Presiozo Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 Goedemiddag, Ik ben sinds kort klant van carclean, heb hier wat spullen gekocht. Daar weten ze vrij goed hoe alles werkt en net als autoverlichting van reeuwijk hier adviezen geeft voor verlichting denk ik dat carclean ook zeker een toevoeging is aan het forum. Nu zijn er hier ook genoeg mensen die verstand hebben van auto's poetsen maar ik ben zelf van mening dat iemand extra van carclean nooit verkeerd is en wie weet wat het nog zal brengen in de toekomst, wellicht dat ze een keer een speciale actie kunnen doen speciaal voor dit forum bijv... Mijn vraag aan jullie is: is er behoefte of animo voor een car clean account op dit forum ? Mijn mening is van wel omdat ze daar gewoon veel verstand hebben en ook alle producten ter beschikking hebben. Ik hoor graag jullie meningen. Carclean heeft er zelf wel interesse is om ons bij te staan met advies maar natuurlijk wel op de juiste manier en niet zomaar een account aan maken. Vandaar ook deze topic. Quote
betominice Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 Hoi Presiozo Als er een account komt met een bedrijfsnaam erin ben ik eigenlijk verplicht volgens het forum regelement hem te blokkeren echter als dit kort gesloten wordt via de bekende wegen via de site owner zijn er mogenlijkheden echter de ander verlichting account heeft spelregels opgelegd gekregen . Dit ter info. Quote
Presiozo Geplaatst 24 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 Mei, 2012 Hoi Presiozo Als er een account komt met een bedrijfsnaam erin ben ik eigenlijk verplicht volgens het forum regelement hem te blokkeren echter als dit kort gesloten wordt via de bekende wegen via de site owner zijn er mogenlijkheden echter de ander verlichting account heeft spelregels opgelegd gekregen . Dit ter info. Vandaar ook dit topic...ik snap dat je als bedrijf niet zomaar hier op kan en mag komen... Quote
Rio 41 Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 Hoi, doen Ik bestel alles bij carclean Ik ga zelf op 7-7 naar de Summer Detail Day 2012 bij carclean ( opendag) je kan je nog aanmelden Rio 41 Quote
Alex VB Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 Het is jammer maar helaas voor carclean maar vanuit de club zijn we bezig met een andere cardetailer om hun tot huisdetailer te maken. Het zou natuurlijk van de zotten zijn als we een poetsdemodag organiseren met de 1, we de ander tot huisdetailer maken. Dus helaas voor cardetail.nl.. We zullen ze op de reserve bank zetten.. Quote
Presiozo Geplaatst 24 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 Mei, 2012 Daar heb je gelijk in Alex, had ik ook al aan gedacht maargoed niet geschoten... Het was puur omdat ik veel carclean voorbij zag komen met goede verhalen ook over expertise dus vandaar dat ik dit gepost heb. Duidelijk antwoord, zal het doorgeven. gr, Presiozo Quote
Smart Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 Is dit al gecommuniceerd met de forumleden dat één specifieke cardetailer onze huisdetailer wordt? Ik dacht dat de bewuste cardetailer alleen betrokken was bij de poetsdemodag. Waarom geen gezonde concurrentie toestaan, die de leden meer voordeel kan opleveren en hun de keuze laat in het bestellen van producten bij de detailer met de beste aanbieding? Het kiezen voor meerdere cardetailers betekent altijd onderlinge concurrentie en scherpe tarieven, toch? 2 Quote
Ysie Geplaatst 26 Mei, 2012 Geplaatst 26 Mei, 2012 Is dit al gecommuniceerd met de forumleden dat één specifieke cardetailer onze huisdetailer wordt?Ik dacht dat de bewuste cardetailer alleen betrokken was bij de poetsdemodag. Waarom geen gezonde concurrentie toestaan, die de leden meer voordeel kan opleveren en hun de keuze laat in het bestellen van producten bij de detailer met de beste aanbieding? Het kiezen voor meerdere cardetailers betekent altijd onderlinge concurrentie en scherpe tarieven, toch? Daar ben ik het ook mee eens. Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
