ProCeed
2018->heden
Alles over de Kia ProCeed vind je hier
152 topics in dit forum
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Heb mijn Proceed besteld met trekhaak. Werd een weekje later gebeld door de dealer. Klein probleempje, even geduld aub...Er is nog geen trekhaak leverbaar voor de Proceed... een kleine troost, de importeur was in bespreking met Thule volgens de dealer... Nou duurt de aflevering nog een week of 6 a 7. Benieuwd of er dan wel een is en onder zit....
Laatste antwoord door DeluxZ, -
- 9 antwoorden
- 5,2k weergaven
Goedendag, Na vele merken als lease auto te hebben gehad ben ik nu zeker aan het overwegen voor een Kia. Doordat ik tevens van werkgever ga switchen per 1 april heb ik de mogelijkheid om per 1 mei een nieuwe auto te gaan bestellen. Even mijn autohistorie: Skoda Octavia Station - Was een hele ruime auto, was gelukkig een tijdelijke auto. De bekende ketting problemen gehad Renault Megane Estate - Tja was een auto uit de pool, was blij dat ik de km's eerder had bereikt dan einde contractovereenkomt. Teveel elektronische problemen Volvo V40 D2 R-Design - Heerlijke auto, 3,5 jaar gereden zonder een probleem of mankement Mercedes Benz CLA Shooting Brake - He…
Laatste antwoord door Praveen,