren, Richard, Erno en anderen, bedankt voor jullie leuke dag. Ik heb mij vermaakt en ben huiswaarts gekeerd met leuke tips en ideeën.
betominice Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Ik denk de wekker micle ben het wel met je eens dat het zuiden beter is te vertoeven
Micle Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Eind goed al goed, Welkom thuis Smart, nu kan ik met een gerust hart naar bed. Dit ga ik ook doen dus wens ik iedereen nog een zwoele avond en tot .......
bowie97 Geplaatst 19 Augustus, 2012 Geplaatst 19 Augustus, 2012 Heb vannacht liggen dromen Wax off Wax on Het was weer een gezellige en leerzame dag. Ondanks de warmte. Organisatoren bedankt. Richard, Erno en collega bedankt voor jullie tijd, GRATIS hulp en de geboden locatie. Dames jullie hebben ook je steentje bijgedragen voor een geslaagde dag. Voor diegene die niet konden komen, jammer je hebt wat gemist. Zodra de temperatuur iets gezakt is ga ik verder met kleien (nee niet ). Het was voor sommige noordelingen blijkbaar wel even wennen om eerst naar België te rijden om thuis te komen. T-Shirt is een heel goed en representatief idee. Loop je tenminste niet als een cursist over straat.
RioTom Geplaatst 19 Augustus, 2012 Geplaatst 19 Augustus, 2012 Okeeeej, ik laat maar even van me horen Ik leef nog hoor, maar ben nooit op mijn telefoon ingelogd en ben nu niet thuis... @smart, ik wilde nog seinen maar moest richting deventer, vandaar mijn andere afslag @bigwade: route was prima hoor en we waren mooi optijd terug! Voor alle anderen: het was een geslaagde dag waarop we denk ik allemaal wat hebben geleerd! Wat we ermee doen is een tweede (kuch dreft)... Erno en Richard en collega, hartstikke bedankt voor alles! Super geregeld en alle tips waren welkom!
Gast Warmentuuter Geplaatst 19 Augustus, 2012 Geplaatst 19 Augustus, 2012 Die Venga staat te glimmen voor de deur. Niet normaal. (nog mooier als dat ik deze ging halen bij de dealer) Ga een tuinstoeltje pakken en ga er voor zitten en de hele dag er naar kijken. Wat een clay, polish en wax kan doen.
Smart Geplaatst 19 Augustus, 2012 Geplaatst 19 Augustus, 2012 Dat nieuwe t-shirt van Warmentuuter was dan ook helemaal doorweekt......! Een echte poetsmiep. Laat z'n vrouw maar niet horen dat hij zo goed kan poetsen, want dan had hij zijn zakgeld kunnen verdienen in het frietkot in Akersloot...
Aanbevolen Berichten