soomers Geplaatst 26 Mei, 2012 Geplaatst 26 Mei, 2012 Daar ben ik het ook mee eens, gezonde concurrentie is niet slecht voor consument en dat er dan spelregels zijn vindt ik niet slecht. Ik zou zeggen laat de forumleden er over beslissen want iedereen verdient een eerlijke kans en zeker gezien de recessie in de economie. Quote
Remko .me Geplaatst 26 Mei, 2012 Geplaatst 26 Mei, 2012 Ik bestel zelf eigenlijk alleen maar via carclean.nl dus zou ze hier enorm welkom vinden! Quote
Alex VB Geplaatst 27 Mei, 2012 Geplaatst 27 Mei, 2012 Het is niet meer dan normaal dat een autocub of forum maar 1 huisdetailer heeft. Natuurlijk kunnen wij de uitzondering op de regel zijn, maar dat zullen de detailers niet leuk vinden. Ondanks dat concurrentie gezond is. Dat carclean.nl korting biedt vind ik prima. Maar wat hebben ze tot nu toe geboden? Cardetails.nl (Richard) biedt ons een locatie aan, zijn expertise en ook nog meer dan dat. Is het dan niet logisch dat cardetails.nl voor deze hulp van ons wat terugkrijgt en hij en zijn collega's hun kennis kunnen delen en vragen beantwoorden van jullie? Quote
dncnb Geplaatst 27 Mei, 2012 Geplaatst 27 Mei, 2012 Doen we twee poetsdagen :-) Blijft je auto ook goed schoon Quote
MrBubbels Geplaatst 27 Mei, 2012 Geplaatst 27 Mei, 2012 Beide zijn erg goed, we gaan het zien!!!!!!!! ff kijken wie de goedkoopste is (gaat zijn) Quote
bigwade Geplaatst 27 Mei, 2012 Geplaatst 27 Mei, 2012 @Forumbeheer/moderators. Kan er even uitgelegd worden hoe het werkt ? Net als Smart ga ik er van uit dat bewuste cardetailer ruimte en mogelijkheden voor die bijeenkomst verzorgd. Dat is prima en op die bijeenkomst zullen dan ook geen andere vergelijkbare bedrijven worden toegelaten, helder. Maar we hebben hier op dit forum een toevallige toeterboer, een toevallige bandenboer, een toevallige xenonboer etc. Meestal aangedragen door leden. Jouw poetsboer hoeft de mijne niet te zijn, dat is een beetje het punt wat ook Remko al aan geeft. Ik zie zelf niet direct problemen als er meer vanuit dezelfde hoek komen. Ook al niet vanwege geografische spreiding. Geef ze een eigen hoekje op dit forum en vraag desnoods een jaarlijkse bijdrage van weinig. Win/Win lijkt me. We horen het graag.. m.vr.gr. bw Quote
Alex VB Geplaatst 28 Mei, 2012 Geplaatst 28 Mei, 2012 Zoals al eerder aangegeven is voor de verkoop van producten of promotie van zijn bedrijf iedereen welkom zolang zij zich maar aan de huisregels houden die wij hanteren en het bij het forum/kiaclub past. Om hun een eigen hoekje te bieden voor een kleine bijdrage is in mijn ogen geen probleem. Daarvoor moeten ze bij Jheroen zijn en onderling alles regelen.Dat geldt ook voor onze lampenleverancier, bandenboer etc. Echter is het niet de bedoeling een wildgroei aan informatie bronnen te krijgen mbt bijv vragen over poetsen van je velgen en waarmee. Want meestal krijg je dan 9 van de 10 keer dezelfde antwoorden, met 10 verschillende producten erin vermeld. En daarom is het hebben van 1 HUISDETAILER gewenst die op alle vragen kan antwoorden en cardetail.nl heeft dat aangeboden en voor zijn hulp mbt de poetsdemo dag is dat niet meer dan fair en eerlijk naar hem toe deze 'functie" aan hem te geven. Dat Cardetail NIET de producten heeft die jij wilt (Poorboys, Dodo Juice etc) is misschien een reden om ze ergens anders te kopen. Daarbij speelt de geografische ligging totaal geen rol ivm online bestellingen en landelijke leveringen. Maar ik zou zeggen.. Laat de aanbiedingen maar komen als jullie het wensen dat er meerdere bedrijfjes hun waar mogen aanbieden. Quote
Smart Geplaatst 28 Mei, 2012 Geplaatst 28 Mei, 2012 We noemen dat vrije marktwerking, prima toch? Chapeau voor cardetail.nl in ieder geval voor het beschikbaar stellen van een poetsdemoruimte en meer! Quote
TimS Geplaatst 29 Mei, 2012 Geplaatst 29 Mei, 2012 Beste mensen, Dit draadje kwam via mijn Google alerts onder mijn aandacht. Overal waar over Carclean.nl gesproken wordt en Google langs komt, krijg ik er een mailtje van Google over. Ik ben een van de eigenaren van Carclean.nl en ik waardeer het enthousiasme en complimenten over ons bedrijf heel erg, waarvoor mijn dank! Wij respecteren het ook dat er gekozen zal worden voor één adviseur op jullie forum, helemaal geen probleem. Richard is een nieuwkomer en een starter in onze branche en dat verdient natuurlijk een kans! Tim Quote
