Cardetails.nl Geplaatst 23 Augustus, 2012 Geplaatst 23 Augustus, 2012 Ik heb er weer flink wat foto's bijgezet op Facebook op zowel Car Details als Cardetails.nl Als je wilt kan je natuurlijk altijd de foto's taggen. Ook kan je altijd vrienden worden met ons (of ons leuk vinden) op Facebook. Als er iets niet lukt, laat het dan even weten.
bigwade Geplaatst 23 Augustus, 2012 Geplaatst 23 Augustus, 2012 Hebben jullie ook iets tegen 8 treurende platanen die maar staan te zaadlozen omdat ze ongelukkig zijn omdat ze te dicht op elkaar staan waardoor ze in een van vorm overlevingsdrang van begin juni tot vandaag en waarschijnlijk ook morgen en alle dagen daarna zaad en haartjes staan te lozen ? Auto wassen heeft hier amper zin. K bomen.. Maarja GRL buurt hè..
Smart Geplaatst 23 Augustus, 2012 Geplaatst 23 Augustus, 2012 Clayen kan voor de auto..... en voor de bomen hebben ze dit.... 1
bigwade Geplaatst 23 Augustus, 2012 Geplaatst 23 Augustus, 2012 Met dat laatste ben ik bezig, zelfs met neutraal advies van birdfeedertje, onze Kia bomenklauteraar. Buren zitten helaas in een groene ecologise waas.. Doettie anders nooit, dat niveau.....
xtra40 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 en anders als straks de bomen hun bladeren laten vallen even met dit spul nabewerken
blackviper Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Zijn er hier nog poets guru's die weten of deze kras (gekregen van een onbekende weldoener) nog beetje we te krijgen is?
Remko .me Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 als je voelt en je nagel blijft erin hangen ---> dan niet in alle andere gevallen wel.
blackviper Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 ja nagel blijft erin hangen jah.. ;( zijn er dan nog oplossingen als lakstiften.. Of wordt het gewoon een dure grap..
Remko .me Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Je zou spotrepair kunnen overwegen, dat is goedkoper en zie je bijna niet. Voor de rest zijn er methodes als opvullen, schuren, opvullen, schuren, opvullen, schuren tot je niks meer ziet maar dat is een maand proces bijna. Groeten, Remko
blackviper Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Ga wel ff op zoek naar spotrepair. ws is het verstandig het buiten de verzekering t houden iig..
Gast Warmentuuter Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Ga wel ff op zoek naar spotrepair. ws is het verstandig het buiten de verzekering t houden iig.. Je kan een prijsje opvragen bij v/d Slootgroep waar de poetsdag was.
blackviper Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Mja maar dat is meer dan een uur rijden.
Presiozo Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 dat sahara zand is ook balen he! afgelopen maandagnacht uit de lucht komen vallen bij ons. hele auto zag er niet meer uit. gelukkig was ik dinsdag vrij om hem te poetsen!
Specialmade Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Mja maar dat is meer dan een uur rijden. Maar dan weet je zeker dat het goed en vakkundig wordt gerepareerd. Beter een uurtje rijden met een perfect resultaat dan dichtbij met een bedroevend resultaat. You're choise. Grtz. Specialmande
Gast Warmentuuter Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Voor wie er zin heeft om op de natte zaterdag wat te lezen. http://www.kiaclub.nl/blog/29/entry-42-poets-meeting-in-zundert-18-8-2012/
blackviper Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 heb even email gestuurd naar de slootgroep. Benieuwd waar ze mee komen.
bigwade Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Ach, ja.. Beetje laat, maar bij vertrek Zundert kregen we van de organisatie een leuk Kia tasje met goodies mee. Monstertjes, poetslapje en nog wat andere dingetjes. Zat een doosje bij met een lifehammertje. Tja die heb ik dus, dacht ik. Jaha, in mijn SP3 zat die, maar niet in mijn huidige auto. Leuk ! Ik ga morgen eens een plekje zoeken waar ik dat ding kan plakken.
