Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

....Kennelijk is dit nog steeds niet helemaal naar wens en daar moeten we dan mee verder.

Lijkt mij een goed plan!

Geplaatst

Het valt mij tegen dat er zo weinig wordt gereageerd op mijn oproep voor vertegenwoordigers.

Tot nu toe heeft één iemand zich gemeld om een inventarisatie te doen in de topics van de Sportage 3.

Dat betekent concreet dat eventuele problemen bij de andere modellen niet meegenomen worden bij het

gesprek met KMNL.

Maar goed, we kunnen niet blijven verzoeken en daarnaast hebben ook wij niet alle tijd om deze problemen

in kaart te brengen. We doen het uiteraard graag, maar wel met medewerking van eenieder. Wel klagen en

geen inbreng is niet meer van deze tijd. Wij willen daarom heel graag meer inbreng van de forumleden zelf.

Geplaatst

En dijk48 voor de rio geloof ik ??

Dus voor alle andere typen is nog hulp nodig mensen

Wie o wie wil de kcg graag helpen

En je helpt er een heleboel andere mensen ook mee

Geplaatst

En dijk48 voor de rio geloof ik ??

Je hebt gelijk, bedankt voor het opmerken!

• 1 maand later...
Geplaatst

Over 2,5 week hebben wij als KCG ons gesprek met de directie van Kia Nederland.

Graag willen wij beide personen die zouden inventariseren in de topics voor de Sportage 3 en Rio

graag willen verzoeken hun bevindingen door te geven via dit topic. Mogelijk in een Worddocument

of middels een PDF.

Het gesprek is er allereerst op gericht om hernieuwd kennis te maken met een bijna geheel nieuw

management bij Kia NL. Mogelijk is er dan nog tijd om ook de eventuele geconstateerde problemen

voor te leggen. Mocht niet alles in dit overleg besproken kunnen worden, zullen wij dit in een andere

vorm alsnog doen.

Wij zien jullie reacties graag tegemoet!

Geplaatst

Ik lees het bericht nu pas. Misschien een idee om dit topic volgende keer te pinnen? Zouden er meer op kunnen inspringen?

Geplaatst

Inderdaad een goed idee om dit topic te pinnen. Toch werd er regelmatig aandacht

besteedt vanuit dit topic m.b.t. het aankomende overleg met Kia NL.

Geplaatst

Beste KIA rijders,

Door de KCG (Kia Contact Groep) is reeds meerdere malen (8-06, 03-07 en 26-08) een

beroep gedaan op mede forum-leden om agenda punten aan te dragen tbv overleg met

de directie van Kia Nederland.

Wat vragen wij?

Wij zoeken per model Kia één vertegenwoordiger die in de desbetreffende modelmap de topics bekijkt en

inventariseert welke algemene problemen er worden beschreven die telkens weer de kop opsteken, maar

waarvoor geen of onvoldoende oplossing van de dealer of KMNL voorhanden is. Hierbij mag je denken

in de breedste zin van het woord.

DUS.....wie mogen wij begroeten als vertegenwoordiger namens een specifiek model Kia?

Je mag jouw bijdrage aan één van ons aanleveren.

Tot op heden heeft Dijk48 zich opgegeven voor het model Kia RIO en Kialoog voor de Kia Sportage 3.

Houdt dit in dat er voor de Kia Picanto en Kia Venga geen vertegenwoordiging (nodig) is. ????

Wat mag je verwachten?

Je mag van ons verwachten dat wij zorgvuldig de aangehaalde bespreekpunten, wel in alle redelijkheid, zullen

bekijken, beoordelen op algemeenheid/individualiteit en voorleggen aan KMNL. Daarnaast zullen wij het resultaat,

zoals tot op heden gebruikelijk was, weer met jullie terugkoppelen middels een verslag op het forum.

Over twee weken vindt dit gesprek met de KMNL plaats.

Kunnen we rekenen op jullie enthousiaste bijdrage?

Namens de KCG,

Specialmade

Alex VB

Smart

Warmentuuter

Geplaatst

Ik zou mij voor de Picanto beschikbaar willen stellen. Echter heb ik hier nog geen concrete ervaring in. Ik kan op dit topic mijn bevindingen kwijt?