Remko .me Geplaatst 29 Mei, 2012 Geplaatst 29 Mei, 2012 Hoi Tim, Helemaal top dat je hier even om de hoek komt kijken. Zoals je weet ben ik fan van carclean en zoals Bigwade en Smart ook terecht benoemen; een beetje concurrentie is wel leuk! Carclean biedt goede support, duidelijke informatie en heeft vrij scherpe prijzen. Zelf ben ik nooit op locatie geweest maar als je naar jullie vestiging gaat staan jullie altijd open voor goed advies, dat is fijn! Het is jammer dat er gesproken wordt over een huisdealer.. ik koop alleen maar bij carclean (en waxworld) en link eigenlijk altijd naar jullie site als er vragen zijn over detailen. Je bent altijd welkom om acties bekend te maken via het forum. ( met groupbuys bijvoorbeeld..... ) We hebben tenslotte nog een hoop winst te behalen hier op het forum als het over het wassen van een auto gaat.. Ik denk trouwens wel dat carclean enorm veel credits verdient, en dat dit topic niet echt netjes is richting carclean. Misschien kunnen we dit topic verwijderen/sluiten en een ieder die van poetsen houdt voor zich adviseert. Ik denk dat de meeste voor zichzelf moeten kiezen waar ze graag hun producten kopen. Quote
TimS Geplaatst 29 Mei, 2012 Geplaatst 29 Mei, 2012 Ik denk dat iedereen de weg naar ons wel weet te vinden als daar de voorkeur naar uit zal gaan. Op een aantal fora sponsoren wij samen met andere dealers, maar ik vind Cardetails.nl en Carclean.nl niet bij elkaar passen op één forum. Daarvoor verschillen de bedrijven, in verschillende opzichten, naar mijn mening veel te veel. Quote
Remko .me Geplaatst 29 Mei, 2012 Geplaatst 29 Mei, 2012 Zelf denk ik Tim dat jullie veel meer op advies gebied zitten, misschien niet altijd de prijsvechters zijn maar jullie je daardoor kwaliteit advies leveren. Een voorbeeld is toen ik de shampoo gebruikte voor mijn auto, het pompje stuk ging.. jullie stuurde dezelfde avond nog een nieuw pompje op welke ik de volgende dag kon gebruiken. Ook een keer een lekke fles gehad, zonder problemen een nieuwe toegestuurd gekregen... Dus......... Wellicht is dat een mooie afsluiter. Jullie zijn welkom in ieder geval, ik denk ook wel dat de meeste voor zichzelf kunnen kiezen waar ze graag producten kopen. Quote
Specialmade Geplaatst 29 Mei, 2012 Geplaatst 29 Mei, 2012 Ik denk dat iedereen de weg naar ons wel weet te vinden als daar de voorkeur naar uit zal gaan. Op een aantal fora sponsoren wij samen met andere dealers, maar ik vind Cardetails.nl en Carclean.nl niet bij elkaar passen op één forum. Daarvoor verschillen de bedrijven, in verschillende opzichten, naar mijn mening veel te veel. Vooraleerst zal ik melden dat ik voornamelijk met mijn auto rijd. Poetsen zit niet zo in de genen. Als ik de auto heb (laten) wassen heb ik al behoorlijk mijn best gedaan. . Wel ben ik zuinig op mijn auto maar heb een broertje dood aan echt poetsen. Maar ben nog jong en kan/wil veel leren. Nu begrijp ik een ding niet, waarom zouden twee bedrijven niet op één forum actief kunnen zijn. Ik lees en leer hier op het forum veel over het poetsen van de auto en auto onderdelen. Als ik het allemaal goed begrijp dan levert de ene partij andere merken of spullen dan de andere. Er wordt op dit forum in vakjargon gesproken over Poorboys, Dodo Juice, turtle Ice etc etc. Hierbij kan, volgens mij, de keuze van de diverse artikelen prima door de forum lezer zelf gemaakt worden, al dan niet middels advies van de ene of de andere partij. Ik zie dan ook geen enkele belemmering voor een van genoemde partijen. Grtz. Specialmade 3 Quote
Ferry82 Geplaatst 30 Mei, 2012 Geplaatst 30 Mei, 2012 Carclean heeft een geweldig eigen forum welke druk word bezocht mocht je dus echt verslaafd raken aan poetsen of een lastige vraag hebben kan je daar terecht. Verder is hier denk ik altijd wel iemand die zijn ervaring/advies wil delen en is er mij inziens dus echt geen forum sponser nodig...... Quote
Fedde1980 Geplaatst 28 Februari, 2013 Geplaatst 28 Februari, 2013 Hebben we toevallig nog een kortingscode van carclean? Wilde morgen wat bij ze gaan kopen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.