Cardetails.nl Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Zijn er hier nog poets guru's die weten of deze kras (gekregen van een onbekende weldoener) nog beetje we te krijgen is? Je zou spotrepair kunnen proberen. Je zou ook zelf wat kunnen proberen (ik weet niet wat je budget is en wat je zelf wil). Eerst goed schoonmaken met clay en detailer. Daarna met een naald wat verf uit een lakstif erop doen. Zo dun mogelijk. Maakt niet uit als het niet geheel opvuld. De volgende dag dan weer een laagje. Enzovoort tot de kras goed opgevuld is. Daarna met een poetsmachine het teveel eraf halen. Heb je geen poetsmachine, gebruik dan Meguiar's Ultimate Compound. Dit kan je opbrengen met Meguiar's Soft Foam Applicator. Dat kan hetzelfde effect geven als een poetsmachine maar het kost iets meer moeite. De korrel van de Meguiar's Ultimate Compound moet namelijk even iets warmer worden voordat het zijn werk goed doet. Je moet ook altijd wel bedenken dat je loodrecht op de kras moet poetsen. Ik bedoel hiermee dat als de kras van links naar rechts loopt je van boven naar beneden moet poetsen. Gebruik niet de Meguiar's Even Coat Applicator of CSF Applicator Pad. Deze zijn namelijk niet bedoeld om krachtig aan het plaatwerk te werken maar voor het interieur mooi te maken. Is handmatig niet voor je? Dan is het wellicht wel een mooie tip voor iemand anders 1
Smart Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 ......Ik ga binnenkort ook met acties op Facebook beginnen. Wat zouden jullie in de aanbieding willen zien? Het valt mij op dat de vraag van Richard een beetje ondergesneeuwd is geraakt door al het geweld van de poetsmeeting. Toch zit er in zijn vraag wel iets waarop door leden met warme belangstelling voor Meguiar's op gereageerd zou moeten worden. Welk product van Meguiar's zouden jullie nu graag in de aanbieding willen zien?
Gast Warmentuuter Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Ik heb veel aan de New Car kit gehad van Meguairs. Alles zit in dat pakket van de Ulitmate serie om je auto tot hoogglans te brengen. Om dus bij het begin te beginnen zo ik zeggen maar daar een leuke aanbieding van. Voor de gevorderde poetser kan je misschien zeggen bij twee flesjes van iets krijg je er en inpoetspad bij of een uitpoetsdoek.
betominice Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Ik zou graag de clay in de aanbieding willen zien Richard die mis ik nog in me uitrusting en ik zal het niet tegen me vrouw vertellen
Cardetails.nl Geplaatst 26 Augustus, 2012 Geplaatst 26 Augustus, 2012 Jongens, ik wil graag mijn excuses aan jullie aanbieden. Ik dacht namelijk dat ik in de goodiebag ook een flyer had gedaan van Meguiar's, maar ik ben er achter gekomen dat dit niet het geval was. Ik wil deze flyer jullie echter niet onthouden want je kan er een Meguiar's Ultimate Wax ter waarde van 45,99 euro mee winnen. Wat moet je ervoor doen? 1 Vindt Cardetails.nl op Facebook leuk (dat hebben er al een aantal gedaan). 2 Vind Meguiar's leuk op Facebook en laat daar weten dat je Meguiar's producten hebt gekocht via Cardetails.nl Dan maak je toch nog kans op deze leuke verloting. Doe er je voordeel mee. Het kost niet. Alleen maar een paar minuten tijd.
Specialmade Geplaatst 27 Augustus, 2012 Geplaatst 27 Augustus, 2012 Je zou ook eens je ramen kunnen kleien. Dan haal je al het vuil eruit en dan gaat het water er al sneller af. Je kan ook eerst kleien en daarna Meguiar's Perfect Clarity Glass Cleaner erop (had ik op de meeting bij me maar staat nog niet in mijn webshop). Werkt zelfs nog beter dan RainX en blijft langer zitten. Richard, Ik heb je tip eens uitgeprobeerd om de ramen te kleien. Dit werkt idd perfect. Lijkt nu wel of er geen ramen inzitten zo helder. Of het water er nu sneller afloopt weet ik (nog) niet maar dat geloof ik zo van je. Bedankt voor deze goede en zeer bruikbare tip. Grtz. Specialmade
blackviper Geplaatst 27 Augustus, 2012 Geplaatst 27 Augustus, 2012 Zit er aan te denken als mijn auto kras vrij is ook eens een keer goed te behandelen. Zodat vuil minder goed hecht en ruiten ook schooner blijven. Probleem waar ik mee zit is dat ik altijd onder bomen moet parkeren. Met alle ellende van dien. Plakkerige bende zit dus overal. Wat is een goed advies om mee te schoon te maken en daarna te behandelen? En dan nog een brutale vraag richting cardetails.nl. Geld die kortingsactie voor spulletjes ook (nog) voor Kia clubbers die niet op de poetsmeeting aanwezig waren?
bigwade Geplaatst 30 Augustus, 2012 Geplaatst 30 Augustus, 2012 Ik ben even het recept kwijt om wasstrepen van kunststof delen te verwijderen.. 1) Stomen 2) interieurspray (wat voor soort?) 3) uitpoetsen 4) en dan ? Is voor een kennis van me die heeft zijn Zafira nogal uitbundig lopen "witten"
Aanbevolen Berichten