Geplaatst

Ik zou mij voor de Picanto beschikbaar willen stellen. Echter heb ik hier nog geen concrete ervaring in. Ik kan op dit topic mijn bevindingen kwijt?

@Lennart,

Erg fijn om te horen dat je je beschikbaar stelt voor het KIA Picanto gedeelte.

Het is de bedoeling dat je een inventarisatie maakt van de mogelijke ongemakken/klachten

die door KIA Picanto rijders worden aangegeven. Als je daar de inventarisatie van klaar

hebt kun je dit, middels een Word of Pdf dokument aan één van de leden van de KCG

sturen per PM. (zie bericht hierboven voor de namen).

Wij (KCG) zullen dan zorg dragen dat deze of een selectie daarvan worden doorgesproken

met de directie van KMNL.

Suc6.

Grtz.

Specialmade

Gast Jeroen66475
Geplaatst

Aangezien er maar één vertegenwoordiger per model kan worden aangesteld wil ik voorstellen dat de ''vertegenwoordiger'' in het betreffende forum de door hem of haar gemaakte lijst van punten, die wordt aangeleverd aan de KCG, eerst post zodat ook de forumlezers op de hoogte zijn van de inhoud en daar eventueel nog op kunnen reageren.

Geplaatst

Aangezien er maar één vertegenwoordiger per model kan worden aangesteld wil ik voorstellen dat de ''vertegenwoordiger'' in het betreffende forum de door hem of haar gemaakte lijst van punten, die wordt aangeleverd aan de KCG, eerst post zodat ook de forumlezers op de hoogte zijn van de inhoud en daar eventueel nog op kunnen reageren.

@Jeroen66475,

Lijkt mij een uitstekend plan. Waar ik wel graag op wil wijzen is het volgende:

Hou rekening met het individuele en algemene belang.

We leggen alleen algemeen voorkomende problemen voor.

Daarnaast ook alleen maar problemen die niet door de dealer kunnen worden opgelost.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

KIA rijders:

Tot op heden heeft Dijk48 zich opgegeven voor het model Kia RIO en Kialoog voor de Kia Sportage 3

Voor de Kia Venga, de Kia Cee'd heeft zich nog geen vertegenwoordiger aangemeld.

Betekent dit dat er geen klachten/problemen zijn met dit type auto. (Dat zou mooi zijn).

Omdat het gesprek met de directie van KMNL over 14 dagen plaatsvindt is het zaak dat,

als er klachten/problemen zijn, er zich iemand aanmeldt en een inventarisatie maakt.

Grtz.

Namens de KCG,

Specialmade

Alex VB

Smart

Warmentuuter

Gast Warmentuuter
Geplaatst

De voorgaande Cee'd en de Venga zijn al modellen die wat langer rondrijden.

Daar zijn de kinderziektes en geconstateerde problemen er uit gehaald.

En als er wat is weet de dealer hier meestal al van.

Tenminste dat is mijn ervaring met algemene problemen.

Voor de nieuwste Cee'd is het nog even te vroeg denk ik.

Geplaatst

Helemaal mee eens. We kunnen verder met hetgeen we ontvangen hebben.

Geplaatst

@Smart - Hoe verzamelen jullie de klachten?

-Bijvoorbeeld: zelf heb ik last van een zoekerig stuurgedrag van mijn Kia Rio 2012 en ik lees dat wel meer eigenaren dit hebben.

Geplaatst

@Logan

Eerst moet de delaer gelegenheid krijgen het probleem voor je op te lossen. Het volstaat misschien niet met één garagebezoek.

Lukt het hem na meerdere pogingen niet en hebben meerdere eigenaren dit probleem, dan kunnen wij het probleem voorleggen

aan Kia Nederland. Het mag dus geen individueel probleem zijn, maar moet een algemeen probleem. Meerdere kia-bezitters/-rijders

moeten hier hinder van ondervinden.

Geplaatst

Ik wil het wel voor de nieuwe Cee'd in de gaten houden, al zijn er nu (nog) geen klachten/problemen. Alhoewel, mijn CC loopt wel 5 km/u terug als ik een heuvel op rij...

Geplaatst

De Cee'd is nog zo 'vers' dat daar nog geen echt problemen aan Kia NL kunnen worden voorgelegd,

aangezien eerst de dealer de tijd moet hebben om het probleem op te lossen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...